Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hva er din belønning når du når ditt mål?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-03-05, 15:10   #1
Bamseline
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 93
Bamseline har en fantastisk aura rundt segBamseline har en fantastisk aura rundt seg

Hva er din belønning når du når ditt mål?

Hva er din belønning når du når ditt mål?

Mitt er en tur til london å kjøpe nye klær.

Bamseline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 15:26   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Min belønning er at jeg kan ta på meg min lekre dieselbukse, titte meg i speilet, og nikke fornøyd og tenke "herregud så sexy jeg er!"

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 15:30   #3
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Min belønning har helt klart noe med klær å gjøre, uten at jeg har definert det nærmere. Jeg passer på å ikke ha "hele livet" på vent mens jeg slanker meg, men farger hår, sminker meg, pynter meg, får aromaterapi og er snill mot meg selv. Men akkurat det med klær er vanskelig nå, og jeg gleder meg VANNVITTIG mye til å handle, og ikke minst: FØLE MEG VEL!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 15:36   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Utenom den herlig følelsen av å ha klart det, dcet å føle seg slank og lett og sprek eee.... sprekere og friskere og...ja....alt det jeg drømmer om, så er det nok det å kunne kjøpe litt ekstra spreke klær. Har blitt litt mye ; Ta det som passer i butikken nå.

Kjøper litt underveis, delmål-belønninger. Det er viktig å holde motivasjon oppe, og se at det faktisk blir bedre og bedre.
Drømmer om en skikkelig lekker lang kjole.... som jeg kan bruke til et eller annet en gang

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 15:39   #5
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Klær og ny selvtillit...

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 15:39   #6
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Tror det er viktig det du sier der, MHM.. At man ikke venter på å leve før man har nådd målet. At man lever PÅ veien, også.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 17:26   #7
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Min store gulrot er bukplastikk. Det skal jeg ha hvis jeg klarer å gå ned mine femti. Jeg kvalifiserer nok uansett, med alle mine strekkmerker. Når de i tillegg sitter på en tom saccosekk håper jeg at jeg får det dekket.

Men tenk å kunne gå inn i en butikk og handle klær...og det er i en vanlig avdeling, ikke avdeling for store størrelser. Drøm.

  Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 17:49   #8
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Klær her også Diesel bukse og høye kule støveletter som jeg bare kan glide igjen uten den minste anstrengelse!

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 18:14   #9
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Min belønning er å finne meg en mann og ha sex uavbrutt i 5 dager!

Men, hvis det ikke går så tar jeg på meg klærene fra "den gang" og ser meg selv i speilet.

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 23:32   #10
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

bra, linoor

min belønning skal være en tatovering. også de klærne jeg kjøpte i jula....

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 23:50   #11
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Min belønning er rett og slett å få figuren tilbake.Å kunne gå me de klærne jeg føler meg vel i,og ja,jeg har litt lyst på tattis i korsryggen,synes det er litt sexy men den vil jo være der for resten av livet.
Hvor sexy er det med tattovering på korsryggen,innskrumpede pupper mens ei ung snerten jente vasker meg når jeg er sengeliggende på aldershjem?

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 23:51   #12
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

det er dritkult

for det er der jeg skal ha...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 23:52   #13
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av LilNoor

Min belønning er å finne meg en mann og ha sex uavbrutt i 5 dager!

Men, hvis det ikke går så tar jeg på meg klærene fra "den gang" og ser meg selv i speilet.



Fantastisk bra LilNoor!

Min belønning blir forhåpentligvis at jeg er mer fornøyd med kroppen min og at det hjelper litt på ryggsmerter

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 23:54   #14
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Min belønning er å føle meg vell med meg selv. i tillegg til en sommerkjole og bikini ( om jeg når det til sommeren nå. Jeg har altid ønsket å gå med sommekjole.. men har aldri funne en som sitter fint på.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 00:20   #15
studentberta
Medlem
 
studentberta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Aust-Agder
Alder: 56
Innlegg: 297
studentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlys
Thumbs up

Min motivasjon er at jeg skal få operasjon av magen (bukplastikk) og redusering av mine to meloner! Jeg har allerede kjøpt meg mange nye klær, men det store problemet er at jeg får ikke ha dem for meg selv for mine to tenåringsdøtre låner mine stilige nye klær!! Ikke flere svarte klær for å skjule bilringene, her skal det farger til!! Da jeg hadde gått ned 20 kg første gang, kjøpte jeg meg knallrød fotsid silkekjole som jeg brukte i bryllup. Gjett om jeg gjorde oppsikt!!!! Kjempegøy!

__________________
Hilsen Studentberta

studentberta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 00:33   #16
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Min belønning blir en smidigere og sunnere kropp,å kunne gå å kjøpe nye flotte klær og å kaste alt det store (noe er alt kastet ) og å vite at dette klarte jeg!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 09:44   #17
lillemy
Medlem
 
lillemy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 98
lillemy er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av LilNoor

og ha sex uavbrutt i 5 dager!

Dette hadde blitt mer en belønning for min mann en meg , men det blir vel litt mer på han og tenker jeg.

Jeg har første delmål på 70 kg. Da skal jeg gå og få meg en full kroppsoverhaling. Tanken på at jeg skal komme under 70 kg er helt utrolig. Klarer jeg dette kommer jeg til å være så lykkelig at jeg ikke trenger noe belønning.

Klær skal jeg kjøpe etter hvert som jeg går ned.

__________________
lillemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 10:01   #18
Jeannie
Juniormedlem
 
Jeannie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 46
Innlegg: 45
Jeannie er på en erverdig vei

Jeg tror den største belønningen for meg vil være å se meg selv i speilet å være fornøyd med det jeg ser......... Det å vinne selvtillitten tilbake er veldig viktig
Og selvfølgelig kjøp av nye sexy klær......

Jeannie

__________________







20.12 er delmålet 85 kg...... Skal klare.......
Jeannie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Eat - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 10:03   #19
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Belønningen er sixpack og stiligere klær enn jeg noengang har hatt. Så Begynne på en lavkarbo bulk til høsten.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 11:12   #20
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Når jeg når mitt mål vil jeg være sterkere, smidigere og slankere. Særlig sterkere. Dette vil gjøre at jeg forhåpentligvis har mindre smerter, og kan tåle de smertene og utfordringene som kommer bedre enn i dag. Jeg vil rett og slett slippe å ende opp som en "camping-stol-mamma" for prinsessa mi - men kan delta og være aktiv sammen med henne.

DET er den største og beste belønninga for meg.

En del andre ting vil også være fin belønning, men det går mer på det kosmetiske. Og mer praktisk i forhold til valg av klær osv. Men jeg liker jo å kle meg tøft og spesielt - og jeg syns jo ikke "for-telt" er så spennende, så det blir en fin bonus det

fra surre-hode-Fedonist

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 16:00
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 14:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no