Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Kroppen er på tur ...

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-09-12, 19:09   #1
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Kroppen er på tur ...

Jeg er ikke særlig aktiv her inne men stikker innom flere ganger hver dag...
Lurer på noe og vil helst ikke til legen med det da jeg er mest nysgjerrig...

Jeg har alltid kjent når jeg skal ha eggløsning (unnskyld mannfolk for kvinneprat). Og alltid hatt PMS. Jeg har PCOS og vet at lavkarbo hjelper. I halvannet år har jeg spist ketogent og trivdes med det.

Men til saken... I det siste har jeg fått veldig vonde pupper under eggløsning. Rart for det pleier jeg ha i pms uka. (ja, uka) Ikke under eggløsning. Pluss jeg går opp 2 kilo og føler som om jeg slipper 20 egg (minner om IVF tiden).

Mensen er ikke tullete. Varer som vanlig og kommer når den skal. Så jeg tror ikke det er pcos'n som driver med sitt. Jeg fyller 40 men syns ikke det er tegn på overgangsalder heller.

Hva skjer? Er det østrogen og andre hormoner som sitter lagret i fettet som frigjøres og skaper røra? Noen som har noen teorier eller som har merket det samme?

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 19:50   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: kroppen er på tur..

Jeg aner ikke hva som skjer - men kan i hvert fall bekrefte at det ikke er uvanlig å få ømme bryster under eggløsning. Har ikke egen erfaring med det, men flere venninner som har hatt det slik i mange år.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 17:11   #3
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Kroppen er på tur..

Takk for svar. Men er det så vanlig at de verker hele måneden? Den siste tiden har de vært vonde unntatt et par dager under mens. Så begynner det igjen.

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 17:40   #4
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Kroppen er på tur..

Nei, ingen av de er plaget hele måneden. Det dukker opp sammen med eggløsningen, og varer noen dager.
Må bare spørre jeg - er du sikker på at du ikke er gravid ? Mener ikke å fornærme, men hvis du er øm hele måneden så er det det første jeg tenker på. Jeg hadde vanlig uke jeg de 3 første månedene av svangerskapet, så man kan bli lurt.
Under overgangsalder så mister vi jo østrogen i kroppen, så jeg tror heller ikke det er det, uten at jeg har belegg for å tro det altså. Tenkte kanskje at tap av østrogen heller skulle gi mindre muligheter for ømme bryster.
Synes du skal ta en tur til legen jeg

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 18:15   #5
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Kroppen er på tur..

Du sier ikke noe om det, så jeg tilføyer spørsmålet - bruker du soyaprodukter? De er i alle fall beryktet for å klusse med hormonbalansen.

Uttrykker også min fulle sympati - jeg hadde det sånn du beskriver i et par måneder da jeg brukte p-plaster. Utrolig frustrerende og vondt!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 18:55   #6
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kroppen er på tur..

Det kan hjelpe med jod mot ømme bryster...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 21:08   #7
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Kroppen er på tur..

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Nei, ingen av de er plaget hele måneden. Det dukker opp sammen med eggløsningen, og varer noen dager.
Må bare spørre jeg - er du sikker på at du ikke er gravid ? Mener ikke å fornærme, men hvis du er øm hele måneden så er det det første jeg tenker på. Jeg hadde vanlig uke jeg de 3 første månedene av svangerskapet, så man kan bli lurt.
Under overgangsalder så mister vi jo østrogen i kroppen, så jeg tror heller ikke det er det, uten at jeg har belegg for å tro det altså. Tenkte kanskje at tap av østrogen heller skulle gi mindre muligheter for ømme bryster.
Synes du skal ta en tur til legen jeg

Er ikke gravid og er heeeelt sikker...

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Du sier ikke noe om det, så jeg tilføyer spørsmålet - bruker du soyaprodukter? De er i alle fall beryktet for å klusse med hormonbalansen.

Uttrykker også min fulle sympati - jeg hadde det sånn du beskriver i et par måneder da jeg brukte p-plaster. Utrolig frustrerende og vondt!

Spiser ikke soya nei.. Og det kan minne om både gravide/ Ppille pupper. Svir noe så j*vlig. Vil helst ikke ha av bh og nåde den som kommer innat de...

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Det kan hjelpe med jod mot ømme bryster...

Det er jod i vitaminen jeg tar..

Håpe det gir seg snart

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 11:04   #8
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kroppen er på tur..

Høres rett og slett ut som at du har litt vel mye østrogen i omløp nå. Jeg vet ikke hva som er enklest for å redusere. Jack Kruse promoterer kalde bad, men jeg vet nå ikke... Du kan jo google litt?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 14:34   #9
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Kroppen er på tur..

Hvis du f.eks bruker proteinpulver?
er du helt sikker på at det ikke er soya i dette?

Eller hvis du bruker hormonpreparater som f.eks
p-piller
p-sprøyte
hormon spiral
osv, så kan det øke østrogendominans i kroppen din,
det er ikke alltid en tenker over hva som er i alt en putter inn,
men jeg har ihvertfall selv opplevd så mye på dette området,
at ingenting forundrer meg lenger

Håper du finner ut av det, lykke til

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 20:38   #10
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Kroppen er på tur..

Nei bruker hverken proteinpulver eller prevensjon av noe slag (mannen er operert for testikkelkreft)...

Er det et forsøk verd med progestron kremen kanskje?

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 21:33   #11
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Kroppen er på tur..

Dette lurer jeg på også. For tiden er det som å ha PMS to ganger i måneden - synes synd på mann og barn

Er det i så fall bare å kjøpe noe progesteron krem og prøve på egenhånd eller er dette noe som man bør gå til spesialist med?

Jeg har lest ett sted at Wild Yam skal være bra, men kan man bruke det hele måneden?

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 22:51   #12
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Kroppen er på tur..

Tja, ikke godt å vite hva som forårsaker alt da nei,
kroppen er et stort maskineri, som skal ha alt til å fungere akkurat som det skal, for hvis ikke, ja så skjer sånne ting som her, å både du og jeg og mange med oss ikke har en anelse om hvor vi skal begynne å forske,
men, likevel vil jeg si vi ligger hakket foran mange, i og med at vi har funnet frem til LK ihvertfall

Og det hjelper, det er jeg helt overbevist om

Men mer vet jeg ikke,
skulle bare ønske at legene igjen ville begynne å tenke helhet når det gjelder kropp, og ikke bare en og en ting om gangen, for alt har en sammenheng, uten tvil

Lykke til med egen forskning, og håper du finner frem til svaret

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 08:15   #13
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kroppen er på tur..

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman, her.

Dette lurer jeg på også. For tiden er det som å ha PMS to ganger i måneden - synes synd på mann og barn

Er det i så fall bare å kjøpe noe progesteron krem og prøve på egenhånd eller er dette noe som man bør gå til spesialist med?

Jeg har lest ett sted at Wild Yam skal være bra, men kan man bruke det hele måneden?

Snakk med legen... og finn en lege som tar deg på alvor og som kan hormoner. Progesteron skal kunne hjelpe, men ut over det at du vil være sikker på at den kremen du benytter har bioidentiskprogesteron vet jeg lite. I usa får man sånt reseptfritt, her er det på resept. Min mening er vel at hormontilskudd skal man ha respekt for (men ikke nødvendigvis være redd heller).

Når det gjelder kosttilskudd kan jeg ingenting, rett og slett. Det har ikke vært aktuelt for min del.

Et helt gratis tips er iallfall at dersom du varmer opp mat i mikro i plastbeholdere, så slutt med det og bruk glasskåler. Det meste av plast vil avgi østrogenhermere under oppvarming.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 08:42   #14
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Kroppen er på tur..

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Snakk med legen... og finn en lege som tar deg på alvor og som kan hormoner. Progesteron skal kunne hjelpe, men ut over det at du vil være sikker på at den kremen du benytter har bioidentiskprogesteron vet jeg lite. I usa får man sånt reseptfritt, her er det på resept. Min mening er vel at hormontilskudd skal man ha respekt for (men ikke nødvendigvis være redd heller).

Når det gjelder kosttilskudd kan jeg ingenting, rett og slett. Det har ikke vært aktuelt for min del.

Et helt gratis tips er iallfall at dersom du varmer opp mat i mikro i plastbeholdere, så slutt med det og bruk glasskåler. Det meste av plast vil avgi østrogenhermere under oppvarming.

Det viste jeg ikke..............

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 11:34   #15
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kroppen er på tur..

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Det viste jeg ikke..............

Er nok neppe snakk om store mengder, men ... det kommer jo an på hvor ofte man spiser sånn oppvarmet mat og hvor følsom man er. Unødvendig er det uansett.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 14:25   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kroppen er på tur..

Et lite heads up når det gjelder tilskudd av progesteronkrem (eksempelvis bioidentisk progesteronkrem som jeg fikk på resept og brukte uten påvist mangel), få tatt prøver først, og i hvert fall få et slags hint om at det er en faktisk mangel der før du bruker det (her kan egenforskning hjelpe på, ikke alltid man kan stole på de offentlige normalvariablene). Mulig jeg er et spesielt tilfelle, men etter trekvart år på kremen hadde jeg til slutt fem kilo i konstante vannødemer og en menstruasjon som ikke lignet noe (fossblødde, store smerter både under eggløsning og mens, PMS fra h**vete!).

Jeg har fortsatt en noe schizofren syklus, uten at jeg med sikkerhet vet at det kan tilskrives kremen, men det har ikke vært sånn før, så for mitt vedkommende var det et helt meningsløst prosjekt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 15:23   #17
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Kroppen er på tur..

Jeg orker ikke gå til lege med dette. Har prøvd det flere ganger, uten at det har kommet noe ut av det. Nå bor jeg i Spania og de er ikke akkurat utviklet. Av og til har jeg følelsen av at jeg bor i den 3 verden her - håper ingen ble veldig fornærmet av det!

Jeg har vært rundt å spurt etter progesteron krem på apotek og helsekost (herbolario) De hadde ikke hørt om det engang.... Kokosnøttmel er også noe fullstendig ukjent for dem her.

Jeg skal bestille Progesterall for det er vist den beste, det er ihvertfall en meget dyktig lege står bak kremen http://www.progesterall.com/more_progesterall.html Så får jeg prøve. Har det litt effekt så blir jeg happy.

Jeg har vært forsiktig med matvarer med østrogen i flere år, jeg har lavt stoffskifte og det er vist ikke så bra med f.eks mye soya når man allerede har noe hormonkluss.

Okie: ikke meningen å kuppe tråden din altså!

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 21:21   #18
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kroppen er på tur ...

Vær obs på at et underregulert stoffskifte vil kunne være en forklaring også - og dette kan skje selv om TSH er fint. Behandlingsmålet bør være mest mulig symptomfrihet. Dette kan de mye mer om på Sonjas Stoffskifteforum. (Sorry om du vet dette fra før.)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 21:38   #19
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Kroppen er på tur ...

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Vær obs på at et underregulert stoffskifte vil kunne være en forklaring også - og dette kan skje selv om TSH er fint. Behandlingsmålet bør være mest mulig symptomfrihet. Dette kan de mye mer om på Sonjas Stoffskifteforum. (Sorry om du vet dette fra før.)

Det er helt greit altså, jeg ligger heller i overkant og legene er lite blid fordi jeg nekter å ta mindre...

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 21:44   #20
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kroppen er på tur ...

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman, her.

Det er helt greit altså, jeg ligger heller i overkant og legene er lite blid fordi jeg nekter å ta mindre...

Godt å høre. Når det gjelder stoffskiftet er det du som eier kroppen det kjennes på.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kroppen min Katepotet Åpne dagbøker 0 18-05-11 19:13
Kroppen er rar Nussenasse Lavkarbo generelt 11 04-09-08 20:32
Hvor lang tid bruker egentlig kroppen på å brenne ferdig alkoholen i kroppen? Photobscura Lavkarbo generelt 26 04-05-08 23:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no