Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

sydlandsk inspirert gryte

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-12-04, 18:55   #1
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

sydlandsk inspirert gryte

Ettersom jeg er så veldig glad i kombinasjonen fetaost og spinat, så bestemte jeg meg for å blande det med kjøttdeig, noe som ble SVÆRT så vellykket! Bruker en del urter i tillegg

150 g kjøttdeig
100 spinat
100 g fetaost
persille, oregano, basilikum, rosmarin, timian (jeg bruker tørket hvis jeg ikke har friske)

Har noen noen andre ideer til fetaost og spinat??

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-12-04, 19:41   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

yesssss !!

Denne oppskriften er knallgod:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....highlight=feta

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-12-04, 20:03   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

dingpot, bruker du spinat i frosne blokker? Jeg har bare sett det i butikken, jeg.. de finnes kanskje som urter også? Altså sånne som står i jord.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 04-12-04, 20:22   #4
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Tror spinatplanten er litt for stor til det...???

Her i NL bruker de MASSE spinat! Og det er ALLTID fersk spinat i butikken, hele tiden. Jippi!!!! Og det er grisebillig. Så mye spinat jeg vil ha, kommer aldri over 20 cent! (sånn litt under 2 kroner da eller?) Noen som vil flytte hit kanskje?

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 06-12-04, 17:13   #5
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

jeg bruker spinat frossen i blokker. Bruker da 8 stk puter for å få 100 g (tror jeg, men dette varierer nok fra merke til merke...) Er så enkelt, da jeg ikke rekker å bruke opp frisk spinat før den blir dårlig, når jeg sitter her heeeelt alene.... hehe!

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gryte m/aprikos og mandler guro Middag 1 31-10-05 21:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no