Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Kokebok med tittel "Lavkarbo" !

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-09-06, 20:57   #26
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kokebok med tittel "Lavkarbo" !

Opprinnelig lagt inn av Louloudi, her.

Det er ikke toll på bøker, uansett hva de koster. Det er altså et generelt unntak for bøker, så man kan fint bestille dyrere bøker, eller flere bøker i en bestilling, uten å risikere at det vil komme fordyrende avgifter i tillegg.

Har bestilt bøker fra www.amazon.co.uk (England) og www.amazon.com (USA ) i mange mange år. (I følge dem viser porfilen min at jeg har bestilt over 250 titler Jeg bestilt 5-8 bøker om gangen, minst 1 gang pr måned - men har tatt en pause fordi jeg ikke har plass til fler bøker !) Og kan bekrefte at ovennevnte er korrekt. Det er hverken toll eller moms på bøker fra noe som helst land !! Dess flere bøker man bestiller dess billigere blir det i frakt pr bok. Du får opp pris med frakt/post på siste side før du legger inn betalingsmåte på Amazon. Da er det bare å legge til/trekke fra bøker så ser du hva spm lønner seg !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:10   #27
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Kokebok med tittel "Lavkarbo" !

Synes ikke denne boken var verdt 99 kr en gang.. Latterlig å ha ciabatta og loff-baguetter som serveringsforslag i en lavkarbo-bok

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 17:44   #28
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Kokebok med tittel "Lavkarbo" !

Jeg har boken, fikk den til jul. Og Nille, den er ikke norsk opprinnelig. Men jeg er enig med alle som har kritisert den. En ting er det at de har med karbo-tilbehør, en annen ting er alt sukkeret og melet de har i maten, og det at de karbo-verdiene MÅ være feil. Jeg bruker den i høyden til inspirasjon for å finne på noe selv, knapt nok det.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 13:42   #29
Trulte67
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 303
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: Kokebok med tittel "Lavkarbo" !

Ser at dette er en gammel tråd, men skulle ønske jeg hadde funnet den før. Trodde jeg gjorde et kupp da jeg dro med meg denne boka ut av butikken, men den er juks!
Jeg mailer en klage til forlaget !!!

__________________



118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer! Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 01:05   #30
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kokebok med tittel "Lavkarbo" !

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Har bestilt bøker fra www.amazon.co.uk (England) og www.amazon.com (USA ) i mange mange år. (I følge dem viser porfilen min at jeg har bestilt over 250 titler Jeg bestilt 5-8 bøker om gangen, minst 1 gang pr måned - men har tatt en pause fordi jeg ikke har plass til fler bøker !) Og kan bekrefte at ovennevnte er korrekt. Det er hverken toll eller moms på bøker fra noe som helst land !! Dess flere bøker man bestiller dess billigere blir det i frakt pr bok. Du får opp pris med frakt/post på siste side før du legger inn betalingsmåte på Amazon. Da er det bare å legge til/trekke fra bøker så ser du hva spm lønner seg !

Vil tipse om www.play.com og www.bookdepository.com som et mye bedre alternativ til å bestille engelske bøker, om bøkene man ønsker seg finnes der. I motsetning til begge amazon sidene har de gratis frakt. Jeg kjøper mange bøker fra utlandet og det er de to desidert beste sidene jeg har vært borti så langt. Bøkene sendes i pakker med en og en og kommer rett i postkassen etter cirka 2 uker.

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 17:31   #31
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Kokebok med tittel "Lavkarbo" !

Lånte denne på biblioteket og ble meget skuffet. Grunnen til at karbohydratene blir så lite er at en middag som så vidt ville dekt til meg og kjæresten vanligvis er til 6-8 personer i den boken (!!).. Nei, glad jeg ikke brukte penger på denne boken..

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Må jeg kjøpe boka / Spørsmål om induksjon Nille Induksjonen 6 16-01-05 23:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no