Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Vonde og tette ører og bihuler

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-05-13, 15:07   #1
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Vonde og tette ører og bihuler

Hei dere smarte og erfarne mennesker!

Da har jeg et medisinsk problem jeg har gått rundt med en stund. Har hatt vonde bihuler i snart 2 år. Det som gjør at det har vært vanskelig er at det ikke er noen akutt smerte her. Det er mer dunkel smerte og så er det vondt i kjeven. Jeg trodde lenge det egentlig var tannrelatert og har også tatt en rotfylling som sannsynligvis ikke hadde vært nødvendig... Etter at jeg kom til en ny tannlege i høsten 2011 så fikk jeg antibiotika (penicilin) og smertene ble mye bedre med en gang. Etter dette og to omganger til med påpasselig kontroll av både tannlege og spesialist for tannkjøtt har vi konkludert at det mest sannsynlig er bihuler.

Så meldte et nytt problem seg og det var at jeg hørte veldig dårlig. Spesielt etter at jeg begynte å jobbe som dørvakt og har sambandsproppen i det ene øret blir det tydelig hvor dårlig jeg hører. Trodde kanskje jeg trengte en ørerens og tok en tur til legen. Han påviste en betennelse i venstre øre. Siden den var på vei tilbake mente han at det ikke var nødvendig å medisinere den. Jeg fikk nasonex sprey som skulle hjelpe til å holde nese- og bihulekanalene frie.

Nå (over en måned senere) og ørene føles like tette ut. Smertene kommer og går. Det er absolutt verre på den venstre siden, men det høyre øret er også småtett. Har bestilt time hos lege igjen og lurer på om dere har noen råd og tips til den tid og også om hva jeg skal spørre etter? Problemet er at jeg ikke vil overdrive og er så usikker. Smertene er ikke kraftige eller akutte men dunkle og irriterende. Og så er det dette med hørselen...

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 16:02   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Vonde og tette ører og bihuler

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Hei dere smarte og erfarne mennesker!

Da har jeg et medisinsk problem jeg har gått rundt med en stund. Har hatt vonde bihuler i snart 2 år. Det som gjør at det har vært vanskelig er at det ikke er noen akutt smerte her. Det er mer dunkel smerte og så er det vondt i kjeven. Jeg trodde lenge det egentlig var tannrelatert og har også tatt en rotfylling som sannsynligvis ikke hadde vært nødvendig... Etter at jeg kom til en ny tannlege i høsten 2011 så fikk jeg antibiotika (penicilin) og smertene ble mye bedre med en gang. Etter dette og to omganger til med påpasselig kontroll av både tannlege og spesialist for tannkjøtt har vi konkludert at det mest sannsynlig er bihuler.

Så meldte et nytt problem seg og det var at jeg hørte veldig dårlig. Spesielt etter at jeg begynte å jobbe som dørvakt og har sambandsproppen i det ene øret blir det tydelig hvor dårlig jeg hører. Trodde kanskje jeg trengte en ørerens og tok en tur til legen. Han påviste en betennelse i venstre øre. Siden den var på vei tilbake mente han at det ikke var nødvendig å medisinere den. Jeg fikk nasonex sprey som skulle hjelpe til å holde nese- og bihulekanalene frie.

Nå (over en måned senere) og ørene føles like tette ut. Smertene kommer og går. Det er absolutt verre på den venstre siden, men det høyre øret er også småtett. Har bestilt time hos lege igjen og lurer på om dere har noen råd og tips til den tid og også om hva jeg skal spørre etter? Problemet er at jeg ikke vil overdrive og er så usikker. Smertene er ikke kraftige eller akutte men dunkle og irriterende. Og så er det dette med hørselen...

Iallfall ikke bagatelliser det. Det er individuelt hvor mye smerte vi føler, og langvarig lavnivå ørebetennelse kan redusere hørselen permanent. Du bør også fortelle at du ble bedre på antibiotika, men at det har returnert, sånn at legen kan ta det med i sin vurdering, tenker jeg?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 21:57   #3
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Vonde og tette ører og bihuler

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Iallfall ikke bagatelliser det. Det er individuelt hvor mye smerte vi føler, og langvarig lavnivå ørebetennelse kan redusere hørselen permanent. Du bør også fortelle at du ble bedre på antibiotika, men at det har returnert, sånn at legen kan ta det med i sin vurdering, tenker jeg?

Takk du! Hadde tenkt å avlyse timen da jeg begynte å tvile på hvor skipt det egentlig er. Jeg stoler så lite på meg selv. Flyttet i alle fall timen til tirsdag slik at jeg kan avlyse på mandag etter at jeg ser hvordan det går i løpet av helga...

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 22:04   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vonde og tette ører og bihuler

Jeg har hatt veldig god effekt av akupunktur på hovne slimhinner, kan jo være verdt et forsøk?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 22:14   #5
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Vonde og tette ører og bihuler

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har hatt veldig god effekt av akupunktur på hovne slimhinner, kan jo være verdt et forsøk?

Så absolutt! Skal ha det i baktankene. Må bare få økonomien litt mer på bena...

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 09:36   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vonde og tette ører og bihuler

En av tingene du kan gjøre selv, om du ikke alt gjør det, er å holde deg helt unna melkeprodukter. Disse bidrar til mye slimdannelse og hindrer drenasje fra ørene/bihulene slik at man blir tett og pådrar seg lettere øre-/bihuleproblemer eller- betennelser.

Legg noe under hodeenden av sengen slik at du ligger med hodet litt høyere enn kroppen når du sover. Bruk skikkelig nesespray før du legger deg. Drikk mye for å gjøre evnt slim mer tyntflytende.

Bruk legen din for det det er verdt.

Lykke til og god bedring!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 09:52   #7
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Vonde og tette ører og bihuler

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

En av tingene du kan gjøre selv, om du ikke alt gjør det, er å holde deg helt unna melkeprodukter. Disse bidrar til mye slimdannelse og hindrer drenasje fra ørene/bihulene slik at man blir tett og pådrar seg lettere øre-/bihuleproblemer eller- betennelser.

Legg noe under hodeenden av sengen slik at du ligger med hodet litt høyere enn kroppen når du sover. Bruk skikkelig nesespray før du legger deg. Drikk mye for å gjøre evnt slim mer tyntflytende.

Bruk legen din for det det er verdt.

Lykke til og god bedring!

Tusen takk Kitt!

Skal se på det med melkeprodukter selv om det kommer til å være veldig vanskelig - kan i alle fall se og begrense det alt jeg kan til å begynne med. Jeg sover allerede med hodet høyt - tre puter. Og så drikker jeg en del vann tror jeg - men er kanskje på tide å ta en opptelling og se om det er sant...

Og skal bruke legen! Lover!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 11:45   #8
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Vonde og tette ører og bihuler

Forklar det til legen presis slik du har forklart det i ditt start innlegg her,for at han/hun skal ha opplysninger å jobbe ut fra .Jeg kan ikke se at dette er noen liten ting/uviktig og synes også det er vanskelig å forstå hvorfor du tror en lege ville se det som uviktig?
Ellers kommer Kitt med gode sykepleieråd, som vanlig.God bedring.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 12:50   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vonde og tette ører og bihuler

Jeg var hos en ønh-lege litt før jul grunnet litt vond dott i ørene og vonde bihuler. Jeg fortalte ham at jeg blir bedre på antibiotika, men at det kommer snart tilbake igjen. Han forklarte da at det er en gang mellom ørene og nesen/bihulene som hos noen kan rett og slett bli for trang, ja såpass trang at man får dott og vondt. Antibiotika vil da hjelpe en kort stund, men så er det på samme viset igjen etterpå. Det blir etterhvert kronisk. Det eneste som han visste om som kunne hjelpe var en operasjon de foreløpig ikke har tatt i bruk. Denne legen er tysk og kunne fortelle at i Tyskland opererer de stenter inn i denne kanalen for å utvide den. Men i Norge gjør de det altså ikke.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 12:58   #10
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Vonde og tette ører og bihuler

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg var hos en ønh-lege litt før jul grunnet litt vond dott i ørene og vonde bihuler. Jeg fortalte ham at jeg blir bedre på antibiotika, men at det kommer snart tilbake igjen. Han forklarte da at det er en gang mellom ørene og nesen/bihulene som hos noen kan rett og slett bli for trang, ja såpass trang at man får dott og vondt. Antibiotika vil da hjelpe en kort stund, men så er det på samme viset igjen etterpå. Det blir etterhvert kronisk. Det eneste som han visste om som kunne hjelpe var en operasjon de foreløpig ikke har tatt i bruk. Denne legen er tysk og kunne fortelle at i Tyskland opererer de stenter inn i denne kanalen for å utvide den. Men i Norge gjør de det altså ikke.

Det var noe lignende han min og sa. At jeg sannsynligvis har en slik trang kanal. Derfor blir ikke slimet drenert og betennelse kan oppstå. Fikk derfor nesesprayen som første forsøk. Skal snakke med ham på tirsdag og se hva som kan gjøres.

Takk for tips og støtte fra alle. Jeg er ikke redd for at legen skal synes at jeg maser eller at problemet er uviktig. Jeg er redd for at jeg overdriver... Stoler ganske lite på egen følelse jeg...

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 14:47   #11
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Vonde og tette ører og bihuler

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg var hos en ønh-lege litt før jul grunnet litt vond dott i ørene og vonde bihuler. Jeg fortalte ham at jeg blir bedre på antibiotika, men at det kommer snart tilbake igjen. Han forklarte da at det er en gang mellom ørene og nesen/bihulene som hos noen kan rett og slett bli for trang, ja såpass trang at man får dott og vondt. Antibiotika vil da hjelpe en kort stund, men så er det på samme viset igjen etterpå. Det blir etterhvert kronisk. Det eneste som han visste om som kunne hjelpe var en operasjon de foreløpig ikke har tatt i bruk. Denne legen er tysk og kunne fortelle at i Tyskland opererer de stenter inn i denne kanalen for å utvide den. Men i Norge gjør de det altså ikke.

Jeg trodde jeg hadde det sånn.... Men så viste det seg at det bare var mel jeg ikke tålte! Så da jeg sluttet med mel forsvant 18 år med jevnlige bihulebetennelser. Nå har jeg på de siste 2 årene hatt ÉN forkjølelse med bitte-lett spredning til bihulene. Ikke nok til å få "mellomøreknitring" engang.

Sier altså ikke at det er mel som er tingen her, men kanskje du har noe annet som trigger irritasjon og væskesamling der hvor det ikke skal være væske? (Det var litt ekstra væskesamling "all over" som fikk mine ører til å bli så trange.)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 15:16   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vonde og tette ører og bihuler

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Det var noe lignende han min og sa. At jeg sannsynligvis har en slik trang kanal. Derfor blir ikke slimet drenert og betennelse kan oppstå. Fikk derfor nesesprayen som første forsøk. Skal snakke med ham på tirsdag og se hva som kan gjøres.

Takk for tips og støtte fra alle. Jeg er ikke redd for at legen skal synes at jeg maser eller at problemet er uviktig. Jeg er redd for at jeg overdriver... Stoler ganske lite på egen følelse jeg...

Jeg har prøvd kortisonnesespray (nasonex og avamys) uten at det hjalp meg. Håper det kan hjelpe deg!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 15:32   #13
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Vonde og tette ører og bihuler

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har prøvd kortisonnesespray (nasonex og avamys) uten at det hjalp meg. Håper det kan hjelpe deg!

Bruker nasonex nå... Ingen hjelp å få der...

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 11:50   #14
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Vonde og tette ører og bihuler

Ok, da påviste han dobbelsidig ørebetennelse på tilbaketrekking. Det var den jo for en og en halv måned siden også så han mente at jeg sannsynligvis hadde fått en til i mellomtiden... Og at dette sannsynligvis hang sammen med langvarig bihulebetennelse. Så nå skal det tas en hestekur med penicilin (dobbel dose i fem dager og så kanskje i fem dager til) og en runde med rinexin for å trekke tilake slimhinnene... Dette skal visst hjelpe til å få ut betennelsen helt og så kan kanskje nasonex holde den kroniske bihulebetennelsen i sjakk etter det.

Føler fortsatt at jeg kanskje overdriver men det er en sak for psykologen tror jeg...

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 12:36   #15
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Vonde og tette ører og bihuler

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Ok, da påviste han dobbelsidig ørebetennelse på tilbaketrekking. Det var den jo for en og en halv måned siden også så han mente at jeg sannsynligvis hadde fått en til i mellomtiden... Og at dette sannsynligvis hang sammen med langvarig bihulebetennelse. Så nå skal det tas en hestekur med penicilin (dobbel dose i fem dager og så kanskje i fem dager til) og en runde med rinexin for å trekke tilake slimhinnene... Dette skal visst hjelpe til å få ut betennelsen helt og så kan kanskje nasonex holde den kroniske bihulebetennelsen i sjakk etter det.

Føler fortsatt at jeg kanskje overdriver men det er en sak for psykologen tror jeg...

Dette høres ikke ut som en overdrivelse, men som et langvarig problem som du må jobbe med for å bli ordentlig kvitt. Du skal jo forhåpentligvis ha de ørene og den hørselen lenge, ikke sant? *streng Tante Sofie-pekefinger*

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 13:53   #16
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Vonde og tette ører og bihuler

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Dette høres ikke ut som en overdrivelse, men som et langvarig problem som du må jobbe med for å bli ordentlig kvitt. Du skal jo forhåpentligvis ha de ørene og den hørselen lenge, ikke sant? *streng Tante Sofie-pekefinger*

Takk du Tante Sofie Jeg er alltid så usikker på om jeg virkelig kjenner det jeg tror jeg kjenner. Er smertene virkelige og plagene kraftige...?

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vonde slitne ben/legger LinLeia Spørsmål og svar 19 07-02-13 13:20
Bihuler og candida? Khb Fysisk og mental helse 1 13-12-10 18:04
tette avløp jeef-micro Generell diskusjon 15 09-07-06 22:44
Jogging og vonde skuldre? Tingeling Trening 10 13-06-05 12:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no