Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Sukkerfrie produkter

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-06, 23:29   #1
Kanari
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 38
Innlegg: 31
Kanari er ny på veien

Sukkerfrie produkter

Hvordan er det med erfaringer rundt sukkerfri produkter og vektnedgang?Er det noen som vet noe om dette? Tenker da på cola light, fun light, lakerol o.l.

Kanari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo,lav gi.... Svar med sitat
Gammel 13-03-06, 08:40   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerfri produkter

Jeg tror NESTEN det er like mange erfaringer som det er aktive medlemmer på dette forumet når det gjelder sukkerfrie produkter. Og det gjør det jo litt vanskelig - og det er jo ikke det svaret du ønsker deg kan jeg tenke meg....

MIN erfaring er at jeg ikke opplever noen stagnasjon i vektnedgang som direkte følge av inntak av sukkerfrie produkter - men at enkelte av disse produktene gjør at jeg viderefører dårlige spisevaner (les: uvaner...). Veldig fort gjort å lure seg selv og spise større mengder av noe fordi 'det ikke er usunt' hvis du skjønner hva jeg mener.

Enkelte søtstoffer gir meg diare og mageknip, men det er også veldig forskjellig fra person til person.

Jeg tror det beste - det ABSOLUTT BESTE - er å venne seg av med søtbehovet i hverdagen, og heller si at i selskap osv. kan man unne seg noe ekstra. (dette betyr ikke at jeg får til dette selv altså - men jeg tror det er det beste likevel......)

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-03-06, 10:23   #3
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Sukkerfri produkter

Søttrangen øker når jeg inntar sukkerfritt snop. Så vil du bli kvitt søthunger er ikke sukkerfritt et alternativ egentlig.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-03-06, 11:45   #4
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukkerfri produkter

Fjonken har rett, søtsaker med ekte eller kunstig søtsmak vekker til live søttrangen. Det er herlig å ikke spise søte produkter i det hele tatt for da føler en ingen trang til kosemat. Ofte tenker jeg at ikveld skal jeg unne meg noe godt, for eksempel peanøtter, men det blir som oftest ingenting av fordi at jeg glemmer hele greia. Har ikke behov for sånt lengre

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tyggis? Og sukkerfrie pastiller ... misseve Induksjonen 16 14-03-10 12:11
Favoritt produkter og hvor man får tak i de Melania Spørsmål om matvarer og oppskrifter 9 03-04-07 16:37
Eurodiet produkter tilovers turid Eurodiett 14 17-01-07 09:29
Atkins produkter - igjen Albertine Atkins kosthold 37 19-04-05 18:11
Nye dr. Lindbergs produkter MHM Dr Lindbergs 4 20-05-04 16:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no