Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

To herlige produkter for enhver lavkarboperson

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-07-05, 08:17   #1
Faxe83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 48
Innlegg: 33
Faxe83 er på en erverdig vei
Smile

To herlige produkter for enhver lavkarboperson

Jess, her er to produkter fra sharper image som virkelig virker nyttige for karbotellere, slankere og generelle helsefreaker som meg. Begge er vekter; den ene måler fettprosenten i kroppen og den andre måler antall karbohydrater i over 900 matvarer! Perfekt.

Karbovekt:
http://www.sharperimage.com/us/en/ca...d=306/pcatid=3

Fettprosentvekt:
http://www.sharperimage.com/us/en/ca...d=306/pcatid=3

Faxe83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generel antialdring - Ray&Terry's longevity programme (www.fantastic-voyage.net) Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 08:18   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

hvordan fungerer egentlig en vekt som måler karbene?? er jo helt utrolig om det funker

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 08:22   #3
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Er ikke så mye hokuspokus, ser det ut til. Du må jo taste inn en kode, f.eks. pasta, og så regner den ut innholdet uti fra vekta. Trur eg.

  Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 08:24   #4
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Aline

hvordan fungerer egentlig en vekt som måler karbene?? er jo helt utrolig om det funker

Den hadde data for 900 matvarer innprogrammert og du må oppgi en kode for hva det er du veier når du bruker den.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 08:25   #5
Faxe83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 48
Innlegg: 33
Faxe83 er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Aline

hvordan fungerer egentlig en vekt som måler karbene?? er jo helt utrolig om det funker

Den har korboinnholdet til over 900 varer lagret, så taster du bare inn kode for hva du har oppå vekten (fx havregryn). Så forteller den deg antall gram karbohydrater. Smart, hvis man teller karbohydrater.

Faxe83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generel antialdring - Ray&Terry's longevity programme (www.fantastic-voyage.net) Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 08:27   #6
Faxe83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 48
Innlegg: 33
Faxe83 er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Aline

hvordan fungerer egentlig en vekt som måler karbene?? er jo helt utrolig om det funker

Den fettprosentvekten er jo nesten kulere da, den sender et utrolig svakt elektrisk signal gjennom kroppen og måler fettprosenten i kroppen utfra hvor stor spenningsmotstand kroppen har! Elegant!

Faxe83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generel antialdring - Ray&Terry's longevity programme (www.fantastic-voyage.net) Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 08:31   #7
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

tihi, hadde jeg lest litt mere, så hadde jeg vel skjønt det, ja

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 16:38   #8
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Er en såpass billig vekt nøyaktig på måling av fettprosent? Trodde man måtte mye opp i pris for den type måling?

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 13:26   #9
Ullabulla
Medlem
 
Ullabulla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bærum
Innlegg: 203
Ullabulla er ny på veien

Sv: To herlige produkter for enhver lavkarboperson

Husk på at det i legges toll på alt man innfører som koster mer enn NOK 200. Når frakten så kommer i tillegg blir dette ikke noen billig fornøyelse.
Ser at prisen på vekten omregnet kommer på NOK 236, kanskje den kunne slippe gjennom tollen uten tillegg.
Jeg har "brent meg et par ganger". Derfor denne advarsel.

Ullabulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 11:00   #10
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: To herlige produkter for enhver lavkarboperson

Selv ikke en vare på 210 kr slipper gjennom tollen, med mindre firmaet som sender skriver lavere verdi utenpå pakken.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins produkter - igjen Albertine Atkins kosthold 37 19-04-05 18:11
Nye dr. Lindbergs produkter MHM Dr Lindbergs 4 20-05-04 16:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no