Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Facebook gruppe?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-18, 18:35   #1
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Facebook gruppe?

Hei. Gammel traver her, var aktiv på dette forumet nor noen år siden. Har endelig tatt til vett igjen og lagt om kostholdet til lavkarbo.

Jeg lurer på om det finnes en facebook gruppe for oss som skal ned mye? Jeg er medlem av flere lavkarbo grupper på facebook men ønsker støtte av andre som sliter med det samme som meg. Nemlig stor overvekt.
Jeg synes at det er mange inne i de gruppene som bare skal ned noen pyntekilo I tillegg er de gruppene for åpne for at jeg kan betro meg innpå de.
Så det jeg lurer på er om det er noen hemmelige grupper som jeg kan bli medlem av?
Hvis ikke kan jeg godt starte en, men jeg trenger jo medlemmer 🤣
Jeg mener ikke å kuppe dette forumet men ha en supplerende gruppe 😍

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 11:05   #2
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Facebook gruppe?

Jeg har ikke sett noen sånne grupper. Du kan jo starte en gruppe selv hvis du føler behovet Jeg må si at jeg kunne ikke tenke meg å være med i en sånn gruppe, jeg er lite interessert i å lufte problemet mitt "offentlig"

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-18, 19:08   #3
Sofagubben
Seniormedlem
 
Sofagubben sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 778
Sofagubben er en juvelSofagubben er en juvelSofagubben er en juvel

Sv: Facebook gruppe?

Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.

Jeg må si at jeg kunne ikke tenke meg å være med i en sånn gruppe, jeg er lite interessert i å lufte problemet mitt "offentlig"


100% enig, nå har jeg ikke FB i det hele tatt da, slettet skiten for 8 år siden. Men hele FB konseptet virker skremmende på meg, særlig om en skal lufte sine problemer og sine kamper på et slikt sted. Der er alt skrevet i stein og ingen har eierskapet til hva en har skrevet og alt kan brukes mot en senere. Annonyme forum derimot kan hjelpe med mye, da dette ofte innebærer likemenn som hjelper hverandre, enten det gjelder vekt, fysiske eller psykiske smerter. Dette er problemer som de fleste ikke ønsker å lufte på steder som FB tror jeg.

__________________
Pure blooded frihetselskende og sannhetssøkende selvstendig individ.
Sofagubben er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo livsstil. Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 09:46   #4
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Facebook gruppe?

Opprinnelig lagt inn av Sofagubben, her.

100% enig, nå har jeg ikke FB i det hele tatt da, slettet skiten for 8 år siden. Men hele FB konseptet virker skremmende på meg, særlig om en skal lufte sine problemer og sine kamper på et slikt sted. Der er alt skrevet i stein og ingen har eierskapet til hva en har skrevet og alt kan brukes mot en senere. Annonyme forum derimot kan hjelpe med mye, da dette ofte innebærer likemenn som hjelper hverandre, enten det gjelder vekt, fysiske eller psykiske smerter. Dette er problemer som de fleste ikke ønsker å lufte på steder som FB tror jeg.


Veldig enig i det. Det er bare så synd at denne siden har så lite aktivitet

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 17:45   #5
fettnurket
Medlem
 
fettnurket sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fauske
Innlegg: 194
fettnurket er ny på veien

Sv: Facebook gruppe?

Jeg er gjerne med i en lukket facebook-gruppe, post gjerne link om noen lager en gruppe. At jeg er feit er ikke noen hemmelighet, hverken for meg selv eller mine venner, og tror de fleste ville vært veldig positive til at jeg fikk støtte og veiledning der jeg følte for det om noen skulle "finne ut" at jeg er med i en sånn gruppe

__________________


fettnurket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-18, 21:18   #6
Knallhard
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2018
Innlegg: 7
Knallhard er på en erverdig vei

Sv: Facebook gruppe?

Opprinnelig lagt inn av fettnurket, her.

Jeg er gjerne med i en lukket facebook-gruppe, post gjerne link om noen lager en gruppe. At jeg er feit er ikke noen hemmelighet, hverken for meg selv eller mine venner, og tror de fleste ville vært veldig positive til at jeg fikk støtte og veiledning der jeg følte for det om noen skulle "finne ut" at jeg er med i en sånn gruppe


Haha, jeg skulle gjerne også blitt med i en slik gruppe, har vært på dette forumet kun noen dager nå men skulle gjerne vært et sted hvor det var litt mer aktivitet også, det finnes jo disse dagene man kunne tenke seg å dele et bilde av en god middag, eller man er tom for ideer og trenger å se noen andres middag

Knallhard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 20-09-18, 12:10   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Facebook gruppe?

Lavkarbo-Livsstil-Trivsel er en fin, lukket gruppe

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-09-18, 19:39   #8
fettnurket
Medlem
 
fettnurket sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fauske
Innlegg: 194
fettnurket er ny på veien

Sv: Facebook gruppe?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Lavkarbo-Livsstil-Trivsel er en fin, lukket gruppe

Takk for tips, har meldt meg inn Håper det er en bedre gruppe enn "lavkarbo for alle".

Opprinnelig lagt inn av Knallhard, her.

Haha, jeg skulle gjerne også blitt med i en slik gruppe, har vært på dette forumet kun noen dager nå men skulle gjerne vært et sted hvor det var litt mer aktivitet også, det finnes jo disse dagene man kunne tenke seg å dele et bilde av en god middag, eller man er tom for ideer og trenger å se noen andres middag

Er ganske dødt her inne nå, var masse aktivitet for noen år siden, var nesten vanskelig å henge med på alle trådene. Blir nok til at jeg glemmer av forumet igjen og bare henger på facebook. Har meldt meg inn i overnevnte gruppe

__________________


fettnurket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-09-18, 21:26   #9
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Facebook gruppe?

Det jeg liker så godt med dette forumet er at jeg kan bla i gamle oppskriftstråder. Og søke opp andre temaer. På face så forsvinner ting etter en dag eller to. Og jeg er bare innom en eller to ganger i uka.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Startet en ny gruppe bjørnemor Dr Lindbergs 2 04-08-16 14:47
LCHF-oppskrifter, tips om gruppe på facebook bjørnemor Generell diskusjon 3 11-01-14 04:23
30+ kg, en liten gruppe? Supramundane Mer enn 30 kg overvekt 150 26-09-09 22:56
Karbo i gruppe 25+ supha Spis deg ned i vekt med Skaldeman 2 07-06-09 14:56
Pilates-gruppe Marianne Trening 64 13-09-05 10:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no