Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Annen mat

Lag din egen vaniljeekstrakt (med bilde)

Annen mat Her kan dere poste alt det som ikke passer under de andre kategoriene. Feks. lavkarbosauser, dressinger, og gode erstatninger for ting en savner når en spiser lavkarbomat.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-03-13, 10:51   #26
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Lag din egen vaniljeekstrakt (med bilde)

Skal si, da fikk jeg endelig en god ide til hvordan jeg skal bruke opp alt det brennevinet jeg har liggende og ikke bruker, spesielt den mørke rommen. Blir kanskje noen gaver også ut av dette

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 22:05   #27
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lag din egen vaniljeekstrakt (med bilde)

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Tar dere ut vaniljestangen når ekstrakten er ferdig? Jeg har bare latt min være i. Gjør det noe, tror dere?

Den må vel være i? Hvis ikke blir det jo bare ren sprit når du etterfyller...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 01:04   #28
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Lag din egen vaniljeekstrakt (med bilde)

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Den må vel være i? Hvis ikke blir det jo bare ren sprit når du etterfyller...

Godt poeng, Carisma
"Problemet" er at jeg bruker så lite av den at jeg ikke har behov for etterfylling på leeeenge

BTW: dette er andre gangen et av mine innlegg forsvinner i løse luften i dag. Er forumet ustabilt, eller er det kun meg som har et problem?

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 12:23   #29
Mat for sjelen
Medlem
 
Mat for sjelen sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 371
Mat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snill

Sv: Lag din egen vaniljeekstrakt (med bilde)

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Skal si, da fikk jeg endelig en god ide til hvordan jeg skal bruke opp alt det brennevinet jeg har liggende og ikke bruker, spesielt den mørke rommen. Blir kanskje noen gaver også ut av dette

Ha ha Enkelte vil kalle dette et luksusproblem

__________________
Tove

Ta en titt innom bloggen min for flere bilder, oppskrifter og kanskje litt matinspirasjon - og kikk gjerne også på boken min...
http://sjelemat.blogspot.com/
Mat for sjelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 12:26   #30
Mat for sjelen
Medlem
 
Mat for sjelen sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 371
Mat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snill

Sv: Lag din egen vaniljeekstrakt (med bilde)

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Tar dere ut vaniljestangen når ekstrakten er ferdig? Jeg har bare latt min være i. Gjør det noe, tror dere?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Den må vel være i? Hvis ikke blir det jo bare ren sprit når du etterfyller...

Vaniljestangen skal være med hele tiden, ja

__________________
Tove

Ta en titt innom bloggen min for flere bilder, oppskrifter og kanskje litt matinspirasjon - og kikk gjerne også på boken min...
http://sjelemat.blogspot.com/
Mat for sjelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 12:32   #31
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Lag din egen vaniljeekstrakt (med bilde)

Takk for raskt svar, Mat for sjelen!
Da lar jeg bare stangen være der den er

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 12:36   #32
Mat for sjelen
Medlem
 
Mat for sjelen sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 371
Mat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snill

Sv: Lag din egen vaniljeekstrakt (med bilde)

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Takk for raskt svar, Mat for sjelen!
Da lar jeg bare stangen være der den er

Bare koselig

__________________
Tove

Ta en titt innom bloggen min for flere bilder, oppskrifter og kanskje litt matinspirasjon - og kikk gjerne også på boken min...
http://sjelemat.blogspot.com/
Mat for sjelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 15:18   #33
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Lag din egen vaniljeekstrakt (med bilde)

Stilig, dette må jeg teste ut!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Svar

Emneord
vanilje, vaniljeekstrakt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vaniljeekstrakt leter jeg etter ... martefie Spørsmål om matvarer og oppskrifter 15 15-12-10 00:41
Hjemmelaget vaniljeekstrakt Gerd Annen mat 10 04-05-10 23:20
Vaniljeekstrakt? Miss Piggy 2 Generell diskusjon 3 29-07-09 14:31
Vaniljeekstrakt supha Spørsmål og svar 5 25-10-08 23:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no