Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Flere som skal ned 30 kg+?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-18, 11:59   #26
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Opprinnelig lagt inn av Maja Èlen, her.

Jeg ønsker å gå ned 30 kg og trenger så sårt å "være sammen med noen" for å holde motivasjonen oppe. Forumet her var veldig aktivt for 10 år siden, og da syns jeg det var "lett". Men jo mer alene jeg er, jo vanskeligere er det. Om noen heier, motiverer, kommer med tips, trøst osv (og jeg gir tilbake) syns jeg det er lettere å ikke falle av. Så denne gruppen virker helt super!

Så gøy at du også vil bli med i gruppen! Jeg heier hvertfall på deg Maja!

Jeg husker at det var mye mer aktivitet på forumet før enn hva det er nå. Håper at vi kan gjøre noe med det! Det er mye enklere å holde motivasjonen oppe når man har noen å dele fremgangen sin med. Også tilbakegangen, da det er godt å få motivasjon, inspirasjon, tips og råd for å finne tilbake igjen om man tråkker feil innimellom

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-02-18, 11:59   #27
Liora
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2016
Innlegg: 163
Liora er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Velkommen Maja Èlen - håper vi kan motivere hverandre og utveksle erfaringer her og til glede for alle

Liora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-02-18, 12:03   #28
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Opprinnelig lagt inn av Liora, her.

Jeg bruker sukett i kaffe, men det er en uvane jeg har lagt meg til pga kaffen på sykehuset jeg jobber ikke akkurat er ferskbrente etiopiske bønner bruker ikke noe i te. Jeg og har fløte i kaffe, tåler det egentlig ikke og får daglig svi for det med det smaker jo så sjukt godt. Syns vekten har stått mye stille i det siste så skal vurdere å gi opp både suketten og melkeproduktene par-tre uker og se om det skjer noe. Bare sitter langt inne.

Bruker mye avocado og olivenolje og har kjøpt oliven som jeg skal late som jeg liker så får jeg nok fettet jeg trenger uten melkeprodukter.

Du har også gått ned hele 9 kg siden 1. januar. Det er over 1 kg i uken det! Av og til trenger kroppen å bremse vektnedgangen, for å lade opp til neste nedgangsperiode. Det er i alle fall min erfaring. Hvor lenge har du stått stille?

Kanskje jeg allerede har spurt om dette, men hva pleier du å spise i løpet av en gjennomsnittlig dag?

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-02-18, 12:15   #29
Liora
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2016
Innlegg: 163
Liora er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Du har også gått ned hele 9 kg siden 1. januar. Det er over 1 kg i uken det! Av og til trenger kroppen å bremse vektnedgangen, for å lade opp til neste nedgangsperiode. Det er i alle fall min erfaring. Hvor lenge har du stått stille?

Kanskje jeg allerede har spurt om dette, men hva pleier du å spise i løpet av en gjennomsnittlig dag?


Stått stille i fire uker, men det er litt min egen skyld pga ble med samboer på karbofest et par helger på rad, orket ikke si nei for ørtende gang da de feiret bursdag i familien og bestilte pizza, orket ikke den nebbete moren min som spydig kommenterer "dietten min" (hun har forresten tidd stille for i forigår så hun at jeg hadde blitt slankere.

Så alt i alt har jeg gått opp og ned de samme 3-4 kg den siste mnd.

I perioder fastet 16:8, ellers blir det par egg med litt ost, en avocado, litt kjøttpålegg og mayo med kaffe og fløte sånn 10ish som regel, så er jeg jo mett til middag i type 17-18-tiden som regel. Kanskje tar jeg noen skiver kjøtt eller en bit brie innimellom. Middag rent kjøtt, godt med salat og grønnsaker og en fettkilde.

Tror igrunn jeg har nokså koll på maten - bare fryktelig utålmodig. Og de helgeutskeielsene har hatt sin kostnad. Minket jo 29 cm rundt omkring på kroppen ila første måned - det er jo sjukt bra syns jeg da.

Så skal ikke mase om vekta det kommer når det kommer. Pimper vann og te og er i ketose.

Langt svar. Sorry for det hvordan ser din matdag ut?

Liora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-02-18, 17:21   #30
Sofagubben
Seniormedlem
 
Sofagubben sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 778
Sofagubben er en juvelSofagubben er en juvelSofagubben er en juvel

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Opprinnelig lagt inn av Maja Èlen, her.

Jeg ønsker å gå ned 30 kg og trenger så sårt å "være sammen med noen" for å holde motivasjonen oppe. Forumet her var veldig aktivt for 10 år siden, og da syns jeg det var "lett". Men jo mer alene jeg er, jo vanskeligere er det. Om noen heier, motiverer, kommer med tips, trøst osv (og jeg gir tilbake) syns jeg det er lettere å ikke falle av. Så denne gruppen virker helt super!

Jeg heier på deg Maja og alle andre her inne. Og du har helt rett, dette forumet er gull verdt og stor takk til HP og de andre som gir oss dette tilbudet. Det har virkelig hjulpet meg veldig, det at vi har vært inne i journalene og støttet hverandre og gitt hverandre tilbakemeldinger. Jeg tror det også er veldig smart at de som er i mål vektmessig fortsetter her inne, for dette er/var jo ikke noen tidsbegrenset kur, men en varig livsstilsforandring og når en er i mål på vekta, vel da gjelder det å fortsatt holde på sitt nye liv og da er dette forumet gull verdt både for egen del og om en kan være til støtte for andre.

__________________
Pure blooded frihetselskende og sannhetssøkende selvstendig individ.
Sofagubben er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo livsstil. Svar med sitat
Gammel 23-02-18, 18:55   #31
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Opprinnelig lagt inn av Liora, her.

Selv om jeg skrøt av å ha laget is og marsmallows lenger opp (forøvrig første gang jeg har laget søtsaker) så må jeg si meg eni med ren mat er best. Jeg syns at hvis jeg spiser nok fett så er jeg ikke fysen. Spiser ikke svin men har både fenalår og fårepølse som er digg med litt majones og for ikke å snakke om avocado - omg. Nå det er kosemat.

Bruker dere noe kunstig søtning i te/kaffe eller er det off limit? Hva med melkeprodukter? Jeg har vurdert å kutte begge deler for å se om vekttapet kanskje øker ytterligere men ja - ttt.

Jeg bruker ikke kunstig søtning i kaffe og te. Men får i meg kunstig søtning gjennom Cola Zero og tyggis.

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-18, 18:57   #32
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Opprinnelig lagt inn av Maja Èlen, her.

Jeg ønsker å gå ned 30 kg og trenger så sårt å "være sammen med noen" for å holde motivasjonen oppe. Forumet her var veldig aktivt for 10 år siden, og da syns jeg det var "lett". Men jo mer alene jeg er, jo vanskeligere er det. Om noen heier, motiverer, kommer med tips, trøst osv (og jeg gir tilbake) syns jeg det er lettere å ikke falle av. Så denne gruppen virker helt super!

Enig med deg. Jeg også trenger noen som holder meg i ørene. Kanskje vi klarer å lage et lite fellesskap her i denne tråden?

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-18, 21:07   #33
Liora
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2016
Innlegg: 163
Liora er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.

Enig med deg. Jeg også trenger noen som holder meg i ørene. Kanskje vi klarer å lage et lite fellesskap her i denne tråden?

Hadde vært veldig ålreit med et støttende fellesskap - jeg fronter ikke i hverdagen at prøver å gå ned (kun familie vet). De færreste vet hvordan det er å være riktig, riktig overvektig (som i alle fall jeg er, fl foreslo gbp). Felles skjæbne felles trøst eller noe sånn antar jeg

Liora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-18, 23:13   #34
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Jeg er enig med dere alle!

Og det du sier Liora, ang å ikke fronte at man slanker seg i hverdagen kjenner jeg meg igjen i. Jeg har liksom ikke mange å dele mine oppturer og nedturer med. Derfor setter jeg pris på at jeg kan lufte tankene mine her inne, og til og med få respons!

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 09:00   #35
Liora
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2016
Innlegg: 163
Liora er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Jeg er enig med dere alle!

Og det du sier Liora, ang å ikke fronte at man slanker seg i hverdagen kjenner jeg meg igjen i. Jeg har liksom ikke mange å dele mine oppturer og nedturer med. Derfor setter jeg pris på at jeg kan lufte tankene mine her inne, og til og med få respons!

Ikke sant! Greit å få litt positiv feedback for fremgang og et klapp på skuldra selv om det ikke er knirkefritt

Liora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 13:07   #36
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Jeg er utrolig glad for å kunne lufte litt tanker her inne. Ingen å prate med på privaten jeg heller.

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 10:53   #37
Maja Èlen
Seniormedlem
 
Maja Èlen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2016
Innlegg: 903
Maja Èlen har en fantastisk aura rundt segMaja Èlen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Men en god uke bak meg, kan jeg skilte med tilsammen -4,4 kg hittil i år. Det må jeg si meg fornøyd med, mtp at jeg er i full jobb, nytt hus osv. Jeg har en tendens til å sammenligne meg med akkurat de samme ukene her i fjor (gikk ned 7 kg i januar/februar) men jeg VET jo at situasjonen min er annerledes på flere hold i år da.
Veldig fornøyd med at det iallefall går nedover nå! Nesten så jeg kan "se for meg" at jeg en vakker dag skal klare å komme til min idealvekt.

Men på torsdag får vi besøk av familie (bl.a svigers) som skal bo hos oss i en uke. Vi har ikke sett dem siden sommeren, og de er ikke alltid så lett å håndtere, spesielt dette med mat. Svigermor mener at man ikke kan leve uten potet, og et kakestykke etter middag er et must. Jeg VET at jeg er herre over min egen kropp, men det er likevel vanskelig å si nei (iallefall hver gang) og være "den vanskelige" i familien. Hvordan takler dere slike ting? Fristelser, som ikke engang er det. Bare press.

__________________
Resultat 2018: -3,2 kg
Maja Èlen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: http://litekarbo.blogg.no/ Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 12:35   #38
Liora
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2016
Innlegg: 163
Liora er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Gratulerer med flott uke! Kan du bake en LK kake da? Så du tar en kakeflis etter middag men ikke en hk?

Liora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 13:40   #39
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Jeg har hatt en hk helg Back on track fra nå!

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 13:43   #40
Maja Èlen
Seniormedlem
 
Maja Èlen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2016
Innlegg: 903
Maja Èlen har en fantastisk aura rundt segMaja Èlen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Opprinnelig lagt inn av Liora, her.

Gratulerer med flott uke! Kan du bake en LK kake da? Så du tar en kakeflis etter middag men ikke en hk?

Nei, hele poenget til svigermor er at hun kjøper og serverer oss. Men jeg skal si nei altså. Bare syns det er fryyktelig vanskelig.

__________________
Resultat 2018: -3,2 kg
Maja Èlen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: http://litekarbo.blogg.no/ Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 15:07   #41
Liora
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2016
Innlegg: 163
Liora er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Skjønner. Får håpe hun respekterer det uten for mye om og men.

Liora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 15:08   #42
Liora
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2016
Innlegg: 163
Liora er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.

Jeg har hatt en hk helg Back on track fra nå!

Velkommen tilbake på "sporet"

Liora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-03-18, 04:34   #43
Sofagubben
Seniormedlem
 
Sofagubben sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 778
Sofagubben er en juvelSofagubben er en juvelSofagubben er en juvel

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Opprinnelig lagt inn av Maja Èlen, her.

Men på torsdag får vi besøk av familie (bl.a svigers) som skal bo hos oss i en uke. Vi har ikke sett dem siden sommeren, og de er ikke alltid så lett å håndtere, spesielt dette med mat. Svigermor mener at man ikke kan leve uten potet, og et kakestykke etter middag er et must. Jeg VET at jeg er herre over min egen kropp, men det er likevel vanskelig å si nei (iallefall hver gang) og være "den vanskelige" i familien. Hvordan takler dere slike ting? Fristelser, som ikke engang er det. Bare press.

Ved å være ærlig og rett frem på en høflig måte. Fortell vedkommende at du ikke spiser karbohydrater og sukker (og om de spør hvorfor, så sier du at det er fordi du ønsker å ha et stabilt blodsukker og å gå ned i vekt), men at de selvsagt er mer enn velkommen til å gjøre det. Vi må alle respektere hverandre og for å få til det må vi være rett frem og ærlige. Ikke noen halvkvedede hint, men se folk i øya og si det rett ut. Det bør stoppe videre mas en gang for alle. Samtidig legger du jo da et press på deg selv også til å ikke "sprekke" ihvertfall så lenge de er der.

Sånn oss imellom, så mistenker jeg folk som forsøker å inndirekte presse andre til å stappe i seg kaker og annet, gjør det fordi de selv føler dårlig samvittighet og om alle spiser så er den dårlige samvittigheten deres litt lettere å takle.

Nå kjøper nok hun ganske sikkert kake og tar med for å være hyggelig, men nettopp derfor er det viktig at du er ærlig om hvorfor du nå ikke ønsker å spise kake, slik at du ikke sårer henne og sårer deg selv i samme slengen.

__________________
Pure blooded frihetselskende og sannhetssøkende selvstendig individ.
Sofagubben er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo livsstil. Svar med sitat
Gammel 06-05-18, 18:51   #44
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Jeg skal ned 30 kilo i første omgang, så 30 til ��

Har vært medlem her nesten siden starten, men har vært borte fra forumet og lavkarbo noen år.

Nå har jeg endelig tatt til vett igjen og gått ned 7 kilo på 4 uker ����

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-05-18, 23:33   #45
Liora
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2016
Innlegg: 163
Liora er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Opprinnelig lagt inn av nomma, her.

Jeg skal ned 30 kilo i første omgang, så 30 til ��

Har vært medlem her nesten siden starten, men har vært borte fra forumet og lavkarbo noen år.

Nå har jeg endelig tatt til vett igjen og gått ned 7 kilo på 4 uker ����

Samme her, 60 kg må bort. Ca 1/4 på vei men det har tatt overmåte lang tid.

Gratulerer med fin start

Liora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-18, 00:03   #46
Tjorven1971
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1
Tjorven1971 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Opprinnelig lagt inn av Liora, her.

Det der men salt er tricky, jeg og kjenner det godt i fingre ja.

Digg med egg. Var i harryland pg hamstret egg, CF og fløte og noe kjøtt - da er det alltid noe å spise i huset

Egg på innvandrerbutikken i Norge er også billig

Tjorven1971 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ingen ennå, trenger råd! Svar med sitat
Gammel 08-06-18, 14:40   #47
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Hei! Sliter med å spise nok
Når jeg går på lavkarbo, mister jeg matlysten så jeg sliter med å få i meg nok mat.

Men jeg går ned, men maten jeg inntar er ikke alltid like næringsrik så jeg har nå begynt å supplere med kosttilskudd

Har gått ned 12 kilo siden påske og er kjempefornøyd med det, men jeg ser det ikke, jo jeg ser det i ansiktet men synes at mage og lår er like store selv om jeg har gått ned hvertfall en størrelse om ikke to i klær, merkelige greier...

Men still going strong

Hvordan går det med dere?

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-18, 12:01   #48
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Opprinnelig lagt inn av nomma, her.

Hei! Sliter med å spise nok
Når jeg går på lavkarbo, mister jeg matlysten så jeg sliter med å få i meg nok mat.

Har samme utfordring. I tillegg lar jeg meg påvirke av alt "spis mindre!" hysteriet over alt. Jeg går ikke ned i vekt heller, så det er lett å la seg rive med. Så jeg overvurderer hele tiden hva jeg spiser. Får sjokk når jeg kontrollmåler og ser at det jeg har regnet som 50-70g i virkeligheten er 10g

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-18, 18:39   #49
Sofagubben
Seniormedlem
 
Sofagubben sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 778
Sofagubben er en juvelSofagubben er en juvelSofagubben er en juvel

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Opprinnelig lagt inn av nomma, her.


Har gått ned 12 kilo siden påske og er kjempefornøyd med det, men jeg ser det ikke, jo jeg ser det i ansiktet men synes at mage og lår er like store selv om jeg har gått ned hvertfall en størrelse om ikke to i klær, merkelige greier...

Såfremt vi snakker om årets påske, så er det bare 2 måneder siden den tok slutt og 12 kg på to måneder er jo veldig bra, du kan ikke forvente mer enn det og ikke tror jeg det er sunt å gå ned mer enn 6 kg. pr. måned heller. Måler du blodsukkeret ditt daglig? Mitt råd er å gå for LCHF og om du ikke er i ketose allerede så prøv å komme dit, slik at du etterhvert får et mer stabilt blodsukker. Spis masse fett, bra med proteiner og styr helt unna karber, bortsett fra det lille du får i deg via f.eks brokkoli og egg. Bruk blodsukkermålinger aktivt i vektnedgangsprosessen.

__________________
Pure blooded frihetselskende og sannhetssøkende selvstendig individ.
Sofagubben er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo livsstil. Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 13:10   #50
Levita
Medlem
 
Levita sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 422
Levita er en juvelLevita er en juvelLevita er en juvel

Sv: Flere som skal ned 30 kg+?

Hei! Er det helt dødt her, eller finnes det noen inne i denne tråden fortsatt? Jeg fyller 40 i mars neste år, og tenker at jeg skal IKKE fylle 40 år og fortsatt ha 30kg+ på kroppen, så siden 1. august har jeg tatt meg sammen med mål om å gå sakte, men sikkert ned i vekt. Tror ikke jeg er i mål innen mars neste år, men håper at jeg i alle fall har tatt av 15 kg til da. Andre som skal være i farta på lavkarbo denne høsten? Moro å høre om andres reise på veien, men er så stille i forumet for tida

Levita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flere som skal begynne 1. mai? cola Ketolysekuren 740 25-10-11 22:08
Flere som skal ned 30 kg? avokado Mer enn 30 kg overvekt 285 16-05-11 00:15
Flere i 20-årene som skal ned 15 kg? Elanessë Spørsmål og svar 47 14-02-11 00:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no