Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-10, 21:49   #1226
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som harprøvd Roing som treningsform på senter, altså sånn time i sal? Jeg skal på det i morra tenkte jeg, men lurer veldig på nivå, hvordan det er osv

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-02-10, 12:38   #1227
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sånn greie til å ha i brun saus slik at den skal bli mørkere....er det sukkerkulør det heter?
Er det noen som bruker det på lavkarbo? Har aldri tenkt over at det sikkert er mye karber i denne før i går da jeg brukte det i fløtesausen min.....
Bruker ikke mye da men.....det er vel fy fy?
Er det karber i vanilje essens?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 04-02-10, 15:15   #1228
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om det er smart å "skubbe" kroppen mens man er i syden?
Ikke hardt, hvertfall ikke om man er solbrent
Men jeg har slike hansker jeg bruker for å holde kroppen glatt, og vil gjerne ha dem
med, men er redd for å ødelegge for brunfargen...

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 04-02-10, 15:18   #1229
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tenker du heller skal bruke dem grundig før du drar, så alle døde hudceller og andre ulumskheter blir borte!

Da får du såååå fin farge, så!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 04-02-10, 16:26   #1230
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bruker dem i dusjen annenhver gang, den andre gangen bruker jeg sånn skrubbekrem
jeg fikk av datter til jul Ikke mye døde hudceller og slik her nå
Men da lar jeg dem være i solen, syns bare man blir så ekkel med all solkremen ..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 04-02-10, 16:50   #1231
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva kan man spise når man er kvalm etter omgangssyke og ikke har lyst på noe, men bør få i seg noe...?

Har fått i meg vann, litt sitronbrus og et par nannahknekkiser.. men kjenner jeg trenger mer næring snart..

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse!
Gammel 04-02-10, 17:19   #1232
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Sånn greie til å ha i brun saus slik at den skal bli mørkere....er det sukkerkulør det heter?
Er det noen som bruker det på lavkarbo? Har aldri tenkt over at det sikkert er mye karber i denne før i går da jeg brukte det i fløtesausen min.....
Bruker ikke mye da men.....det er vel fy fy?

Sitat:

Sukkerkulør: Brunsvart masse som er dannet ved at sukker varmes opp, gir fra seg vann og karamelliserer.

Så jeg vil tro at den er veldig fy-fy...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 04-02-10, 17:28   #1233
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Max, her.

Hva kan man spise når man er kvalm etter omgangssyke og ikke har lyst på noe, men bør få i seg noe...?

Har fått i meg vann, litt sitronbrus og et par nannahknekkiser.. men kjenner jeg trenger mer næring snart..

Har du prøvd avkok med ingefær? Det er veldig effektivt mot kvalme
Jeg pleier å skjære noen skiver av en rot, ha i en kopp, gjerne sammen med noen sitronskiver, og helle varmt vann over, og la trekke i et par minutter. Godt er det også

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 04-02-10, 17:53   #1234
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sukkerkulør: Brunsvart masse som er dannet ved at sukker varmes opp, gir fra seg vann og karamelliserer.

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Så jeg vil tro at den er veldig fy-fy...

Så lenge man bruker den som den er ment, et par tre dråper i en liter saus, kan jeg ikke skjønne at det skal være så farlig! Om man ikke er helt fanatisk i forhold til bittelitt sukker, da!
En dråpe er 1/20 ml! Det er jammen ikke mye!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 04-02-10, 18:36   #1235
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Har du prøvd avkok med ingefær? Det er veldig effektivt mot kvalme
Jeg pleier å skjære noen skiver av en rot, ha i en kopp, gjerne sammen med noen sitronskiver, og helle varmt vann over, og la trekke i et par minutter. Godt er det også

Hadde jeg hatt ingefær så...

Har fått i meg noen av nannahs knekkebrød, men kan ikke si jeg er i spesielt god form lell.. Drakk litt sitronbrus også, men det får stå til. Tror ikke kroppen tar opp så mye av det som går rett gjennom lell

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse!
Gammel 04-02-10, 19:49   #1236
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Så lenge man bruker den som den er ment, et par tre dråper i en liter saus, kan jeg ikke skjønne at det skal være så farlig! Om man ikke er helt fanatisk i forhold til bittelitt sukker, da!
En dråpe er 1/20 ml! Det er jammen ikke mye!

Hehe, jeg er vel av de litt fanatiske. Jeg har kastet det meste som hadde sukker i seg - inkludert sukkerkuløren. F.eks. gikk alle krydderblandingene som hadde sukker i seg rett i søpla.

Skal innrømme at det ikke er sååå ille i så små porsjoner, men jeg liker å se på hvor karbohydratene kommer fra. Men det skal vel mer enn noen dråper? Tar man ikke en sprut? Ikke det at jeg brukte sukkerkulør så forferdelig mange ganger da...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 04-02-10, 20:01   #1237
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Sukkerkulør: Brunsvart masse som er dannet ved at sukker varmes opp, gir fra seg vann og karamelliserer.



Så lenge man bruker den som den er ment, et par tre dråper i en liter saus, kan jeg ikke skjønne at det skal være så farlig! Om man ikke er helt fanatisk i forhold til bittelitt sukker, da!
En dråpe er 1/20 ml! Det er jammen ikke mye!

Overlykkelig for at jeg ikke er fanatisk! I så tilfelle hadde jeg nok jalla i en krok alene for meg selv.. Teller karber, ikkefanatisk og heller ikke fanatisk hvor de kommer fra..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 04-02-10, 20:19   #1238
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Overlykkelig for at jeg ikke er fanatisk! I så tilfelle hadde jeg nok jalla i en krok alene for meg selv.. Teller karber, ikkefanatisk og heller ikke fanatisk hvor de kommer fra..

Enig med du!
Burde kanskje være litt mer opptatt av hvor karbene mine kommer fra, men de få dråpene fra sukkerkuløren går ikke inn i manntallet engang!

__________________

Sist redigert av Kitt : 04-02-10 kl 21:14.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 04-02-10, 20:52   #1239
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Enig med du!
Burde kanskje være littmer opptatt av hvor karbene minekommer fra, men de få dråpene fra sukkerkuløren går ikke inn i manntallet engang!

Jeg har ikke kuttet karber i det siste , men har kuttet ut brus.. Lightbrus.. Skrotten er blitt en helt annen... Lightbrusen hadde mer å si enn de får karboene jeg roterer med...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 04-02-10, 21:00   #1240
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen som har prøvd en slik en???

Nå har jeg prøvd min i et par uker, den er bare herrrlig!
jeg zumberer først og så stepper jeg på denne etterpå... Det gir en herrlig ro i hele kroppen etterpå! Ala virkningen av magnesium! jeg føler meg lett etterpå og omtrent svever opp etter trappene.. Unga sier det samme.. De føler seg knalllette i kroppen etter en tid på denne saken..

Det er merkelig å stå på denne greia.. Jeg kjenner musklene jobber oppover... Påstår at tom livmora kjenner vibreringa, for jeg får noe ala svake menssmerter hver gang jeg står på denne..
Så myten om at det rasler i eggstokkene står ved lag...
Og når jeg sitter på den kjenner jeg det helt oppi hodet... DER er det mye plass for romstering..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 04-02-10, 23:43   #1241
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Men hvis den eneste funksjonen til sukkerkulør er å gjøre sausen mørkere, er det vel liten vits i? Eller? . Nå er ikke jeg superfanatisk heller, men jeg reagerer sterkt på sukker. I en så liten mengden har det vel lite å si, men om den eneste grunnen man bruker det er for å få sausen brun, så skjønner jeg ikke helt vitsen

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 04-02-10, 23:44   #1242
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men hvis den eneste funksjonen til sukkerkulør er å gjøre sausen mørkere, er det vel liten vits i? Eller? . Nå er ikke jeg superfanatisk heller, men jeg reagerer sterkt på sukker. I en så liten mengden har det vel lite å si, men om den eneste grunnen man bruker det er for å få sausen brun, så skjønner jeg ikke het vitsen

Hmm, saus laget på kraft eller buljong ser jo ikke akkurat delikat ut.... Så jeg ser i aller høyeste grad nytten av den. I tillegg er det jo stekt løk-trikset

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-02-10, 00:08   #1243
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Carisma, jeg har en lignende i kjelleren, fått av en som ikke brukte den.
ikke brukt her heller, har mer tro på de på studio, de er større og vibrerer på en annen måte enn de små.
Er litt pisselei nå, forbanner kroppen, selv om det ikke er smart, men ønsker å bytte
med noen andre av og til..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 05-02-10, 11:43   #1244
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på, når solsikkefrø smaker litt bittert på en måte, selv etter at de er stekt, er de da gamle??
Hadde noen som strø på oopsiene igår.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Gammel 05-02-10, 11:58   #1245
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Jeg lurer på, når solsikkefrø smaker litt bittert på en måte, selv etter at de er stekt, er de da gamle??
Hadde noen som strø på oopsiene igår.

Dersom du med bittert mener sånn litt harskt, så ja. Hiv dem!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 06-02-10, 03:32   #1246
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg kom plutselig på at jeg skal i dåp neste helg, og jeg er en av fadderne. Hvor mye gir man egentlig for i dåpsgave? Det er bestevenninna mi som har fått ei datter.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 06-02-10, 10:39   #1247
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det er vanskelig å si, jeg er ikke så mye i dåp, gitt! Men jeg ga nevøen min converse i str ett år, og boka ''Hvem skal trøste Knøttet?'' som var min favorittbok da jeg var liten! Det var i alle fall en gave som både kan brukes, i motsetning til sølvskjeer med inngraveringer og sånn, og som sier noe om den som gir gava

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 06-02-10, 10:59   #1248
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg pleier å gi et slikt spisesett med skål, kopp og tallerken fra Porsgrunn. Med kjente motiver som Karius & Baktus og slikt. Er ikke så veldig glad i dette sølvstyret jeg heller. Og skal det være sølv så gir jeg en sparebøsse.
Pris...vel ca 350 - 500,-

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 06-02-10, 17:02   #1249
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

For meg er en dåpsgave noe man skal ha hele livet, og som er mer verdifullt enn en vanlig bursdagsgave. Kanskje ikke i verdi, men ikke en bruksgjenstand som sådan.
Tils sambos nevø ga vi en sånn boks til å ha melketenenne i, og en tallerken med inngravert fødeslsdataene (mål, vekt osv) i tinn. Jeg har sølvskjeer jeg fikk til dåpen med gravering, og jeg tar bedre vare på de enn det andre sølvet jeg har.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-02-10, 17:05   #1250
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

kjede i sølv med stjernetegn ,noe de kan bruke hele livet

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no