Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-10-10, 18:00   #1
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

KJÆRE ALLE PÅ LAVKARBO!

13. og 14. november inviterer vi til årets store lavkarbo happening!

Følgende vil komme ...
Andreas Eenfeldt - lege, og blogger - kostdoktorn.se - en av Sveriges mest up-and-coming medisinere. Forfatter av boken "Matrevolusjonen" som kommer neste år.

Annika Dahlqvist - lege og spesialist i allmenn medisin. Den modige og jordnære, som har stått oppreist i stormen - gjennom mange år! Nå får hun oppreising. Takket være hennes innsats, er LCHF blitt den ledende kostholdstrenden i Sverige - og fedmeveksten har stanset!

Maria Höglund - matblogger og kokebokforfatter. Vil gi praktiske tips om hvordan lage god lavkarbomat.

Thuy Dalen - praktiserer kinesisk medisin, akupunktur. Foreleser om kinesisk medisin og kosthold.

Dag Viljen Poleszynski - ernæringsfysiolog og leder av KOS.

Lars-Erik Litsfeldt - gründer av lchf.se og forfatter. Lars-Erik har levd på LCHF-mat siden 2003, og er type-2 diabetiker. Han vil fortelle om sine erfaringer og svare på spørsmål fra publikum.


... mer informasjon kommer, men registrer deg gjerne til andreas@lillemaane.no, slik at du er sikret plass.

Håper så mange som mulig fra lavkarbo.no vil komme!!

Det vil være muligheter å kjøpe billett for enten lørdag eller søndag, eller begge dagene. Lørdag kveld vil vi finne et sted i Oslo som vil tilby oss en lavkarbo-middag, til en hyggelig pris.

Beste hilsen Jan
(i bakgrunnen putrer min super-får-i-kål ...)

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 18:48   #2
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Jeg vil! Jeg vil! Jeg vil!

Skal prate med min bedre halvdel og se om jeg ikke får "lov" til å dra til Oslo den helga ja!

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 11:23   #3
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Jeg vil også, og jeg kommer

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 11:27   #4
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Åja - jeg vil også...... må sjekke tog og fly til Oslo de dagene

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 12:48   #5
Sjanten
Medlem
 
Sjanten sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 390
Sjanten er på en erverdig vei

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Jeg kommer! Gleder meg til å få masse påfyll av kunnskap, inspirasjon og motivasjon

__________________


Min journal
Sjanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 13:10   #6
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Opprinnelig lagt inn av janmesi, her.

KJÆRE ALLE PÅ LAVKARBO!

13. og 14. november inviterer vi til årets store lavkarbo happening!

Følgende vil komme ...
Andreas Eenfeldt - lege, og blogger - kostdoktorn.se - en av Sveriges mest up-and-coming medisinere. Forfatter av boken "Matrevolusjonen" som kommer neste år.

Annika Dahlqvist - lege og spesialist i allmenn medisin. Den modige og jordnære, som har stått oppreist i stormen - gjennom mange år! Nå får hun oppreising. Takket være hennes innsats, er LCHF blitt den ledende kostholdstrenden i Sverige - og fedmeveksten har stanset!

Maria Höglund - matblogger og kokebokforfatter. Vil gi praktiske tips om hvordan lage god lavkarbomat.

Thuy Dalen - praktiserer kinesisk medisin, akupunktur. Foreleser om kinesisk medisin og kosthold.

Dag Viljen Poleszynski - ernæringsfysiolog og leder av KOS.

Lars-Erik Litsfeldt - gründer av lchf.se og forfatter. Lars-Erik har levd på LCHF-mat siden 2003, og er type-2 diabetiker. Han vil fortelle om sine erfaringer og svare på spørsmål fra publikum.


... mer informasjon kommer, men registrer deg gjerne til andreas@lillemaane.no, slik at du er sikret plass.

Håper så mange som mulig fra lavkarbo.no vil komme!!

Det vil være muligheter å kjøpe billett for enten lørdag eller søndag, eller begge dagene. Lørdag kveld vil vi finne et sted i Oslo som vil tilby oss en lavkarbo-middag, til en hyggelig pris.

Beste hilsen Jan
(i bakgrunnen putrer min super-får-i-kål ...)

Vet du lokaliteten?

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 13:25   #7
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Opprinnelig lagt inn av Borghild, her.

Vet du lokaliteten?

Hei Rebecca,

så flott at du interessert i arrangementet! Prisen er for tiden 600,- for to dager per person og 400,- for én dag.

Mer informasjon om foredragsholdere og program kommer – vi har nesten sikkert landet på Høyres hus som lokale.

Med vennlig hilsen,
Andreas Stranden Hoel
Forlaget Lille Måne AS


Det fikk jeg til svar når jeg meldte på meg og samboeren

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 16:54   #8
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Oi, det hadde jo vært noe. Vi kunne jo kanskje kombinert dette med julebord for forumet også? Eller er det for tidlig å ha julebord?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 18:00   #9
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Jaaa! Julebord! Det er aldri for tidlig for julebord! hehe. Ikke for sent heller.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 18:19   #10
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Oi, det hadde jo vært noe. Vi kunne jo kanskje kombinert dette med julebord for forumet også? Eller er det for tidlig å ha julebord?

Det er ikke for tidlig med julebord i midten av november

..men litt usikker på om jeg tør å være med på det

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 18:38   #11
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Det er ikke for tidlig med julebord i midten av november

..men litt usikker på om jeg tør å være med på det

Klart du tør! Jeg kan love deg at lavkarbo-treffene er VELDIG hyggelige og ikke skumle i det hele tatt! Jeg gruet meg veldig første gangen, men skjønte raskt at det ikke var noe å grue seg for i det hele tatt!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 18:52   #12
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Så supert; det er jo en helg!!! Dette skal jeg få med meg!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 20:46   #13
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Klart du tør! Jeg kan love deg at lavkarbo-treffene er VELDIG hyggelige og ikke skumle i det hele tatt! Jeg gruet meg veldig første gangen, men skjønte raskt at det ikke var noe å grue seg for i det hele tatt!

Men nesten alle her inne er jo så voksne... Og så kommer jeg

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:52   #14
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Men nesten alle her inne er jo så voksne... Og så kommer jeg

Har lyst og. Må bare sjekke om det passer i forhold til eksamenene. Og jeg er ikke voksen (kanskje litt gammel, men definitivt ikke voksen). Men drar kanskje med meg mamma da. Men hun er ganske kul. Og veldig barnslig

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 23:16   #15
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Har lyst og. Må bare sjekke om det passer i forhold til eksamenene. Og jeg er ikke voksen (kanskje litt gammel, men definitivt ikke voksen). Men drar kanskje med meg mamma da. Men hun er ganske kul. Og veldig barnslig

Hmm.. jeg kommer nok! Men får jeg lov å ta med min kjæreste? Selv om hun ikke er noe lavkarbo.no-medlem (Hun gjør bare som jeg sier..ang maten..og spiser høykarbo noe hun tror at jeg ikke ser )

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 23:36   #16
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Gjett om jeg har lyst!!!Men skal på konsert i Sundsvald

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 23:52   #17
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Hmm.. jeg kommer nok! Men får jeg lov å ta med min kjæreste? Selv om hun ikke er noe lavkarbo.no-medlem (Hun gjør bare som jeg sier..ang maten..og spiser høykarbo noe hun tror at jeg ikke ser )

Hihi. Men du ser alt Jeg har aldri vært på lavkarbojulebord, men de fleste julebord er vel +1, eller? Jeg har ingen kjæreste, så jeg tar med mamma Hun er riktignok lavkarbo.no-medlem.. Hahaha..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 11:07   #18
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Hihi. Men du ser alt Jeg har aldri vært på lavkarbojulebord, men de fleste julebord er vel +1, eller? Jeg har ingen kjæreste, så jeg tar med mamma Hun er riktignok lavkarbo.no-medlem.. Hahaha..

Jeg ser alt (delvis også fordi hun ikke går ned noe særlig....og klager etterpå)

Men jeg gleder meg til julebord og slikt da, for jeg kommer nok, selv om det er littegranne skummelt

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 11:28   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Åh, jeg vil også på foredrag! Men jeg har dessverre ikke råd ... .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 11:47   #20
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Eg trur nok ikkje eg kan håpe på barnevakt for å reise til Oslo på lavkarbo-konferanse
Men eg hadde hatt god lyst til å vere med. Ser interessant ut!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 14:50   #21
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Jeg ser alt (delvis også fordi hun ikke går ned noe særlig....og klager etterpå)

Men jeg gleder meg til julebord og slikt da, for jeg kommer nok, selv om det er littegranne skummelt

Tihi. Det er jo skummelt med sånne eventer der man ikke kjenner noen. Men det går jo sikkert supert. Tror jeg ganske så sikkert blir å komme nå. Må bare sjekke med mamma (og krysse alt for at hun betaler hotell ). Jeg vil, jeg vil, jeg vil

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 15:47   #22
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Tihi. Det er jo skummelt med sånne eventer der man ikke kjenner noen. Men det går jo sikkert supert. Tror jeg ganske så sikkert blir å komme nå. Må bare sjekke med mamma (og krysse alt for at hun betaler hotell ). Jeg vil, jeg vil, jeg vil

Vi sjekker forhåpentligvis inn hos søstera til kjæresten, hvis ikke må vi se etter ledig rom på hostel. Det ene hostellet har veldig gode senger, men ligger litt lugubert til Det andre har litt vonde køyesenger og ligger i et bra strøk. Er kanskje flere, men vet bare om de to, eller er bare de to jeg har vært på. Men så er spm om de har åpent i november.....

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 16:58   #23
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Vi sjekker forhåpentligvis inn hos søstera til kjæresten, hvis ikke må vi se etter ledig rom på hostel. Det ene hostellet har veldig gode senger, men ligger litt lugubert til Det andre har litt vonde køyesenger og ligger i et bra strøk. Er kanskje flere, men vet bare om de to, eller er bare de to jeg har vært på. Men så er spm om de har åpent i november.....

Snakka akkurat med mamma. Ho ville veldig gjerne og snakka om at ho hadde hotelltilbud gjennom Coop. Men ho måtte sjekke med pappa først. For det kunne hende de hadde julebord den helga. Jeg krysser fingrer, armer, bein og øyne! Ser du har et lite dilemma viss du må bo på hostel. Jeg krysser alt for at du får plass hos svigerinne eller finner plass i herberget

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 17:05   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Jeg lurer veldig på hva som regnes som lugubert strøk her i Oslo .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 17:24   #25
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg lurer veldig på hva som regnes som lugubert strøk her i Oslo .

Hele Oslo?

Neida, det var bare det at var så innmarri mye bråk om kvelden og natta. Vi uskyldige jenter fra bibelbeltet på vestlandet vet du, vi er ikke vandt med slikt bråk på natta. Da har vi nemlig lært at vi skal sove
Det virka veldig som om mange av de jentene som stod utfor var horer, men altså, jeg var aldri nede å spurte så det kan jeg ikke si for sikkert at dem faktisk var.

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Svar

Emneord
dahlqvist, kostholdsseminar, lavkarbo, lchf, lille måne


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
LCHF-konferanse i Stockholm 3. oktober Veggpryd Lavkarbo generelt 0 29-07-09 18:21
LCHF-konferanse i Stockholm Veggpryd Lavkarbo generelt 0 19-11-08 18:50
Inspirerende konferanse i Oslo grete Spis deg ned i vekt med Skaldeman 2 25-06-07 15:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no