Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 17-06-04, 21:54   #201
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av guro

dom kan jo ikke si 'y'.

Det er ikke helt riktig å si at dom ikke kan si "y" - men dom benitter'n itte så ofte!

Apropos dialekter - kom plutselig på første gang jeg var invitert hjem til svigerinna mi og familien hennes. De bor på gård, og vi skulle dit og spise pizza og kose oss en fredags kveld. Skikkelig koselig. Jeg var såpass fersk i bygda (faktisk helt grønn) og hadde store problemer med å forstå alt som ble sagt. Ble ikke bedre da svogeren min smilende sa: "Nå får dø rikti' sæla i dø"

Smilte mitt peneste smil - og rødmet tror jeg.....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 17-06-04, 22:25   #202
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Greit, hvis det er dialekter som er tema, så kan je skrive på dialekt au je. Hæile innlegget. Vi har skrivi 200 innlegg i denne trån den første mån'n, og det betir at vi itte blir færdie før i oktober. Nå skær je væra borte i tre daar, så nå får dø are skrive alt dø ærker. Klarer dø 50 innlegg i hælja? Je skær hølle kurs i Oslo sjæl om je itte ærker, men je har da fått gnåle mæ tel et hotellrom da, slik at je kan hvile milla slaga. Tenkte mæ på kino au. Er det noen som har forslag tel fin film me happi ending? Tenkte å troppe opp på Saga kino å bestille billett tel en film der det går bra tel slutt. Trur dø dæm ser rart på mæ da? Hæffer det i såfall? Er det itte læv å være på randen hell nå a?

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 17-06-04, 22:58   #203
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Hvordan pakker man klær for 5 dager uten at det blir mye? Jeg prøver og prøver jeg - men er forferdelig dårlig til det. Også begynner jeg alltid så seint også... Syns særlig det er vanskelig nå om sommeren jeg faktisk. Alle sier det er så lett med klær da - men det syns ikke jeg. Så er det varmt og så er det kaldt og så er det varmt igjen - og så kanskje det regner. Og jeg HATER å svette. Og HATER å fryse. Så atter en gang kommer det til å se ut som jeg skal emigrere til AMERIKA, men det må jeg nesten bare DRITE i - for nå skal jeg snart legge meg. Og da må jeg jo være ferdig da.


- får sverte rompa og gå naken!?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 17-06-04, 23:33   #204
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det er en ting jeg har funnet ut: DET ER IKKE MULIG Å PAKKE EN KUFFERT SÅ DEN VEIER UNDER 25 KILO. Det er helt umulig. Har prøvd SÅ mange ganger. Uansett hvor liten den er - 25 kg +++++. En kollega av meg reiste rundt i USA på sånn flypass (fly for mye du vil i en måned) i en måned og hadde med seg en 8 kilos ryggsekk - bare kabinbaggasje... Jeg reiser en helg på hytta og har med meg 30 kilos ryggsekk (neida, jeg BÆRER den ikke, det har jeg sterk mann til).

Det morsomme er jo at jeg aldri bruker de 10 parene med sko jeg har med, - bruker aldri mer enn halvparten av klærne, - men jeg MÅ ha med - bare i tilfelle....

Godt å se at jeg ikke er alene om å ha pakke problem......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 18-06-04, 11:24   #205
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Aha !! Du er fra Solør ????? !!!!

Ærta bærta, er jeg ikke så!
Men far min er, så jeg har lært litt av han. Så det så!

Og du verden så flink MHM var til å skrive på dialekt da. Har aldri hatt dialekt jeg og er litt misunnelig. Jo, jeg snakka nordlenning til jeg flytta sørover som fireåring. Alle ville høre den ungen som pratet så rart. Så det ga jeg meg fort med gitt. Siden har jeg snakke sånn bokmålaktig.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 18-06-04, 12:51   #206
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Synes dette er så søtt :

Det hender du blir lei deg
fordi jeg er så liten.
Jeg setter merker alle steder
og gjør deg ganske sliten.

Men hver en dag blir jeg større
Ja, en dag blir jeg stor.
Og alle mine avtrykk
blir bare svake spor.

Her er mitt lille avtrykk
så du kan huske og forstå,
hvor søte hender jeg hadde
den gangen de var små.


__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 18-06-04, 19:10   #207
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Æ får væll bidra me et innlegg hær æ og sia det va prat om dialekt.Æ e ikke nokka flink til å skriv på dialekt,men men..Sku bare kom med den glædelige beskjeden-Æ har sommerferie fra studier!!Æ bestod muntlig eksamen i nyere historie som æ tok som privatist.Æ læste bare litt kvelden før og ikke åpna bøkan på hele året..Det e så godt å være kvitt den børa om at"nu MÅ æ bare læs",men får det ikke til! Så med andre ord,bestod æ eksamenen gjennom den halve timen vi fikk til å forberede oss,og NU har æ studiekompetanse(det tok mæ bare 8 år fra æ fløtta hjemmefra til æ fikk nå fullverdige papira...)Bedre seint enn aldri sies det,og det e jaggu sant! Æ e bare så glad for at æ e endelig ferdig.

Ja,Lise,det e et flott dikt.Har posta det før på den hær sia,fikk det i julegave fra barnehagen

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 18-06-04, 19:27   #208
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Synes dette er så søtt :

Det hender du blir lei deg
fordi jeg er så liten.
Jeg setter merker alle steder
og gjør deg ganske sliten.

Men hver en dag blir jeg større
Ja, en dag blir jeg stor.
Og alle mine avtrykk
blir bare svake spor.

Her er mitt lille avtrykk
så du kan huske og forstå,
hvor søte hender jeg hadde
den gangen de var små.


Ja det diktet er helt nydelig å ha på innrammede avtrykk av barnets hender og føtter. Tenkte jeg skulle lage det nå snart.
Æsj hvordan skal jeg få til 50 ord? Jeg er jo ferdig nå... hvor mange er det nå mon tro? Tteller smileyen som et ord? Hehe. Oops der ja.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 18-06-04, 21:29   #209
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hei alle sammen

Nå er jeg tilbake fra ferie og jeg må som snarest innom å si at dere har vært kjempeflinke til å fylle på denne tråden Nå skal jeg gjøre så godt jeg kan å hjelpe til jeg også. Jeg skal bare lese noen innlegg først før jeg kommer tilbake hit....hvis andre skriver her i mens da..men det er ikke sikkert for det er jo FOTBALL nå og Sverige spiller mot Italia. Italia LEDER

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 19-06-04, 00:27   #210
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Så deilig med en tråd man kan skrive ABSOLUTT hva man vil i!!

Jeg gjorde en ny oppdagelse i dag. At jeg kan gå fort. VELDIG fort. Gudbedre så fort jeg kunne gå! Det var som ting nesten føyk avgårde forbi meg! Det var en herlig følelse å merke styrken og musklene i bena kombinert med snart 20 kg minus. Det var dynamitt det!! Jeg har vel aldri testet det ut før, har liksom aldri hatt behov for å skynde meg etter vekttapet, jeg bare vet at når jeg veide 100 så gikk det veldig, veldig tregt. Selv om jeg kjørte på så hardt jeg kunne var det nesten som jeg ikke beveget meg engang. Følte meg mange ganger som en snegle.... Husker frustrasjonen fra den gang. Og så... i dag fikk jeg opplevelsen av hvor rask jeg egentlig er. Det var utrolig morsomt!! Og ved nærmere ettertanke driver jeg også å feilberegner tid når jeg skal gå til noe. Ting som jeg tror tar ti minutter å gå til, tar bare to!!

Det er mange erkjennelser og oppdagelser man kan gjøre i denne prosessen jeg er i. Ikke alle er like festlige, men denne var jaggu morsom og gledelig!!

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 19-06-04, 00:50   #211
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Italia LEDER

Hmmmrf jeg heier på Italia jeg!!!

Men så er jeg jo gift med en da.

Bæ bæ lille lam satt på restaurant
Kunne ikke spise
Bare sitte og fise
Bæ bæ lille lam satt på restaurant.

:Iset i det barnslige hjørnet idag:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 19-06-04, 09:54   #212
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg går på livet skole, livslang læring. Fortiden handler det veldig mye om mat, nye oppskrifter og nye ingredienser. I går skulle jeg lage thalandsk biffsalat, med en saus hvori det skulle 4 strimlede chilli. Jeg holdt på å strimle chilli da 1-åringen meldte at hun ikke ville være alene på gulvet mer, hun hadde tross alt vært i barnehagen hele dagen. Så vi satte oss for å kose. Og hva finner vi på, jo vi teller tenner; 1-2-3-4-5-6-7 tenner. Hvorpå det kommer ut en liten tunge. Og så sier hun 'mam mam mam'. 'Mam' er fellesnavn for alt som skal i munnen, fra smukk til mat, pluss at det betyr mamma. Men denne gangen betydde det 'vann', eller rettere sagt 'VANN, VANN, VANN!'. Hun fikk vann, mye vann.

Dagen lekse lært: vask hendene etter at du har strimlet chilli, før du putter dem i munnen.

Kinesisk ordspråk: Man kan handle klokt på 3 måter;
- ved ettertanke, det er den edleste
- ved å etterape, det er den letteste
- ved etfaring, det er den bitreste

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 19-06-04, 10:32   #213
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

I dag er veiedagen min. Jeg har IKKE gått ned, - veier 200 gram mer enn sist uke. MEN, jeg har tatt av centimeter (skal poste hele røysa i journalen min senere idag). Jeg har tatt av h.h.v 4 og 5 cm rundt livet og hoftene siden nyttår - uten vektendring. I følge www.mybodycomp.com har jeg altså lagt på meg 200 gram denne uke. MEN jeg har tatt av 0.5 kg med fett og lagt meg 1 kg med muskler...... Det er ingen logikk i det, men jeg klager søren ikke !! Siden jeg nesten kom inn i den 40 buksa forrige lørdag, tenkte jeg at jeg skulle prøve det jeg har liggende innerst i skapet OG

I dag har jeg på meg dongribukse i str. 40

den har jeg ikke hatt på meg på 2 år.
OG DEN ER IKKE FOR TRANG HELLER !!!

*yippy*

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 19-06-04, 10:34   #214
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Selv om det ikke føles sånn når en drar fra feriestedet, så er det litt godt å komme hjem igjen og... Tusle rundt en tidlig, stille morgen stund og titte på hagen. Se hvor fort planter faktisk gror. Vi kom tilbake til et flor av blomster på Hurdalsrosene. Så utrolig flotte. Vi har to stk i hagen. Jeg syntes vel i fjor når vi flyttet hit at de var litt "strantete", så de fikk en liten fornyelsesklipp i våres. Tok noen av grenene helt bort, og nå blomstrer de gjenværende desto mer ser det ut til, også kommer det nye skudd fra bunn av. Neste år blir den nok enda flottere...
Gleder meg alt

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 19-06-04, 11:37   #215
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

På Dropsen, - min favorittbutikk (og den eneste hvor jeg får fatt i Lindt Excellence 85% bitter) har de hatt tilbud på Solanos.

De har Solano i små esker på OBS på Kvadrat.
Jeg tør ikke kjøpe mer enn en eske om gangen, for da ender jeg opp med du-vet-hva.
Solano er så ufattelig gode at jeg får vann i munnen bare av å tenke på dem!!!! Det er blitt mitt nye lørdagsgodt hehe.
Jeg som alltid har elsket Wërthers original, disse smaker jo HELT HELT likt!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 19-06-04, 11:39   #216
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

NILLEEEE MY FRIEND:

Lindt exellence selger vi i helsekosten. Du får komme innom en dag når jeg begynner å jobbe igjen, så skal du få 20 % hehehehe. Men dette er en av de dyreste da, vi selger jo også Brut (eller hva den heter) med 86 % kakao som koster MYE mindre....
Har sett Lindt exellence både på Obs og rema jeg da..... til 40 kr.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 19-06-04, 12:41   #217
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jada, men de har bare den vanlige 85 % - jeg vil ha 85% bitter, og den koster kr. 33 på Dropsen.... Mye dyrere på OBS og Meny altså ! Ikke det at den 10'ern ruinerer meg altså !

Den som heter Brut har mye mer sukker enn Lindt - og den er ikke så god heller. Smaker fett med sjokoladesmak i forhold !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 19-06-04, 13:02   #218
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Nå har det holdt opp å regne, så kanskje jeg skulle gå ut i hagen å luke litt. Det er nemlig ikke bare de "fine" plantene som vokser i sol, regn og varme... Ugresset har nesten tatt helt overhånd jo, ser ut om det vokser dobbelt så fort om andre planter.. Heldigvis har ingen planter gått dukken. En snill nabo har gitt et par krukkeplanter litt vann mens jeg var borte....Gode naboer er gull verdt

Jeg vil gjerne være en god nabo en annen gang

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 19-06-04, 13:34   #219
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jada, men de har bare den vanlige 85 % - jeg vil ha 85% bitter, og den koster kr. 33 på Dropsen.... Mye dyrere på OBS og Meny altså ! Ikke det at den 10'ern ruinerer meg altså !

Den som heter Brut har mye mer sukker enn Lindt - og den er ikke så god heller. Smaker fett med sjokoladesmak i forhold !

Aaah da så. Nei minst mulig sukker er jo det beste. Da lærte tilogmed JEG noe nytt idag.
De har den kanskje på Dropsen (Candy Girl) på Kvadrat og? Vi skulle egentlig til byen, men tar ikke sjansen i drittværet. Plutselig begynner det å hølje.
Får se. Skal iallefall ha SOLANO på Obs!!!! NAMNAMNAM.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 19-06-04, 13:49   #220
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hvis fem stykker skriver ti innlegg her hver dag, så vil det ikke ta veeeeldig lang tid før vi er oppe i 1000..og da vet vel alle hva som skjer Så skriv på folkens. Bare husk reglene så ikke "noen" kommer og sletter innleggene etterpå. Nå skal jeg gå å lage en kyllingsalast til sambo'n og meg, med Hellmans mayo....

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 19-06-04, 14:58   #221
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

De har den kanskje på Dropsen (Candy Girl) på Kvadrat og? Vi skulle egentlig til byen, men tar ikke sjansen i drittværet. Plutselig begynner det å hølje. Får se. Skal iallefall ha SOLANO på Obs!!!! NAMNAMNAM.

Jada Iset-gullet, de har på Kvadrat og ! OG de har tilbud på Solano. 3 esker for 20 kr eller 1 kg for 75 kr !!! Jeg har visst skrevet det før, men tenkte jeg kunne minne deg på det, så du slapp en ektratur til OBS bare for Solano'en !! Heldig du som tåler dem. Jeg var mindre heldig !!

Se der, der ble det 50 ord ja !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 19-06-04, 19:08   #222
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

En hustavle

Det er en lykke i livet
som ikke kan vendes til lede:
Det at du gleder en annen,
det er den eneste glede.

Det er en sorg i verden
som ingen tårer kan lette:
Det at det var forsent
da du skjønte dette.

Ingen kan resten av tiden
stå ved en grav og klage.
Døgnet har mange timer.
Året har mange dage.
Innom med et lite dikt jeg...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 19-06-04, 19:39   #223
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise





Innom med et lite dikt jeg...

Det lille diktet har jeg på veggen hos meg. Det er signert Arnulf Øverland....men jeg vet ikke om det er han som er opphavsmann til tanken bak, for jeg mener å ha hørt det i så mange sammenhenger og med varierende ordlyd.
Helt tilbake til de gamle greske filosofer tror jeg.....

Feks :
Den største glede du kan ha
det er å gjøre andre glad

osv...
Flere varianter?


Sist redigert av Anne : 19-06-04 kl 21:42.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 20-06-04, 13:28   #224
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Her var det jommen stille i dag??

La inn noen oppskrifter fra Whiskyens hjemland og kom på noe jeg opplevde der endgang. Jeg, en ung, plump landsens jente. Uten den store dannelsen og uten den helt store insikt i den engelske språkets nyanser. Jeg var på konsert med Run Rig. Lolokalt publikum, stor stemning, alle sang, danset og hoppet. Lokalet dampet av svette. Mot slutten løftet jeg på armene, viftet med grevinne musklene (lært nytt ord jeg) og ville si 'jeg ble jammen svett jeg gitt' og sa; 'I am sweating'. Hvorpå den britiske gentlemann ved min side sa; 'Horses sweat, menn perspire and women just blush!'.

__________________
-lig hilsen Guro

Sist redigert av guro : 20-06-04 kl 19:38.
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 20-06-04, 19:25   #225
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Siste feriedag er straks over for denne gang. En uke hjemme og en uke i Parga, Hellas. Det har vært godt begge deler. Alikevel vil jeg si at Parga uken var nok best. En fin måte å starte sommeren på ganske tidlig. De siste årene har jeg ikke hatt ferie før i august, og da går jeg bare å venter på den og føler ikke det er sommer før jeg har ferie....og i august er jo sommeren nesten over

Jeg skal ha litt ferie senere i sommer...I august/sept skal vi ha to uker til..så da strekker vi sommeren litt i den enden og...Kanskje. Vet ikke helt hva vi skal gjøre de ukene enda. Litt hjemme og litt borte trolig.
Så i morgen er det jobb. Ok det og

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no