Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvor kan man kjøpe Udo-olje fra USA eller Canada?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-08-08, 10:33   #1
Solan
Medlem
 
Solan sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Grimstad
Alder: 57
Innlegg: 288
Solan er ny på veien

Hvor kan man kjøpe Udo-olje fra USA eller Canada?

Prisene i Norge er for høye, rett og slett, så jeg har forsøkt å bestille fra bodybuilding.com i USA, siden de sender internasjonalt. Men da jeg hadde lagt inn ordren fikk jeg beskjed om at de ville ha bilde av begge sider av kredittkortet mitt, samt bilde av førerkort eller pass! Jeg ringte banken, og de fikk mildt sagt bakoversveis. Mailen jeg fikk var omtrent identisk med det denne herremannen fikk:

http://www.iform.no/forum/index.php?...;topic=49124.0

Jeg skrev tilbake og fortalte at jeg ikke ønsket å gi bodybuilding.com slik sensitiv informasjon, og at jeg da heller ville betale via PayPal. Det var greit, sa de, men de ville fremdeles ha kopi av ID som pass eller førerkort.

Saken er derfor grei: Jeg bestiller ikke fra bodybuilding.com

Men også ikke så grei: 1 liter av Udos 3-6-9-olje til 30 dollar er vanlig pris i USA. Det er kvartparten av norsk pris. Men hvor finner man en seriøs forhandler som sender til Norge? Seriøs, som altså ikke skal ha så mye personopplysninger av deg at de kan stjele identiteten din etterpå.

__________________
--Solan

Solan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen mix; utforsker Weston A Price / Mary Enig / Sally Fallon Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 10:49   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kan man kjøpe Udo-olje fra USA eller Canada?

skal ikke udos oljen stå kaldt?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 11:55   #3
Solan
Medlem
 
Solan sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Grimstad
Alder: 57
Innlegg: 288
Solan er ny på veien

Sv: Hvor kan man kjøpe Udo-olje fra USA eller Canada?

Helsekostbutikkene frakter den ikke kaldt fra norsk grossist/importør, etter det jeg skjønner, og frakten over Atlanteren er heller ikke i kjølecontainer. Men man bør selvfølgelig ikke sende oljen med snegleekspressen slik at den utsettes for allslags temperaturer i 2-5 uker. Ekspresspost (2-4 dager) i en kaldere årstid, derimot, skulle gi deg en olje som er minst like pent behandlet som den norske helsekostbutikker tilbyr.

__________________
--Solan

Solan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen mix; utforsker Weston A Price / Mary Enig / Sally Fallon Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 12:21   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kan man kjøpe Udo-olje fra USA eller Canada?

okitoki

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 21:47   #5
Solan
Medlem
 
Solan sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Grimstad
Alder: 57
Innlegg: 288
Solan er ny på veien

Sv: Hvor kan man kjøpe Udo-olje fra USA eller Canada?

Denne virker jo brukbar, men har noen hatt erfaringer med dem?

http://wholesalesupplementstore.com/...os-choice.html

__________________
--Solan

Solan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen mix; utforsker Weston A Price / Mary Enig / Sally Fallon Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 21:51   #6
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor kan man kjøpe Udo-olje fra USA eller Canada?

Har alltid trodd at oljen var kjølt hele veien fra produsent til forbruker, så sendte mail til florahealth support for å spørre. Jeg kommer til å fortsette å kjøpe oljen i Norge selv om det er dyrere.

Sitat:

The oil is refrigerated during transportation from us here in Canada to our agents in Scandinavia. We use reefer containers (temperature controlled shipping containers) when shipping to Norway.

Our agents in Norway and Sweden also store the oil under refrigeration.

Any online merchants will not send to you with freezer packs nor do many of them store the oil under refrigeration.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 10:36   #7
Solan
Medlem
 
Solan sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Grimstad
Alder: 57
Innlegg: 288
Solan er ny på veien

Sv: Hvor kan man kjøpe Udo-olje fra USA eller Canada?

Kunne sverge på at den lokale helsekosten kunne fortelle at det ikke var kjølt under transport. Og den langt mer sensitive tranen står jo ute i hyllene i butikken!

__________________
--Solan

Solan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen mix; utforsker Weston A Price / Mary Enig / Sally Fallon Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 10:48   #8
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor kan man kjøpe Udo-olje fra USA eller Canada?

Kanskje de ikke er kjølt ved transport innenlands

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor kjøpe vitaminene? breeze Ketolysekuren 4 15-01-08 15:09
Hvor kjøpe fedonbrød? Tussi jenta Dr Lindbergs 7 15-10-07 11:34
MCT olje, Hvor kjøpe, og til hvilken pris? 01jun07 Lavkarbo generelt 23 30-07-07 10:40
Sesam eller valnøtt olje Begod Generell ernæringsdebatt 8 19-04-07 22:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no