Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 01-03-10, 13:06   #1426
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Forstår... Vel, tror du bare må sette hardt mot hardt, om så kjøre henne til sosialkontoret! HUN må faktisk ta grep om sitt liv! Du har hjulpet henne nå, men nå må hun selv få rævva i gir og gjøre noe selv. Og minstekrav er å komme seg på sosialkontoret. Eller til en annen venninne.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Gammel 01-03-10, 17:19   #1427
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Atte, dersom man ikke har noe sted å bo og ikke noe sted gjøre av seg og ingen penger, hva gjør man da???
Når man ikke har noe sted å legge seg i kveld!

(Ikke meg altså, men en tidligere narkoman venninne)

Hva med hospits? Eller blir det feil, ettersom hun er eks-narkoman? Blåkors har jo sovemuligheter, Fattighuset og Kirkens bymisjon deler ut mat.
Men dette blir jo i tilfelle bare brannslukking, og på sosialkontoret må hun nesten .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 01-03-10, 17:31   #1428
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hva med hospits? Eller blir det feil, ettersom hun er eks-narkoman? Blåkors har jo sovemuligheter, Fattighuset og Kirkens bymisjon deler ut mat.
Men dette blir jo i tilfelle bare brannslukking, og på sosialkontoret må hun nesten .

Hun er livredd for å dra på hospits og andre steder det vanker rusede mennesker. Har vært nykter en liten stund bare i denne omgang og vil ikke på kjøret igjen!
Hun har nå fått avtale med en kompis om å bo hos han til NAV finner noe mer permanent. Har avtale i morgen for nødhjelp og med boligkontoret på torsdag når han som jobber med "sånne" som henne er på jobb!

Jeg er glad det ordnet seg så langt. Jeg vil så gjerne være til hjelp, men da må vi ikke være så nærme at hun sliter meg ut igjen! Da er jeg ikke til hjelp for noen!
Var jo jeg som måtte finne telefonnr og dytte telefonen inn i hånden hennes i dag, da.......
Så mye for å virkelig ønske å snu på ting......

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 02-03-10, 08:29   #1429
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kitt: Synes du er virkelig flink og empatisk menneske jeg!
Ta vare på deg selv også, det er bra. Som du sier selv så er ikke DU mye til hjelp hvis du går i kjelleren.

Har tenkt over det en stund, noen folk er bare ikke flink til "å ta grep om livet sitt", mens andre igjen kanskje er litt for selvstendige. *kremt*
Aner ikke hvorfor det er så ulikt, men har kommet frem til at det nok er både personlighet og oppdragelse. Kanskje.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Gammel 02-03-10, 16:40   #1430
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Godt skrevet Vettel- signerer den!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline
Gammel 03-03-10, 00:30   #1431
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen her som har/har hatt hælbetennelse?

Jeg har vært plaget med smerter i hælene med jevne mellomrom i mange år. Av og til er smertene så store at jeg sover med pute under beina og våkner hvis hælene kommer borti madrassen. Av en eller annen grunn har jeg aldri tenkt noe særlig over dette, bare ventet til det går over. For noen uker siden hørte jeg noen som snakket om hælbetennelse, og da gikk det opp et lys for meg, kan det være det jeg har hatt?
I helga kom det igjen. Som alltid i forbindelse med at jeg har vært veldig aktiv. Pleide å få det spesielt om sommeren, da jeg jobbet mye og dermed traver opp og ned et gulv hele dagen. Prøvde å google det, men fant ikke noe særlig om det.

Er det noen andre som har noen erfaringer?

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 03-03-10, 00:39   #1432
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Er det noen her som har/har hatt hælbetennelse?

Jeg har vært plaget med smerter i hælene med jevne mellomrom i mange år. Av og til er smertene så store at jeg sover med pute under beina og våkner hvis hælene kommer borti madrassen. Av en eller annen grunn har jeg aldri tenkt noe særlig over dette, bare ventet til det går over. For noen uker siden hørte jeg noen som snakket om hælbetennelse, og da gikk det opp et lys for meg, kan det være det jeg har hatt?
I helga kom det igjen. Som alltid i forbindelse med at jeg har vært veldig aktiv. Pleide å få det spesielt om sommeren, da jeg jobbet mye og dermed traver opp og ned et gulv hele dagen. Prøvde å google det, men fant ikke noe særlig om det.

Er det noen andre som har noen erfaringer?

Søk på hælspore og sjekk om det kan være det du har basert på symptomer.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 03-03-10, 00:47   #1433
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Søk på hælspore og sjekk om det kan være det du har basert på symptomer.

Takk!
Ææææ, det hørtes jo seriøst ut ... På lommelegen snakker de om operasjon og greier! Heldigvis ikke så ille at jeg må ha paralgin forte!

__________________



Sist redigert av blåbær : 03-03-10 kl 01:00.
blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 03-03-10, 07:42   #1434
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Søk på hælspore og sjekk om det kan være det du har basert på symptomer.

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Takk!
Ææææ, det hørtes jo seriøst ut ... På lommelegen snakker de om operasjon og greier! Heldigvis ikke så ille at jeg må ha paralgin forte!

Jeg har en sånn spore på hælen. Har heldigvis ikke vært plaget på årevis og det bla faktisk oppdaget hva det var helt tilfeldig. Måtte ta røntgenbilder pga en akutt skade og da så de den.

Legen min sier det bare er snakk om operasjon om man er svært plaget.
Viktig med gode sko, da, når man som du sier skal stå og gå mye. God demping vil sikkert hjelpe godt!

Snakk med legen din og få tatt røntgenbilde, du. Greit å vite hva man har så man vet hva man skal ta hensyn til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 03-03-10, 09:24   #1435
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva er normal muskelmasse i en damekropp?? Jeg veide meg på tanitavekta mi og fikk opp bla 53 kg muskelmasse og 3.4 kg bein. Normal vannstand i kroppen min er ca 40% av vekta. Så kommer noen bløtdeler og fett i tillegg.
MEN hvis jeg prøver tenke hvor langt NED i vekt jeg kan komme: 53+3.4+(40% av ca 56 kg muskler+bein) = 78.7 kg. Nå har jeg overhodet IKKE regnet med fett eller andre bløtdeler. Betyr det da at hvis jeg blir tynnere enn ca 80 kilo så går jeg løs på musklene??

Ikke rart jeg så anorektisk ut da jeg var nede i 60 kilo...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 03-03-10, 09:34   #1436
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

De 53 kiloene er jo ikke bare muskler, det skulle forundret meg veeeldig. De kiloene innbefatter innvollene dine også, hjernen etc. Du har mye bein, forresten! Jeg ligger på 2.7, og det er visstnok innenfor normalen for kvinner. Tror det normale mht muskelmasse hos kvinner er 12-15 kilo? Husker ikke helt, men det er forunderlig få kilo, mener jeg å erindre. Og selv ser jeg også sjuk ut, når vekta nærmer seg 60 kilo, så dit skal jeg ikke!!

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 03-03-10, 09:38   #1437
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg tror heller det er fettfri masse, Kanutten. Min muskelmasse ligger på ca tretten kg. På en kroppsanalyse fikk jeg også opp mye muskelmasse, 26 kg omtrent, men da skal jeg trekke fra ekstracellulær væske.
Det er nok litt forskjellig fra den ene til den andre elektroniske vekta, men ren muskelmasse ligger som frifuggel sier i gjennomsnittet på tolv til femten kg for voksne kvinner.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-03-10, 09:40   #1438
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

De 53 kiloene er jo ikke bare muskler, det skulle forundret meg veeeldig. De kiloene innbefatter innvollene dine også, hjernen etc. Du har mye bein, forresten! Jeg ligger på 2.7, og det er visstnok innenfor normalen for kvinner. Tror det normale mht muskelmasse hos kvinner er 12-15 kilo? Husker ikke helt, men det er forunderlig få kilo, mener jeg å erindre. Og selv ser jeg også sjuk ut, når vekta nærmer seg 60 kilo, så dit skal jeg ikke!!

Tarmene etc blir også oppgitt i verdi, men det husker jeg ikke akkurat nå.
Kanskje jeg har et tykt, tungt hode??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 03-03-10, 09:42   #1439
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tror heller det er fettfri masse, Kanutten. Min muskelmasse ligger på ca tretten kg. På en kroppsanalyse fikk jeg også opp mye muskelmasse, 26 kg omtrent, men da skal jeg trekke fra ekstracellulær væske.
Det er nok litt forskjellig fra den ene til den andre elektroniske vekta, men ren muskelmasse ligger som frifuggel sier i gjennomsnittet på tolv til femten kg for voksne kvinner.

Er den fettfri massen inkludert vann da??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 03-03-10, 09:43   #1440
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Er den fettfri massen inkludert vann da??

Den fettfrie massen er inkludert alt utenom fett .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-03-10, 09:47   #1441
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Da betyr det at når jeg er i underkant av 60 kilo er jeg fettlaus.. Men da kan det nok stemme at trivselsvekta mi er 70-75 kilo.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 03-03-10, 09:54   #1442
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da betyr det at når jeg er i underkant av 60 kilo er jeg fettlaus.. Men da kan det nok stemme at trivselsvekta mi er 70-75 kilo.

En grei måte å finne ut ''idealvekta'' er jo å ta den fettfrie massen og inkludere en fettprosent på mellom femten og tjuefem prosent som er en ganske romslig normal hos kvinner. Gjerne mer opp mot øverste del av skalaen jo eldre man er og dersom man har født barn.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-03-10, 10:11   #1443
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvis det er Tanita-vekt du bruker, mener du da at det symbolet med en oval greie i skjelettet er innvoller? Ifølge min vekt er det innvendig fett, målt i kilo, tror jeg. Min verdi har i alle fall gått ned fra 12 til 10, og jeg kan vanskelig forestille meg at mine innvoller veier mindre.. Hehe

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 03-03-10, 10:16   #1444
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Hvis det er Tanita-vekt du bruker, mener du da at det symbolet med en oval greie i skjelettet er innvoller? Ifølge min vekt er det innvendig fett, målt i kilo, tror jeg. Min verdi har i alle fall gått ned fra 12 til 10, og jeg kan vanskelig forestille meg at mine innvoller veier mindre.. Hehe

Det skal du ikke se bort i fra. Tarmene lagrer jo en del dritt, som kan komme ut når man spiser ketogent (det merket i hvert fall jeg de først par ukene, uten at jeg skal gå i detaljer ). Det er jo flere her som har sagt at tarmskylling er helt unødendig dersom man spiser lavkarbo med rene råvarer da det er rensende i seg selv .
Om det er så mye som to kg, aner jeg ikke. Men tarmene er jo fryyyyktelig lange, da .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-03-10, 10:16   #1445
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på hva som feiler enkelte menn i topplokket?
Romøren burde offentlige beklage seg!

http://www.aftenposten.no/nyheter/sp...cle3546651.ece

Og han derre Roar Gaustad, som hele veien har ment Romøren skulle hoppe først, snakk opp frekkas!

Kjenner jeg er irritert langt inn i margen. Enda jeg absolutt ikke bryr meg om skisport eller hopping, eller er så fryktelig opptatt ev dette tema ellers. Men NÅ er jeg provosert!!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Gammel 03-03-10, 10:21   #1446
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, man kan jo lure. Vi må jo for all del beskytte de skjøre små jentene, huffa meg. Hvorfor testet ikke HUN bakken? Jeg synes Jentene på Toten skulle ha hoppet først. Det hadde vært kontroversielt . Hva er så spesielt med jenter som driver med skihopp? Jeg har gjort det selv på ungdomsskolen, i slalomski til og med, ingen som gjorde noe nummer ut av det.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-03-10, 10:25   #1447
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det skal du ikke se bort i fra. Tarmene lagrer jo en del dritt, som kan komme ut når man spiser ketogent (det merket i hvert fall jeg de først par ukene, uten at jeg skal gå i detaljer ). Det er jo flere her som har sagt at tarmskylling er helt unødendig dersom man spiser lavkarbo med rene råvarer da det er rensende i seg selv .
Om det er så mye som to kg, aner jeg ikke. Men tarmene er jo fryyyyktelig lange, da .

Joda, vet de er lange (har jo tilogmed vekttall i anatomi..) Må poengtere at det i bruksanvisningen for min vekt står at dette symbolet er for innvollsfett, og at det er satt en grenseverdi på 12, over det er man i "faresonen"/har usunne mengder, har for mye av det nevnte fettet. I'm in the clear

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 03-03-10, 10:41   #1448
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, man kan jo lure. Vi må jo for all del beskytte de skjøre små jentene, huffa meg. Hvorfor testet ikke HUN bakken? Jeg synes Jentene på Toten skulle ha hoppet først. Det hadde vært kontroversielt . Hva er så spesielt med jenter som driver med skihopp? Jeg har gjort det selv på ungdomsskolen, i slalomski til og med, ingen som gjorde noe nummer ut av det.

Nei det er jo det da, Sagen kunne jo fint ha testet bakken, før hun tok det første ofisielle hoppet. Som Bredesen sier, han har vært første hopper i en ny bakke, og hadde noen andre "testet" for han, så hadde han gått!

Men du skjønner vel at når DU hoppet, så var det ikke "på ordentlig", var jo bare lek og morro. Ikke som gutta, DE hopper "skikkelig!" Lille venn...

Bah!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Gammel 03-03-10, 10:49   #1449
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Joda, vet de er lange (har jo tilogmed vekttall i anatomi..) Må poengtere at det i bruksanvisningen for min vekt står at dette symbolet er for innvollsfett, og at det er satt en grenseverdi på 12, over det er man i "faresonen"/har usunne mengder, har for mye av det nevnte fettet. I'm in the clear

Aha, da fikk jeg oppklart det! Trodde det var tarmtotter og innmat, og IKKE fett.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 03-03-10, 13:18   #1450
ninaborrie
Juniormedlem
 
ninaborrie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Råde i Østfold
Alder: 58
Innlegg: 9
ninaborrie er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei. Hvor lang tid tar det før jeg er i ketose. Jeg startet 100% i går. Hehe er litt utålmodeg se

__________________
ninaborrie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no