Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Lavkarbo/Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-10-11, 21:58   #26
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo / Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

jepp, det er energimengden de snakker om, og ikke vektmengden

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Skal du spise etter ketolyse-dietten MÅ du lese boka! Ellers vil du ikke tilegne deg nok kunnskap til å gjøre dette korrekt, risikere og tulle det til med og spise feil - og etterpå erklære at det "ikke fungerer". Tro meg, du vil ikke være den første - og tro meg når jeg sier at dette er meget velment råd fra min side

-Jeg har nå i dag kjøpt meg boka " Slank med Ketolysekuren". Har lest noen sider, virker grei. Skal få lest den raskt. Føler jeg har beveget meg i et helt nytt terreng. Mange som vet mye om dette, og etterhver er jeg forhåpentligvis en av dem

Er du reelt overvektig, dvs hvor høy er du og hva veier du?

-Jeg er overvektig ja! Jeg er 178 cm og veier 111,4 i dag. Har gått ned 3,8 kg denne første uken på denne kuren (Jippi Og min maksvekt er på 117,7 kg.
Min bmi i dag er på: 35.

Hvis du ikke er glad i å lese bøker bør du ihvertfall sette deg godt inn i hva dette dreier seg om. Tyggis kan gjøre at du ikke opplever vektnedgang.

-Jeg skal lese denne boken nå... Men syns virkelig det er rart at sukkerfri tyggis kan være grunn til å ikke gå ned. Har nå spist noen tryggis hver dag, og gått ned likevel, men har vel spist så si null i karbo utenom dette da... Er det ikke 5g på en dag?

Hvis du ikke visste at det skulle være så mye fett på ketolysekuren sier det meg at du ikke er heeeelt oppdatert på hva det vil si og spise ketogent/etter ketolysedietten. Fett er hele poenget med lavkarbo, når du kutter karbo MÅ energien komme fra fett. Spiser du lite karbo OG lite fett kan det over tid føre til dårligere helse og mangler.

-Jeg har ikke full kontroll på dette, så langt i fra. Men har den siste uken lest mye, men blir litt forvirret nå til å begynne med, for jeg hadde ikke bestemt meg for hvilken diett, så hadde tenkt at jeg skulle bare kutte ut karbo og så kose meg med det jeg vil av fett. Ble overrasket over at det var så mye som 75 % fett.

Tror du fett er helseskadelig? Les nybegynnertråden til arnakristin EN gang til, og da spesielt det som omfatter fett. Jeg forstår ikke helt hvorfor du har valgt lavkarbo som kosthold når du har såpass liten kunnskap om det - men antar det skyldes litt opphaussing i media den siste tiden

-Jeg valgte dette fordi jeg ble anbefalt dette av ei dame, og så har jeg jo over lang tid hørt om lavkarbodietter. Jeg hadde planer om å sette meg skikkelig inn i dette FØR jeg begynte, men så tok det så lang tid før jeg fikk rota meg til dette, så jeg bestemte meg en kveld bare for å starte dagen etterpå. Og så gjorde jeg Har ikke sprukket på karbo denne uka, og har vært i ketose siden dag 2. Men har skikkelig dårlig smak i munnen, og er veldig tørr i munnen, men dette er vel en bivirkining har jeg forstått. Er også svimmel og tung i hodet.

Skal du gå på ketolyse-dietten - MÅ du lese boka. Ellers kan du bare spise generell lavkarbo etter denne.

Hvor mye skal du ned i vekt? Har du tenkt og spise lavkarbo også etter at vektmål er oppnådd? Hva er din BMI i dag?

-Min bmi er på 35. Skal ned 40-50 kg, men første delmål er 15 kg. Har ikke bestemt meg helt for hva jeg skal gjøre når målet er nådd, men det blir vel å spise sunn mat, og lite karbo tror jeg.

Endring av kosthold er en stor greie, og krever mye kunnskap. Starter du nå med "ketolyse", spiser gulrot og tyggis, for lite grønnsaker, og altfor lite fett risikerer du og ikke gå ned i vekt (sett at du er reelt overvektig), og du risikerer og bli syk. Din konklusjon kan da bli at "ketolyse-dietten er farlig og fungerer ikke" - dette selv om du ikke har spist etter "reglene".

-Ser denne.

Kjøp boka. Les nybegynnertråden om igjen. Les alle linkene i nybegynnertråden. Spis godt med fett om du spiser minst mulig karbo. Drikk mye vann. Fortsett og være like flink med og stille spørsmål også, men du har et stort ansvar selv for å lese deg til den kunnskapen du trenger!

-Ja, jeg vet... Driver å setter meg inn i dette nye nå.

-Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg!!! Setter pris på dette

-Ps, hvordan deler jeg opp sitatene og svarer på hver av dem slik du gjorde? Sorry at dette ble slik, håper du ser hva jeg skrev og hva du skrev...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 22:10   #27
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo / Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av eggis, her.

Kan dele litt min erfaring.

Ønsker du å gå ned i vekt f.eks fra BMI 28-32 til 21-23 , så anbefaler jeg å gå på ketolyse i 6 mnd, da må du bare være knalltøff mot deg sjøl (du kommer ikke til å angre), så kan du gå over til lavkarbo etter det.
Ønsker du bare å leve sunnere, så funker lavkarbo, men vektreduksjonen tar mye lenger tid/eller vekta går nødvendigvis ikke så mye ned, men du har en sunnere livstil.
Jeg har litt tro på ketolyse i 6 mnd, kroppen lærer seg ditt nye matinntak, og dermed vil det bli mye lettere etter dei 6 mnd å ikke være bekymra for vekta, for kroppen tåler ei helg med utskeielsere mye lettere.
Men som sagt dette er kun min erfaring

Tusen takk eggis! Jeg har bmi på 35 desverre, så jeg tror at dette er kuren for meg. Har prøvd noe alle ketosekur nå i 1 uke akkurat i dag, og har gått ned 3,8 kg. Håper det fortsetter slik

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 22:12   #28
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo / Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av eggis, her.

En siste ting:
Gjør ting enkelt, ikke tenk så komplisert.
PUNKT 1: Hold deg under stivelse og sukker
PUNKT 2: Nok fett, grønnsaker og vann.
PUNKT 3: Gå på vekta faste dager, jeg går alltid på vekta mandag og fredag, da har jeg full kontroll uten noen form for panikk. Holder nok med en gang i uka, bare du gjør det til faste dager, da ser du fort hva som funker og ikke funker i forhold til vektreduksjon. F.eks viss jeg spiser for mye meieriprodukter, les fløyte kombinert med bær så stagnerer vektreduksjonen.

Kos degpå lavkarbo

Takk for disse tipsa. Har planer om å gjøre dette enkelt, men jo mer jeg leser om dette, jo mer avansert virker det syns jeg. Fløte alene uten bær, er det ok da? Lager meg div mat med fløtesaus hver dag...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 22:17   #29
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo/Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Noen som vet hvor man kan kjøpe ketosetabletter? Har hørt på apoteker, og de har ikke hørt om de... Tar multivitaminer, B-vitaminer og beta-vitaminer fra før, er det nok?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 22:27   #30
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo/Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Noen som vet hvor man kan kjøpe ketosetabletter? Har hørt på apoteker, og de har ikke hørt om de... Tar multivitaminer, B-vitaminer og beta-vitaminer fra før, er det nok?

Anbefaler deg å se i boken Der står ALT du trenger å vite

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 22:34   #31
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo/Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Anbefaler deg å se i boken Der står ALT du trenger å vite

OK.... Men har lest litt, og da står det bare at "om du har problemer med å få tak i de tablettene, så kan du godt leve uten" eller noe sånt. Men sto ikke hvor man får tak i de, men kanskje det står lengre bak i boka. Skal lese den ; hehe .

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 23:17   #32
tasseladd
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
tasseladd er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo/Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Jeg startet med å kjøpe tabletter (og bok) fra ketolyse.no, inntil jeg fant butikker som solgte dem i mitt nærmiljø.
Dersom du søker i forumet etter din by/nærområde er det mulig du finner tråder som omhandler utsalgssteder med lavkarbo utvalg.

__________________


tasseladd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 00:48   #33
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo/Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av tasseladd, her.

Jeg startet med å kjøpe tabletter (og bok) fra ketolyse.no, inntil jeg fant butikker som solgte dem i mitt nærmiljø.
Dersom du søker i forumet etter din by/nærområde er det mulig du finner tråder som omhandler utsalgssteder med lavkarbo utvalg.

Takk for det tipset

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 13:39   #34
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo/Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Meny pleier og ha det meste av produkter fra ketolyse - inkludert vitaminene

Ellers kan du bestille på nett da

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 13:45   #35
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo / Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

-Ja, jeg vet... Driver å setter meg inn i dette nye nå.

-Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg!!! Setter pris på dette

-Ps, hvordan deler jeg opp sitatene og svarer på hver av dem slik du gjorde? Sorry at dette ble slik, håper du ser hva jeg skrev og hva du skrev...

Alt som skal i quote-rammen (der det blir grønn bakgrunn så du ser hva som er sitert, starter med klammeparenteser [] og slutter med de samme []. Forskjellen er innholdet. Start på en quote-del har quote inni klammene, mens slutten har en / foran quote, altså /quote. Trykk quote fra et innlegg så skal du se dette i feltet du skriver svaret eller kommentaren. For å dele opp må du bare sørge for at det står en klammeparantes foran og bak det du vil kommentere, med quote i de første klammene og /quote i den siste. Deretter kan du skrive DIN kommentar.

Håper dette ble forståelig?

Hvis du nå klikker "svar" i en tråd, og så bare trykker quote-ikonet øverst, vil du se at du får fram disse to klammene jeg snakker om. Teksten som skal quotes kan du skrive MELLOM disse. Litt trening og utprøving så får du det nok til

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 14:27   #36
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo/Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Du skal spise mer en 5 gram karbohydrater per dag på ketolysekuren, du skal spise 15 g. De grammene skal ikke komme fra tyggis, men i hovedsak fra grønnsaker og noe meiriprodukter o.l. Det vil si at du skal spise en hel mengde grønnsaker per dag

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 00:00   #37
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo/Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Alt som skal i quote-rammen (der det blir grønn bakgrunn så du ser hva som er sitert, starter med klammeparenteser [] og slutter med de samme []. Forskjellen er innholdet. Start på en quote-del har quote inni klammene, mens slutten har en / foran quote, altså /quote. Trykk quote fra et innlegg så skal du se dette i feltet du skriver svaret eller kommentaren. For å dele opp må du bare sørge for at det står en klammeparantes foran og bak det du vil kommentere, med quote i de første klammene og /quote i den siste. Deretter kan du skrive DIN kommentar.

Dette er en test, jeg har bare limt inn starten og slutten av disse quotene...



Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Håper dette ble forståelig?

Fikk jeg det til?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Hvis du nå klikker "svar" i en tråd, og så bare trykker quote-ikonet øverst, vil du se at du får fram disse to klammene jeg snakker om. Teksten som skal quotes kan du skrive MELLOM disse. Litt trening og utprøving så får du det nok til

Tusen takk for hjelpen

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 00:01   #38
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo/Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Meny pleier og ha det meste av produkter fra ketolyse - inkludert vitaminene

Ellers kan du bestille på nett da

Takk, da skal jeg sjekke ut en Meny

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 00:06   #39
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo/Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Du skal spise mer en 5 gram karbohydrater per dag på ketolysekuren, du skal spise 15 g. De grammene skal ikke komme fra tyggis, men i hovedsak fra grønnsaker og noe meiriprodukter o.l. Det vil si at du skal spise en hel mengde grønnsaker per dag

Hei Pappa Gris... Jeg har skrevet helt feil, jeg mente 20 g karbo... Jeg trodde det var max 20 g karbo... Jeg spiser også grønnsaker som brokkoli, blomkål, sopp, (har spist gulrot, men skal slutte med det nå) og vårløk. Og hvitløk da. Og ofte fløte. Har ikke orket å regne karbo, men prøve å spise lite av det som har det, så da håper jeg at jeg holder meg under 15-20 g.

Takk for svaret forresten

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 00:40   #40
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo/Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Kan anbefale deg å legge inn alt du spiser på diett.no i et par dager. Høres sikkert tungvint ut, men er superenkelt! Da får du vite hvor mye kh du spiser og forholdet mellom fett, proteiner og kh i tillegg til kcal

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 13:03   #41
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo/Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Kan anbefale deg å legge inn alt du spiser på diett.no i et par dager. Høres sikkert tungvint ut, men er superenkelt! Da får du vite hvor mye kh du spiser og forholdet mellom fett, proteiner og kh i tillegg til kcal

supert!!! takk! Jeg har tenkt på dette, men visste ikke hvor jeg kunne legge dette inn... så takk

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Svar

Emneord
karbohydrater., ketolysediett, ketostix, lavkarbodiett, ny


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er forskjellen på lavkarbo - atkins - ketolyse? Jodla Spørsmål og svar 3 27-03-11 22:27
Forskjellen på lavkarbo og ketolyse? Newstart Lavkarbo generelt 2 27-03-11 14:55
Hva er den største forskjellen fra å gå på ketolyse å fortsette på generel lavkarbo? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 08-06-09 23:16
Forskjellen på ketolyse og lavkarbo diett? siba Ketolysekuren 1 09-03-09 00:26
Helt utrolig - se forskjellen på norsk og svensk SPEKTRO her: Iset Generell ernæringsdebatt 24 24-09-05 12:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no