Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ukens tilbud

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-04-08, 18:30   #1
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Ukens tilbud

Tenkte det kunne være kjekt med en tilbuds-tråd..ikke alltid man har tid til å lese gjennom tilbudsbladene som kommer i posten. Skriv inn når du kommer over fine kavkarbo tilbud

Coop Obs:
40% på all frukt og grønt, også økologisk
Sommerkoteleter kr 29,90 pr kg

Ica Maxi:
Ferske nakke- og svinekoteletter kr 29,90 pr kg (mandag-onsdag)

Coop Mega:
Lammelår kr 69,90 pr kg

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 18:33   #2
Madamim
Medlem
 
Madamim sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 45
Innlegg: 124
Madamim er ny på veien

Sv: Ukens tilbud

Blomkål hos lidl til 9 kr/stk, frem til 30.april

Madamim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 10:27   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Vet det finnes en slik tråd til, men den finner jeg ikke.. Synes det burde vært litt mer fart i tilbudstråder, hvertfall

Denne uken er det noen gode tilbud på Coop Mega.
40% på et stort utvalg av kjøttpålegg fra Gilde
Edamer 850 gram 59.90 pr stykk (må ha til julefrokosten)
Økologiske krydderurter 13 kr pr potte
Og fra torsdag-lørdag er det 34.90 pr kg for blåskjell

De har også fått inn pepperkakehus denne uka!

Obs! hypermarked er det 10 1.5 liter Pepsi max for 100 kroner (for de som holder på med sånt)
Og 40% på alt ull"undertøy" fra Pierre Robert!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 10:43   #4
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Og 40% på alt ull"undertøy" fra Pierre Robert!


Åhhh takk, jeg skal avgårde og hamstre litt for jeg elsker ulltrøyene til PR og nå er de jeg har helt utvaska og dvaske

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 10:54   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Jeg også! ELSKER.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 11:02   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Forresten. Husk å sjekke om det gjelder der du bor. Jeg har sett i Coop Øst sin kundeavis.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 11:03   #7
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Forresten. Husk å sjekke om det gjelder der du bor. Jeg har sett i Coop Øst sin kundeavis.

Gjør det sikkert, får bare slenge innom og se

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 11:33   #8
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ukens tilbud

Fiiiin tråd.Posten har ikke kommet her enda.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 11:35   #9
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Jeg løper inn og sjekker kundeavisene på nett på lørdags kvelden

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 11:40   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Bunnpris har veldig bra dagstilbud for tida. Kjøttdeig til 19 kr pakka o.l.

Tror forresten det var jeg som startet den andre tråden? Ellers så fant jeg denne http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46407

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 11:45   #11
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg løper inn og sjekker kundeavisene på nett på lørdags kvelden

Har sjekket for mitt område og det er jo ikke bare ullundertøy, men alt fra PR som er på 40% utenom ullundertøy fra sportskolleksjonen da. Blir brukte en del penger i kveld ja, for jeg liker også treningsundertøyet de har

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 11:46   #12
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Bunnpris har veldig bra dagstilbud for tida. Kjøttdeig til 19 kr pakka o.l.

Tror forresten det var jeg som startet den andre tråden? Ellers så fant jeg denne http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46407

Ja, tror det var du. Det finnes vel en tråd eller tre om det.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 13:53   #13
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Har sjekket for mitt område og det er jo ikke bare ullundertøy, men alt fra PR som er på 40% utenom ullundertøy fra sportskolleksjonen da. Blir brukte en del penger i kveld ja, for jeg liker også treningsundertøyet de har

Oi, det så ikke jeg! Kunne ønske jeg var flinkere til å spare opp penger til lure ting var på tilbud. Det får være et mål for 2012

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 13:54   #14
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Ukens Go` helg-tilbud hos Kiwi er kalkunfilet. Riktignok marinert i noe som sikkert ikke er særlig bra for oss, men det går ann å skylle av mesteparten av det.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 19:16   #15
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ukens tilbud

Denne tråden bør slettes, den oppfordrer til hamstring....

Påstand: billige råvarer gjør at man handler mer enn man trenger..... hehe

  Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 19:47   #16
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Oki

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 20:39   #17
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Åhhh takk, jeg skal avgårde og hamstre litt for jeg elsker ulltrøyene til PR og nå er de jeg har helt utvaska og dvaske

Å hamstre er ufint....hamstre smør????

  Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 16:06   #18
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Å hamstre er ufint....hamstre smør????

Ja jeg hamstret smør i går, jeg kjøpte hele to pakker med meg hjem. Varer nok til jul tenker jeg

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 17:34   #19
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Denne tråden bør slettes, den oppfordrer til hamstring....

Påstand: billige råvarer gjør at man handler mer enn man trenger..... hehe

Sorry, det blir for dumt å skulle slette en tråd av den grunnen. Setter pris på å vite om det f.eks. er norvegia på tilbud noe sted, jeg bruker masse av det uansett, og har mye penger å spare der... Du finner garantert andre langt mer "oppfordrende" tråder andre steder på forumet, lykke til i letingen!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 18:38   #20
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Sorry, det blir for dumt å skulle slette en tråd av den grunnen. Setter pris på å vite om det f.eks. er norvegia på tilbud noe sted, jeg bruker masse av det uansett, og har mye penger å spare der... Du finner garantert andre langt mer "oppfordrende" tråder andre steder på forumet, lykke til i letingen!

Hehe, du skjønte ikke spøken tydeligvis.....

  Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 18:51   #21
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Det er smør til salgs på finn.no

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 20:00   #22
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Det er smør til salgs på finn.no

Måtte innom finn.no og se. For SERIØST lissom??! Det var seriøst, gitt.
Har folk blitt helt gærne nå, eller?

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 20:14   #23
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Måtte innom finn.no og se. For SERIØST lissom??! Det var seriøst, gitt.
Har folk blitt helt gærne nå, eller?

Ja

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 20:36   #24
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hehe, du skjønte ikke spøken tydeligvis.....

Var litt usikker, og i litt dårlig humør (p.g.a. andre ting). Så du får tilgi meg.

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 21:07   #25
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hehe, du skjønte ikke spøken tydeligvis.....

Har du reflektert over hvorvidt dét at ingen tar "spøkene" dine her inne kan ha med at de ofte ikke er særlig morsomme?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tilbud på Aktins Bars hos Dialife Ullabulla Generell diskusjon 4 12-09-07 21:13
Kal-mag tilbud:) Distrea Kosttilskudd 2 14-08-07 20:52
ukens tilbud Trolljenta Lavkarbo generelt 8 16-03-07 19:37
Friske jordbær på tilbud! Carisma Livets lyse side 1 09-02-07 21:53
Ikke kjøp ukens KK Marianne Generell diskusjon 9 07-12-04 20:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no