Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

For en utsikt.

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-04, 00:03   #1
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

For en utsikt.

Sånn ser det ut her hvor jeg bor.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg HPIM0037aUtsikt.JPG (164,4 KB, 34 visninger)
Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 24-09-04, 00:05   #2
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Jeg har allerde pakket koffertene og kommer flyttende!! SÅNN VIL JEG OGSÅ HA DET!!!!!! Plass til en liten Carbokiller i et lite musehull et sted? Skal lage minimalt med bråk, spiser lite, og skal bare liste meg rundt å se på utsikten jeg....

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-04, 00:07   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Sånn ser det ut her hvor jeg bor.

.....får ikke frem no' bilde jeg....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 24-09-04, 00:11   #4
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

.....får ikke frem no' bilde jeg....

Kanskje det forsvant da jeg prøvde å lage det litt større

Hei! det er jo bare å klikke på bilde så blir det større, jeg ante ikke at kunne lage sånt jeg


Sist redigert av Kristian : 24-09-04 kl 00:13. Årsak: tillegg
Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 24-09-04, 00:13   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

*sukk* (når kan vi komme og flytte inn hos deg?)


Så vanvittig nydelig da!!!!
Bildet er vel ikke i tillegg tatt fra huset ditt?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 24-09-04, 00:16   #6
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Bilde er tatt fra åsen bak huset. Fra samme tid og sted som jeg tok bilde av ''fjellet mitt''

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 24-09-04, 01:13   #7
melene
Medlem
 
melene sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Rogaland
Alder: 59
Innlegg: 127
melene har en fantastisk aura rundt segmelene har en fantastisk aura rundt seg

Er det mulig? Så vakkert!

Jeg savner fjellene her på flate jæren...
Joda, jeg vet de bare er litt kjøring unna, men jeg savner hjembyen min! Der kunne jeg se fjell fra over alt!

__________________


melene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SBD Svar med sitat
Gammel 24-09-04, 22:58   #8
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Så flott da.


Her er ett fra mitt hjemsted.


__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 24-09-04, 23:33   #9
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

For noen vakre landskaper dere har da der dere bor!Leier dere ut rom eller?

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-09-04, 10:56   #10
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Ja Odda er også flott med sine steile fjell og mange fosser.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 25-09-04, 12:08   #11
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Ja Odda er også flott med sine steile fjell og mange fosser.

Så du fant ut av det!

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 25-09-04, 12:23   #12
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Odda ????? Var det Marit sitt bilde som var derfra ? Hm..... det lignet ikke på Odda det....er det fra Sandvinsvatnet siden eller - Oddadalen ? De MÅ det være. Kjenner meg ikke igjen jeg skjønner du - ER det det Marit ??

PS hvor er bildet tatt fra ? For meg ser det ut som enden av Åkrafjorden - MOT Odda. Dette var mystifistisk !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 25-09-04 kl 12:34.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-09-04, 12:32   #13
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Nille

Odda ????? Var det Marit sitt bilde som var derfra ? Hm..... det lignet ikke på Odda det....er det fra Sandvinsvatnet siden eller ? De MÅ det være. Kjenner meg ikke igjen jeg skjønner du - ER det det Marit ??

PS hvor er bildet tatt fra ?

Ja men da er det på tide du kommer deg ut Nille slik at du får se hvordan Norge ser ut. Du kan ta deg fri fra PC av og til da vet du

Jeg tror ikke det er Odda sentrum jeg heller men fjellene minner om det område.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 25-09-04, 12:41   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jammen du skjønner Kristian. Jeg har bodd i Odda i 5 år jeg.....Og kjørt, gått og fotografert både Odda, Oddadalen og Tyssedal - ja hele Sørfjorden - fra alle kanter. Dessverre er det arkivet fremdeles i Odda , så jeg kan ikke legge frem bilder (det var før man lagret bilder på data).

Hvis Marit sier det er Odda så tror jeg henne selvfølgelig, det er bare det at jeg ikke kjenner meg igjen. Har lett på nettet også for å finne bilder, men alle bildene det står at kommer fra Odda kommer fra alt fra Tyssedal, Låtefoss, Langfoss (Akrafjorden) eller andre steder......

Men jeg er helt enig. Odda er et sted med masse flott og mektig natur !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-09-04, 12:42   #15
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Urettferdig!

Jeg vil flytte!

Jeg vil også vandre i fine fjell, og se på fine utsikter! Min landsdel har også sine fordeler, men jeg savner snø om vinteren, og fjeller å gå i resten av året. Tenker dere får gått på ski også dere!?

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 25-09-04, 12:44   #16
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jammen du skjønner Kristian. Jeg har bodd i Odda i 5 år jeg.....Og kjørt, gått og fotografert både Odda, Oddadalen og Tyssedal - ja hele Sørfjorden - fra alle kanter. Dessverre er det arkivet fremdeles i Odda , så jeg kan ikke legge frem bilder (det var før man lagret bilder på data).

Hvis Marit sier det er Odda så tror jeg henne selvfølgelig, det er bare det at jeg ikke kjenner meg igjen. Har lett på nettet også for å finne bilder, men alle bildene det står at kommer fra Odda kommer fra alt fra Tyssedal, Låtefoss, Langfoss (Akrafjorden) eller andre steder......

Men jeg er helt enig. Odda er et sted med masse flott og mektig natur !

Bare ertet deg litt jeg Nille

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 25-09-04, 13:12   #17
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Sånn ser det ut her hvor jeg bor.

Jeg glemte å skryte av fotografen!

Utrolig flink fotograf!

Du også Marit!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 25-09-04, 13:21   #18
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Nille

Odda ????? Var det Marit sitt bilde som var derfra ? Hm..... det lignet ikke på Odda det....er det fra Sandvinsvatnet siden eller - Oddadalen ? De MÅ det være. Kjenner meg ikke igjen jeg skjønner du - ER det det Marit ??

PS hvor er bildet tatt fra ? For meg ser det ut som enden av Åkrafjorden - MOT Odda. Dette var mystifistisk !

Bilde må være tatt fra Eidesåsen og utover Sandvinsvatnet mot Sandvin. Ikke sant Nille?
Jeg har aldri vært der, bare kjørt forbi der en gang for fem år siden.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 26-09-04, 18:47   #19
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Bilde må være tatt fra Eidesåsen og utover Sandvinsvatnet mot Sandvin. Ikke sant Nille?
Jeg har aldri vært der, bare kjørt forbi der en gang for fem år siden.


Ja Kristian, & alle dere andre som lurer. Det er tatt fra Eidesåsen oppover mot Oddadalen, med Sandvin i bakgrunnen.

Synes dere var flinke jeg som i det hele tatt vet hvor Odda er, har inntrykk av at det er mange som ikke har hørt om Odda i det hele tatt.

Hvem som har tatt bildet vet jeg ikke, lånt bilde fra Hardanger Hotell's hjemmeside.

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 28-09-04, 00:39   #20
StorOla
Juniormedlem
 
StorOla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Odda i Hardanger
Alder: 62
Innlegg: 39
StorOla har en fantastisk aura rundt segStorOla har en fantastisk aura rundt seg

Så bildet dit Marit og tenkte jøss for noen fine plasser folk bor på, leste videre nedover til Kristian sitt svar om at det var Odda, og ble litt flau over at jeg ikke så det med en gang. Får nok vandre litt mer rundt oppe i fjellene så jeg får sett Odda fra den vinkelen også.

__________________
Med vennlig hilsen
StorOla

Medlem av LFO, SG. FFF, KJ

"Ut på tur, alltid sur"




StorOla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-09-04, 06:08   #21
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av StorOla

Så bildet dit Marit og tenkte jøss for noen fine plasser folk bor på, leste videre nedover til Kristian sitt svar om at det var Odda, og ble litt flau over at jeg ikke så det med en gang. Får nok vandre litt mer rundt oppe i fjellene så jeg får sett Odda fra den vinkelen også.

Tenk ikke på det!

Har ikke vandret så mye i fjellene i Odda jeg heller, men Folgefonnen, der har jeg vært flere ganger.



Så til deg Nille, kjenner du bedre til dette da?

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 28-09-04, 06:13   #22
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Nille!

Har du bodd i Odda!

Feil sted dette da, men det var det du sa ikke sant?
Synes bare det er fint, att noen kjenner seg igjen!

Marit.

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 28-09-04, 06:47   #23
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av
Smile

Tidlig oppe Marit

Bilde skulle ikke være tatt fra Hetleflot? Eller var du lengre opp i lia og tok det bilde?

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 28-09-04, 09:25   #24
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Joda, DET kjenner jeg bedre igjen. Kunne ha tatt det selv faktisk. Kristian har vel rett. Det er tatt høyere oppe enn Hetlaflot (svigers bodde ikke langt unna der). Jeg bodde i Erraflotveien og vi fikk ofte tur oppover på den sida av fjorden ! Kult bilde ! ...kjenner igjen hytta fra Fonna og jeg......Fonnabu, er det ikke ??

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-09-04, 14:33   #25
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

http://www.hardangerhotel.no/pics_odda.htm

Hei!

Legger ut bildene her jeg. Vet ikke hvor alle er tatt fra, men flotte det er de!


Nå kan du mimre litt Nille!


Psssss, ikke jeg som har tatt de.

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no