Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 10-06-04, 18:15   #126
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sitter nå her å klør meg i hodet... Grillfest skal vi ha... Skal vi si 14 august? Klarer vel 1000 i god tid før det....

Akkurat nå driver jeg å grubler fælt på hvordan vi skal få til oppskriftseksjonen... Jeg er ikke helt fornøyd slik den er nå... ser masse gode løsninger for meg.... Bra blir det i alle fall!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto
Gammel 10-06-04, 18:18   #127
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Nå skal jeg leve enda litt lenger for jeg fikk meg en god latter av Lises ord.


PS. Om ikke MHM har stor grill har jeg en sånn tønnegrill med god plass. Den kan jeg ta med, eller kjøre opp om ønskelig. Er det noen som spiller gitar også her kanskje?
(akkurat 50 ord)

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 10-06-04, 18:24   #128
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg har blitt sensurert jeg !

Yippy !! Det må vel være den første som har fått et innlegg slettet her på Karbojunkie ..... Jada, jeg er litt stolt av det !!

(det var 28 ord - med disse blir det 36 + tall !! )

Da må jeg skrive litt til sånn at dette ikke blir slettet også. Det jeg prøvde å si før HP så hjerteløst slettet det,- var at dere er skikkelig flinke. Alle de fine versene og sangene. Jeg bøyer meg i støvet og er mektig imponert !!


Ps Nå ble det iallefall over 50.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 10-06-04, 18:31   #129
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Begynner å se litt for meg hvordan disse oppskriftene og slikt kan løses.... Det blir flotte saker... men endel må vel gjerne forandres på... artiklene skal også framheves mere... her er en del som trengs fikset på før det blir perfekt... men det blir det jo aldri... Masse nye medlemmer strømmer på, det er veldig kjekt, for her har vært litt laber tilstrømning en stund.... Vel vel, jeg får gruble videre... Også få poden i seng da...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto
Gammel 10-06-04, 22:45   #130
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

God natt, god natt!
Kryp under ditt dekken,
med nelliker stukket og roser besatt
med sølvhvite blader fra bringebærhekken.
I morgen igjen hvis Gud så vill,
vekkes du opp av fulgenes spill.

Henrik Wergeland


(ikke nok ord, en til)

Nå lukker seg mitt øye.
Gud fader i det høye
I varetekt meg ta
Fra synd, fra sorg, fra fare
Din engel meg bevare
som ledet har min for i dag.
God natt og sov godt!

__________________
-lig hilsen Guro

Sist redigert av guro : 10-06-04 kl 22:47. Årsak: Feil til
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 10-06-04, 23:00   #131
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg ser at noen allerede har begynt å planlegge hva vi skal spise på grillfesten. Det er jo veldig positivt, for det betyr at "noen" tror det blir noe av, at vi virkelig klarer 1000 innlegg på denne tråden.

Ja det håper jeg virkelig...nå drar jeg om noen timer, skal bare pakke først.
Ha det så lenge ...skal ta litt ekstra i når jeg er tilbake.

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 11-06-04, 08:48   #132
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Ja Anne, du må virkelig ta det igjen når du kommer tilbake! For Grillfest skal det bli! Så du må bare ha med deg notatbok på ferien din og skrive ned hvert innelegg du kommer på,- for så å føre dem inn når du kommer hjem...
Du må kose deg masse på ferien og lade opp batteriene godt! - Vi skal jo være opplagt til grillfest!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 11-06-04, 14:48   #133
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Typisk altså. Nå har jeg lett høyt og lavt i hele dag etter bankkortet. Har fått ryddet litt da. Til slutt får jeg sperret kortet og bestilt nytt. Hva skjer så? Jo, jeg finner selvfølgelig kortet igjen. Det hadde kilt seg fast mellom setet og festet til sikkerhetsbeltet i bilen. Så prøver jeg å oppheve sperringen, men det går selvfølgelig ikke ann. Seks dager uten kort og penger???? Ingredienser til balanserte lavkarbo måltider?????

--- Men, jeg er ikke stressa!!!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 11-06-04, 15:03   #134
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Irritert melding om flyplasser

Det er en ting jeg irriterer med noe INNI HAMPEN over. Eller egentlig er det flere ting. Men en ting av gangen:

Når du kommer av flyet og står ved rullebåndet for å vente på koffertene, som, hvis du er heldig, kommer før eller senere, så skal absolutt alle, ALLE SAMMEN ha den fordømte TRALLA si med seg bort til rullebåndet!!! OG da en tralle tar like mye plass som fire mennesker sier det seg selv at dette er helt meningsløst. Noen må da til slutt stå bakerst, og hoppe og ned for å forsøke å se over hodene på de andre som står foran for å se etter koffertene sine. Og da kofferten endelig kommer seilende, må man braute seg igjennom en hel folkemengde, tråkke på unger og rive ned gamle damer med spaserstokker, snuble i tre fire traller, før man endelig kan klare å få tak i kofferten, for så å måtte gjøre det samme tilbake for å komme ut av folkemengden igjen.

Og det mest irriterende er når folk absolutt skal ha tralla si med seg bort til rullebåndet for å lempe på EN ENESTE WEEKENDKOFFERT som attpåtil har håndtak og hjul!!!

Jeg forstår meg ikke på sånne folk jeg. Hvis alle hadde satt tralla si lengre bak hadde absolutt alle på hele flyet fått plass inntill rullebåndet og alt hadde gått så mye smidigere.
Men da hadde jeg jo heller ikke hatt noe å irritere meg over...

Hmrf!!!!

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 12-06-04, 12:46   #135
Lone
Juniormedlem
 
Lone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: I Telemark
Innlegg: 37
Lone er ny på veien

Telefonselgere

Min standard setning når jeg blir oppringt av telefonselgere er: "Du, jeg sitter litt opptatt akkurat nå, men hvis du gir meg privatnummeret ditt, så kan jeg ringe deg litt senere i kveld?".
Samtalen avsluttes gjerne der.

I forrige uke ringte en fyr som skulle selge telefoni-løsninger, jeg tok min vante og fyren sier: "Ja selvfølgelig - men jeg er i militæret så du kan få nummeret til brakka mi". Telefonselger med humor

(litt over 50 ord..)

__________________
Lone

----------------------------------------oo00oo---------------------------------------------
Jeg begynte på en slankekur, kuttet ut alkohol og fet mat,
og på fjorten dager ble jeg kvitt to uker
Lone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: søkende og tummelumsk
Gammel 12-06-04, 13:42   #136
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Takk for godt tips til møte av telefonselgere! Trenger dem sårt til tider, for jeg begynner å bli litt lei av mine egne. Som er;

Telefon fra telefoni/mobiltelefoni-selskaper som det er SÅ UTROLIG billig å bytte til; "Nei, et sted må vi bruke noen av alle pengene våre, og vi har valgt å bruke dem på telefon vi..."

Eller de som ringer og spør etter navngitt person, som f.eks. "Er det mulig å få snakke med Petter?"

DA svarer jeg med skikkelig streng/sur stemme: "NEI - han har flytta!!!" Fungerer stort sett veldig bra...

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 12-06-04, 18:22   #137
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Kontaktannonse

Jeg søker en liten pinnsvinfamilie som vil flytte inn i hagen min. Jeg garanterer at det er godt og rotete der. Dere skal få så mange lauvhauger dere vil ha, bare dere vil være snill å bo i hagen min. Dere skal få melk og alt dere vil ha - hvis det er sundt for dere da. Jeg har ønsket meg en sånn søt liten pinnsvinfamilie i mage år. Vær så snill å komme hit da!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 12-06-04, 21:27   #138
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Jeg har vært ute og gått i short i dag jeg. Ikke så revolusjonerende det kanskje, men så plutselig så jeg meg selv i et butikkvindu. Det skulle jeg aldri ha gjort. Lurer på hva som går av meg om dagen. Er langt fra i mål, ikke fornøyd med hvordan denne kroppen ser ut og ter seg - men gjør jeg de riktige tingene? Nei da. Jeg eter og eter og eter mer enn noen sinne - og mer feil enn noen sinne. Og jeg gransker og gransker sjela mi - for å finne svaret på hva jeg prøver å døyve, men det ER IKKE NOE DER!!!!! Kanskje jeg rett og slett er et håpløst tilfelle?!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 12-06-04, 21:29   #139
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Våkna i dag og var inni granskauen støl på stussen og lårene.Ikke gjorde jeg noe spesielt i går som kunne ha forårsaket dette,ikke skjedde det noe spennende soveromsgolf heller,men vondt å sitte-ja det gjør det!! Kan drømmene mine påvirket kroppen min på denne måten?Drømte at jeg ble jaget og jeg løp og løp og klatret opp på et høyt fjell..Til tross støl tuss,har jeg gått meg en DEILIG lang tur,og føler meg bare så FRESH All honnør til det fine været =)

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 13-06-04, 00:00   #140
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Når aftensolen senker seg
da tisser jeg og legger meg.

- men får selvfølgelig ikke sove, for det er fest på festplassen like ved. Dansemusikk og fulle folk og biler som råner frem og tilbake. Bygdeidyll? Ikke helt det bildet jeg har av det nei..... Men det "fine" er at jeg blir den første som vet om alle som har krangla, slått opp, vært utro osv.... for alt dette pleier nemlig å skje i krysset rett utenfor soverommet mitt..... Så i morgen kan jeg stå opp (trøtt og j.....) - gå ut i verden og synge: Jeg vet no' som ikke du vet.....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 13-06-04, 17:19   #141
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg fikk dette "diktet" fra en venninde av meg som sliter veldig om dagen. Husker ikke om jeg har postet det her før, men syns det er så fint at jeg ville dele det med dere en gang til. Det er herved dedikert til alle som sliter med et eller annet - det nytter å gjøre noe, det er aldri for sent å finne en ny vei !

PS Og ja, jeg vet at innleggene skal være på NORSK, og her ER det 50 norske ord først, - det er bare vedlegget under her som er på utenlandsk !!

Altså: vedlegg til innlegget mitt:



THERE'S a HOLE in my SIDEWALK
An Autobiography in Five Chapters



by Portia Nelson



Chapter One



I walk down the street.
There is a deep hole in the sidewalk.
I fall in.
I am lost...I am helpless.
It isn't my fault!
It takes forever to find a way out.



Chapter Two



I walk down the same street.
There is a deep hole in the sidewalk.
I pretend I don't see it.
I fall in again.
But, it isn't my fault.
It still takes a long time to get out.



Chapter Three



I walk down the same street.
There is a deep hole in the sidewalk.
I see it is there.
I still fall in...it's a habit...but, my eyes are open.
I know where I am.
It is my fault.
I get out immediately.



Chapter Four



I walk down the same street.
There is a deep hole in the sidewalk.
I walk around it.



Chapter Five



I walk down a different street.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 13-06-04 kl 17:39.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 13-06-04, 17:25   #142
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Skjønner det ikke jeg! At det kan gå an å ta så lang tid som 17 timer og 19 minutter før det kommer et nytt innlegg i denne tråden..... Særlig ikke når jeg har ventet og ventet og brent inne med noe jeg skulle legge inn her. Men kunne jo ikke risikere å bli sensurert bort sånn som Nille ble - nei jeg har måttet vente til noen andre enn meg skriver noe.

Så hva skjer nå? Nei, det blir vel 17 timer til neste innlegg også da?! Hvor lang tid tar det før vi når målet om 1000 innlegg da?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 13-06-04, 17:34   #143
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Tristesser i utvalg. Dette er fra "Det er aldri umulig å mistrives":

  • Grip dagen og den ynker seg
  • Han falt mellom to rullestoler
  • Storebror ser deg ikke
  • Selvironi fører bare til at de andre føler seg bedre
  • Han meldte seg som ufrivillig
  • Det gikk med et skrik som ødela alt
  • Ditt tredje ekteskap krever nøye planlegging av fortiden
  • Uten livsløgn ble det et sant helvete
  • Hans livsjistorie var et sorgens kapittel i glemmeboken
  • Hun var så tolerant at hun aldri ble enig med noen
  • Ansiktet ble heldigvis aldri helt fullt av kviser
  • Hans ansiennitet overgikk langt hans erfaring
  • Måten han sa goddag på avslørte at han aldri hadde opplevd det
  • Alle har en annen venn som også holder tett
  • Stadig flere kvinner søker desperat etter en mann fra en annen klode
og til sist dagens favoritter:
  • Toget er aldri så forsinket at det ikke er gått for noen
  • Enkelte holder sin sti så ren at de aldri får seg til å gå på den
Flere "gullkorn" følger i morgen

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 13-06-04, 17:38   #144
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Se her - nå går det unna ja!! Kom plutselig på en vits - og så lurte jeg på om det er lov med vitser? I denne tråden? "Ja, bare den er morsom så" sier du kanskje.

"Vi får se da vettu", sier jeg.

Har du hørt om han som lå og sov og drømte at han pakka ryggsekken sin?
Da han våkna om morgenen hadde han hele lakenet i rompa....


.....akkjasann......

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 13-06-04, 22:01   #145
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Takknemlighet

Jeg er så glad og takknemlig. Fordi jeg kan gå. Fordi jeg har sterke ben som tar meg dit hvor jeg vil gå. Som har øyne som kan skue utover bølger og hav, måkeskjær og blomsterenger. Takknemlig for at jeg kan lukte granbar og en kururke jeg nesten tråkket på. Jeg er takknemlig for at jeg har ører som kan høre lyden av bølger som slår mot land, en mygg som surrer, fuglekvitter om morgenen.
Og på en rar, bisarr måte er jeg takknemmlig for at jeg har vært der hvor jeg var: Satt i rullestol og gikk med krykker og aldri trodde jeg noen gang skulle kunne gå igjen, aldri bestige et fjell igjen, aldri lukte en blomstereng mer. For uten det hadde jeg aldri satt så stor pris på de helt hverdagslige tingene i livet som nå gir meg så store gleder.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 13-06-04, 22:30   #146
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Den gang for lenge siden da jeg gikk på skolen og hadde skoledagbok, var den full av sånt som dette:

Definisjon av et kyss: Et kyss er et uttrykk for et intrykk som blir påtrykt under høytrykk og som med ettertrykk skaper avtrykk uten at den påtrykte føler seg nedtrykt.

Det er sånne dumme ting som dette jeg husker, som tar opp plass for nyttigere ting.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 13-06-04, 22:35   #147
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Tjolahopp Guro - da er sikkert vi omtrent samme årgang kanskje? For skoledagboka mi var full av tilsvarende ting. UTROLIG hvor mye tid man brukte på den boka. I timene. I min sto det også "Det viktigste er ikke å bli mor, men å delta". Etter noen år oppdaget jeg at flere faktisk levde på den måten. Jeg, mitt naive gudsord fra landet - ble dypt sjokkert. Litt rystet fortsatt kanskje....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 13-06-04, 22:44   #148
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Det som kommer opp i hodet mitt når jeg hører skoledagbok er dette diktet:

Kan du smile gjennom tårer

når din drøm blir knust til støv,

Kan du atter skimte våren

gjennom høstens gule løv,

Kan du glemme sorg og smerte

krig og urett hån og svik,

Uten bitterhet i hjertet

er du meget meget rik



Også: jeg elsker å elske en elsker som elsker å elske en elsker som meg
Og: Elsk meg mest når jeg minst fortjener det, det er da jeg trenger det mest...
Og ja... duverden så mye tid vi brukte på disse bøkene...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 14-06-04, 12:56   #149
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av guro

Jeg søker en liten pinnsvinfamilie som vil flytte inn i hagen min. Jeg garanterer at det er godt og rotete der. Dere skal få så mange lauvhauger dere vil ha, bare dere vil være snill å bo i hagen min. Dere skal få melk og alt dere vil ha - hvis det er sundt for dere da. Jeg har ønsket meg en sånn søt liten pinnsvinfamilie i mage år. Vær så snill å komme hit da!

Hehe det har min mor i hagen sin. Hun har faktisk pinnsvin hver sommer, vet ikke om det er de samme som kommer igjen, men mange er det iallefall. Og ryktene om den gode maten de får (kattemat på boks )sprer seg nok, for en kveld var det, jeg tuller ikke, 8 pinnsin utenfor. 2 av dem hadde seg et nummer, mens de andre slåss om maten så fillene føyk.

De er artige disse pinnsvina!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 14-06-04, 13:02   #150
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

KOMANIGJENDÅ!!!! Vi har en grillfet å rekke!

Javelja, - her er det forskjell på folk. Lise sine korte små innlegg får stå, men mine blir slettet. Vet ikke riktig hva jeg skal si til det. MEN DISKRIMINERING STÅR GANSKE NÆRT I TANKENE MINE AKKURAT NÅ !!

Jeg skal ikke engang spørre hva hun har jeg ikke har. DET VIL JEG NEMLIG IKKE VITE !!!

Og nå har jeg iallefall skrevet over 50 ord og ......


Plutselig kom jeg på at jeg jo kan slette innlegget sjøl, men det er ikke jeg som er moderator for denne tråen.......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no