Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Hva er din aller beste induksjonssnack?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-01-07, 07:03   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Question

Hva er din aller beste induksjonssnack?

Jeg trenger tips! Her går det i kylling, fisk eller kotelett dagen lang. Og jeg vet at når jeg blir matlei, er det kort vei til butikken og stratosen..

Så, noen som har tips om induksjonssnack?

Jeg vet om baconcrisp, eller hva det heter - men synes ikke det er det helt store. Trenger noe som gjerne er litt syrlig, og/eller friskt. Men alle tips tas imot med stor takk!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 15:48   #2
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Jag skulle ta å si Ostechips..men det er ju ikke veldigt friskt/søtt..

Va med fromasje? Sukkerfri gele som blandes med kremfløte..mmm

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 19:53   #3
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

HVor mye karbo kan man få i seg på induksjon? 20?
I begynnelsen av ketolysekuren spiste jeg bringebær med litt fløte... Det er syrlig, friskt og kjempegodt=)
Men man kan kanskje ikke spise bær? Ikke stol på det før det er sjekket ut hvertfall

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 19:26   #4
lille meg
Medlem
 
lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Mandal
Alder: 47
Innlegg: 162
lille meg er på en erverdig vei

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

hei. Jeg har nettopp begynt i dag. og spiste jorbær ... Det var fy fy.. alt som heter bær skal vi ikke spise de 14 første dagene..

lille meg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 11:05   #5
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Opprinnelig lagt inn av lille meg, her.

hei. Jeg har nettopp begynt i dag. og spiste jorbær ... Det var fy fy.. alt som heter bær skal vi ikke spise de 14 første dagene..

Det er mye mer karbo i jordbær enn i bringebær Men det er helt sikkert riktig det du sier, at bær ikke er lov de første 14 dagene!

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 11:14   #6
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Nå kom jeg på en snack jeg var veldig glad i før - brie og cherrytomater!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 23:02   #7
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

det fins en desert ost med kirsebær smak og som er veldig god

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 12:18   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Mascarpone? Det er i alle fall en desertost. Men jeg husker ikke karbeinnhold i farten.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 12:20   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Philadefia-osten har kommet i en versjon med bær. Men jeg har ikke sjekket karber eller noe i den. Men den er vel antaglieg ganske "dessertost" vil jeg tro.

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 07-02-07 kl 12:23. Årsak: skrivefeil
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 12:26   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Har ikke helt skjønt konseptet med å blande ost med bær og frukt, jeg. Synes det smaker høgg

Men jeg vet iset har skrevet et sted her inne, at om man tar skiver av vanlig ost og har på matpapir i ovnen, så skal man til slutt sitte igjen med noe chips-aktig resultat. Noen som har prøvd det? Godt?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 15:54   #11
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Har ikke helt skjønt konseptet med å blande ost med bær og frukt, jeg. Synes det smaker høgg

Men jeg vet iset har skrevet et sted her inne, at om man tar skiver av vanlig ost og har på matpapir i ovnen, så skal man til slutt sitte igjen med noe chips-aktig resultat. Noen som har prøvd det? Godt?

kjempe gott og enkelt!! med litt salt og chili,smaker det som vanlig potetgull (syns jag)

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 17:23   #12
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Minner for ordens skyld på at dere nå er inne i Atkins - Induksjonsdelen av forumet. Her gis det råd etter Atkins Induksjon sine regler, ikke fra Ketolysekuren eller andre filosofier......

Frukt, bær, nøtter eller mat med slikt i - er ikke Atkins Indusjonsmat. Det man har lov å spise på Atkins Induksjon er:
Tillatte matvarer på Atkins Induksjon

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 17:25   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Minner for ordens skyld på at dere nå er inne i Atkins - Induksjonsdelen av forumet. Her gis det råd etter Atkins Induksjon sine regler, ikke fra Ketolysekuren eller andre filosofier......

Frukt, bær, nøtter eller mat med slikt i - er ikke Akins Indusjonsmat.

Word!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 01:04   #14
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Utifra hva jeg har erfart,lest & lært angående atkins så er b.la èn av grunnene til at det er strengt på induksjonen er at mange av oss som har problemer med vekten har hatt lett for å ty til "snacks" eller spesiell mat av en eller annen art...
..cravings
..sugen på noe
..fysen
..lyst til gomle på noe
Det er vel meningen at vi skal avlæres å putte noe i munnen av det som i det heletatt kan minne om snacks..godteri etc...mange sliter jo med det og noen matvarer får oss til fremdeles ha lyst på disse tingene selv om det er den "riktige" varianten i forhold til hva som generellt er lov på atkins(senere i "programmet")
Det er vel en del av livsstil-filosofien at det skal være slutt på dette...slik jeg har forstått det hele.
Vi skal få kontroll over maten og ikke maten over oss...

correct me if I'm wrong please

__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 01:06   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Du har helt rett "grynet" !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 12:36   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Jepp!
Jeg skal ikke gni salt i noens sår, men jeg tror det tok en uke å utarme søthungeren hos meg.
Nå hender det jeg bare tar en beta 70 % sjokkis nå og da.
En av lærerene mine som sliter med kosemage sier han har prøvd hundre tusen ganger å kutte ut søtsaker, men sprekker etter en tre fire dager. Da han slutta å røyke for noen år siden, så klarte han det på et knips. Alt sug borte etter en uke eller to, og ingen tilbakefall.

Det vil si at jeg må bare forberede meg på en langt vanskeligere oppgave den dagen jeg er motivert til å slutte med de derre forferdelige dødspinnene mine....

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 19:38   #17
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.

det fins en desert ost med kirsebær smak og som er veldig god

quoter ,meg selv litt jeg,den osten heter creme cherie og er null karber i (det bil si at du regner 1 da ) det er en desert ost som du får kjøpt i alle vanlige dagli vare butikker..liten rund grønn pappa boks

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 22:20   #18
Liva
Juniormedlem
 
Liva sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sunnfjord
Alder: 45
Innlegg: 25
Liva er ny på veien

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Tar meg ein bit av Atkins Advantage bar når eg har lyst på noko godt, og viss det går for lenge mellom måltida så tar eg kanskje ein Atkins bar m sjokoladesmak (dei andre er ikkje noko gode synest eg)...

Liva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Legens diett, ligner Atkins' Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 14:10   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Men kan den sjokkisen til Atkins spises på induksjon?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 15:57   #20
Liva
Juniormedlem
 
Liva sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sunnfjord
Alder: 45
Innlegg: 25
Liva er ny på veien

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Det står på desse Atkins-barene at dei kan etes i fase 1.. eg har iallfall gått ned i vekt sjølv om eg har ete dei.

Liva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Legens diett, ligner Atkins' Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 18:52   #21
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Det er så lenge siden jeg gikk på induksjon nå at jeg må tenke meg litt om hva jeg gjorde. . . Jo, da jeg fikk tak i rabarbra utpå våren (jeg begynte like etter påske, så det var lurt sånn) lagde jeg rabarbragrøt med litt splenda, litegranne vann og litegranne gelatinpulver for å tykne den. Spiste med fløte. Det hjalp veldig godt på frukthungeren, som jeg syns var verst.

Ellers kan man ta selleristenger med litt rømmedip - bare passe på at man ikke overstiger dagsdosen med rømme, for såvidt jeg husker er det en grense der på induksjonen. Reddik er også godt. Men det er jo en grense på grønnsaker også. . .

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 18:58   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Heyhey!
Fant noen oppskrifter på snadder som man kan unne seg, såklart ikke for ofte eller for mye av gangen, men en gang i blant mens man er på induksjon. Alle er fra Atkins' Kokebok som utrolig nok ble oppdatert i 2004

SJOKOLADESMØREKREM:
4 eggeplommer
2 ss cognac
1/2 ts vaniljeekstrakt
2 ss finhakket usøtet mørk sjokolade
4 pakker sukkererstatning
8 ss temperert usaltet smør

1: Pisk sammen alle ingrediensene i en bolle med en elektrisk mikser i ca to minutter
2: Ha blandingen i en kjele og sett den i et vannbad med kokende vann. La den stå i vannbadet i ca sju minutter og servér med en gang.

Per to ss: 1 gram netto kh

KOKOSKREMPUDDING
(4 porsjoner)
1 boks usøtet kokosmelk (400 ml)
1,2 dl kremfløte
3 eggeplommer
1 ss butterscotch ekstrakt (fløtekaramell) eller 1 ts koksekstrakt
3 pakker sukkererstatninger

1: Ha kokosmelk og fløte i en kjele og kok opp. Slå ned til meget svak varme
2: Imens pisker du sammen eggeplommene, butterscotchekstrakt/koksekstrakt og sukkererstatningen i en bolle.
3: Under kontinuerlig omrøring tilsettes eggeblandingen litt etter litt i fløte- og kokosmelkblandingen. La den småkoke i fem minutter på meget svak varme under omrøring. Flytt kjelen over i et bad med kaldt vann og la den avkjøles i fem minutter. Serveres ved romtemperatur eller avkjølt.

Per porsjon: 4 gram netto kh

KJEKSBITER
2-4 dl Atkins Bakemix pluss litt ekstra for å vende stykkene i
3 ss granulert sukkererstatning
120 g kremost (ikke lett!)
2 ss smør
2 ss rømme
1 eggehvite
1 ts vanilkeekstrakt

1: Sett ovnen på 175 grader. Sett en rist midt i ovnen.
2: Bland kakemix, sukkererstatning, kremost og smør med en elektrisk mikser. Bland rømme, eggehvite og vaniljeekstrakt. Ha kakemixblandingen oppi rømmeblandingen og bland godt.
3: Kjevl ut deigen mellom to stykker plastfolie til den er ca en halv cm tykk. Legg deigen i fryseren i ti minutter, til den blir fast
4: Fjern den øverste plastfolien, skjær til kakekjekseene i ønsket fasong, dypp dem i bakmix og legg dem på et bakepapir. Stek dem i ti til tolv minutter til de er gjennomstekte og lett gylne. Legg bakepapiret med kjeksene på en rist for avkjøling.

Per kjeks (ca) 1 gram netto kh
***
Har ikke prøvd noen av dem selv, men er fristet til å teste den kokosgreia en gang

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 22:25   #23
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Pssst ! Den ble nok ikke oppdatert dessverre (sier de det så juger de, for den ble utgitt i 1993 oh oppdatet 1997 og har ikke blitt oppdatert siden. Men den er jo oppdatert i forhold til selve BOKA, da, for den norske utgaven bygger jo på den som ble utgitt i 1992 ). Men den ble trykka opp IGJEN i 2004 - sammen med resten av bøkene. Kopier av gamle utgaver altså.

Ikke det at det betyr noe..... det viktigste er jo oppskriftene !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 22:36   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Å? Det står i "Takk til" av Atkins' kone og i forordet av matredaktøren Stephanie Nathanson at det er en utgave som er bearbeidet etter 97-utgaven, og teksten til førstnevnte er skrevet i januar 2004.
Noe som gjør det hele ENDA mer merkelig! De gir ut den nyeste kokeboka, men selveste "bibelen" lar de være en uoppdatert versjon av en bok som ble gitt ut for snart tretten år siden!
Merkelige mennesker.

Men er enig i at det betyr lite når oppskriftene er så gode og varierte!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 22:55   #25
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Er det den amerikanske "Atkins for Life Low Carb Cookbook" du sitter med ?
Da er det riktig at den er fra 2004.

Trodde det var den norske som hørte med til pakka med bøker jeg - den som Celina trykka opp igjen ! Sorry !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er dine beste tips for å komme ut av en avhengighet? Summer Fysisk og mental helse 19 09-07-07 14:53
Hva er din beste motivasjon? Fjonken Generell diskusjon 18 26-09-06 23:33
Hva er ditt beste råd mot treg og hard mage? Albertine Generell diskusjon 15 19-08-06 10:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no