Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Mamut-salg

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-02-07, 22:14   #1
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Mamut-salg

Nå har Mamut katalogen komt og jeg kommer derfor med et tips; for de som ikke har "Bedre uten brød" av Lutz, så er den nå på tilbud til bare 99,- Dette var den boken som gjorde at jeg ble enda mer interessert i lavkarbo, og som fikk meg til å bli aktiv her på lavkarbo og finne ut mer om Atkins og Ketolyse.


Lurer også på om det er noen som har boken "Lavkarbo - lekre retter med mye smak"
Er den noe å ha?

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:27   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Mamut-salg

den kokeboka er super om du liker å bruke sukker i maten din ikke akkurat lavkarbo... tror den er diskutert her inne før

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:34   #3
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Mamut-salg

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

den kokeboka er super om du liker å bruke sukker i maten din ikke akkurat lavkarbo... tror den er diskutert her inne før

Hehe, da er den nok ikke aktuell lenger...

Takk!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:39   #4
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Mamut-salg

jeg har i allefall aldri brukt min... kjøpte den for et par år siden, for jeg trodde det var lavkarbomat når det sto utenpå... men det var ikke sånn

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:45   #5
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Mamut-salg

Tror det var den der jeg så på ica maxi rett ved siden av en kliss lik lavkalori bok. Ble litt skeptisk da kan man si og gadd ikke se på den en gang

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 15:08   #6
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Mamut-salg

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Nå har Mamut katalogen komt og jeg kommer derfor med et tips; for de som ikke har "Bedre uten brød" av Lutz, så er den nå på tilbud til bare 99,- Dette var den boken som gjorde at jeg ble enda mer interessert i lavkarbo, og som fikk meg til å bli aktiv her på lavkarbo og finne ut mer om Atkins og Ketolyse.


Helt supert, takk for tipset!!! Den skal jeg ha!

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 16:50   #7
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill
Cool

Sv: Mamut-salg

It's a short time offer people, so get movi'n ... ;-)

PST, jeg kom nettopp hjem fra statene og det er jo et paradis for øltørste karer som meg selv. Et HAV av lavkarbo øl, OVERALT. Miller lite, 3 gram karber per flaske, Corona lite 4 gram osv osv.

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 19:24   #8
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Mamut-salg

Opprinnelig lagt inn av janmesi, her.

It's a short time offer people, so get movi'n ... ;-)

PST, jeg kom nettopp hjem fra statene og det er jo et paradis for øltørste karer som meg selv. Et HAV av lavkarbo øl, OVERALT. Miller lite, 3 gram karber per flaske, Corona lite 4 gram osv osv.

pst, vi har fått flere i Norge også, ikke et helt hav da, men Tuborg og Ringnes har kommet med lite utgave med 1 kh pr dl.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eurodiettprodukter til overs for salg til tykk studine? tumla Eurodiett 2 28-12-06 21:18
Mammutsalg Siljevanilje Lavkarbobøker 10 18-03-06 23:07
Kjøp og salg litajenta Generell diskusjon 2 15-01-06 22:32
Salg! Salg! Saaalg!!! mofe Generell diskusjon 10 27-11-05 17:24
4 Atkins bøker på salg NettaMamma Lavkarbobøker 4 28-11-04 19:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no