Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

En "livreddende" maskin for søthungrige!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-12-09, 13:02   #1
søtmons
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 2
søtmons er på en erverdig vei

En "livreddende" maskin for søthungrige!

Ketose-kuren ble uendelig mye enklere etter at jeg oppdaget denne iskremmaskinen hos Euronics:
http://www.euronics.no/Produkter/Til...0-Iskremmaskin

På bare 20 minutter lager den den herligste iskrem som tilfredsstiller mitt søtbehov totalt! Hvis man bruker fløte, eggeplomme og splenda som basis er det bare å tilsette sine yndlingsingredienser. Min favoritt er kaffeis (basisen tilsatt en espresso) og jordbær (basis+jordbær evt syltetøy)

Jeg syntes maskinen var nokså dyr til å begynne med, men så uunnværlig den har blitt hos meg har det definitivt vært verdt det!!!

søtmons er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose / grete rode Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 16:31   #2
heltny
Medlem
 
heltny sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 171
heltny er på en erverdig vei

Sv: En "livreddende" maskin for søthungrige!

Opprinnelig lagt inn av søtmons, her.

Ketose-kuren ble uendelig mye enklere etter at jeg oppdaget denne iskremmaskinen hos Euronics:
http://www.euronics.no/Produkter/Til...0-Iskremmaskin

På bare 20 minutter lager den den herligste iskrem som tilfredsstiller mitt søtbehov totalt! Hvis man bruker fløte, eggeplomme og splenda som basis er det bare å tilsette sine yndlingsingredienser. Min favoritt er kaffeis (basisen tilsatt en espresso) og jordbær (basis+jordbær evt syltetøy)

Jeg syntes maskinen var nokså dyr til å begynne med, men så uunnværlig den har blitt hos meg har det definitivt vært verdt det!!!

Siden det er jul..

--men hva er Grete roede/ketose? *filosofien* fungerer det? er det ikke stikk motsatt?

__________________
Kjempevennlig hilsen Heltny!
bloggen min - gjerne komenter
+++=
heltny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf. Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 16:34   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: En "livreddende" maskin for søthungrige!

Tror så gjerne det blir lekkert!

Men et OT spørsmål, ser det står ketolyse/ grete roede i boksen din, hvordan kombinerer du det? Alltid artig å få litt nye vinklinger

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 16:48   #4
søtmons
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 2
søtmons er på en erverdig vei

Sv: En "livreddende" maskin for søthungrige!

Hehe, når jeg ikke er på Ketosekuren prøver jeg å holde meg til Grete Rode. For å være ærlig er det nok den jeg historisk sett har hatt mest suksess med, det går bare så innmari sakte og så må jeg kutte veldig ned på ost og andre meieriprodukter som jeg bare elsker! Når jeg går på Grete Rode spiser jeg karbohydrater gjennom grovt brød/speltbrød eller fullkornspasta (i tillegg til grønnsakene da!)

søtmons er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose / grete rode Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 19:14   #5
heltny
Medlem
 
heltny sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 171
heltny er på en erverdig vei

Sv: En "livreddende" maskin for søthungrige!

Opprinnelig lagt inn av søtmons, her.

Hehe, når jeg ikke er på Ketosekuren prøver jeg å holde meg til Grete Rode. For å være ærlig er det nok den jeg historisk sett har hatt mest suksess med, det går bare så innmari sakte og så må jeg kutte veldig ned på ost og andre meieriprodukter som jeg bare elsker! Når jeg går på Grete Rode spiser jeg karbohydrater gjennom grovt brød/speltbrød eller fullkornspasta (i tillegg til grønnsakene da!)

Hørt om fedon Aleksander Lindberg? Tror han passer deg veldig godt!

__________________
Kjempevennlig hilsen Heltny!
bloggen min - gjerne komenter
+++=
heltny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf. Svar med sitat
Svar

Emneord
ketose iskrem


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? Borealis Lavkarbo generelt 4 02-11-10 15:14
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! donjuanwannabe Atkins kosthold 17 21-09-09 20:26
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 11:59
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 15:21
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 02:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no