Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tråd for junistartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-07-10, 21:52   #551
Ditta
Juniormedlem
 
Ditta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Finnmark
Innlegg: 41
Ditta er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Hehe jeg må innrømme at jeg blir veldig sjalu når jeg ser de som har gått ned masse de to første ukene Ikke så sjalu at jeg ikke synes det er supert da! Egentlig veiedag i dag men siden det er den tiden av måneden bestemte jeg meg for å hoppe glatt over den. Håper at neste måling blir bra

__________________


Ditta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-07-10, 22:01   #552
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Ditta, her.

Hehe jeg må innrømme at jeg blir veldig sjalu når jeg ser de som har gått ned masse de to første ukene Ikke så sjalu at jeg ikke synes det er supert da! Egentlig veiedag i dag men siden det er den tiden av måneden bestemte jeg meg for å hoppe glatt over den. Håper at neste måling blir bra


Føler nesten man forventer mer når man går ned mye med engang..
Du må huske på at jeg sliter med vannsamlinger, så når jeg får mensen går jeg opp 2 kg så 2 kg er vann som er gått vekk:P

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 00:12   #553
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Miiiiin Blogg

Har oppdatert synes dere da?

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 10:16   #554
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Sakte men sikkert ned Har hatt et par smeller denne uka også, blandt annet har jeg vært på byen og der har de ikke sukkerfri cider, men de ble bare 2-3 stk. I tillegg hadde jeg en rullekebab på vei hjem. Den smakte høgg så det blir ikke noe gjentakelse med det første. Tror kanskje jeg fikk litt hjelp søndag og mandag da jeg satte igang med vitaminene igjen og laget egg og bacon, har ikke vært flink på fettet.

Uke 1: 91,9 - 89,7 (- 2.2)
Uke 2: 89,7 - 88,8 (- 0,9)
Uke 3: 88,8 - 87,9 (- 0,9)
Uke 4: 87,9 - 87,3 (- 0,6)
Uke 5: 87,3 - 86,8 (- 0,5)
Uke 6: 86,8 - 85,7 (- 1,1)


Uansett; startvekt 91,9kg
Dagens vekt: 85,7 kg

__________________



Sist redigert av Benedictee : 13-07-10 kl 11:22.
Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 18:54   #555
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Hadde veiedag i går forresten!
Veier nå 98 kg. 7 kg ned da, på 5 uker. Veldig fornøyd med det.

INGEN cm i minus gitt! Lurer på hvor de minuskiloene forsvinner fra da?? Vann kanskje... hm...

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:48   #556
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Jøss, det er jo kjempebra resultater!!

Denne uken hadde mamma 3,3 kg!! og Pappa 1,8. Det er dog farsan som har hatt mest jevn nedgang med rundt 1,5 kg pr uke. Skulle gjerne hatt 1+ pr uke jeg også. Er litt utålmodig og har begynt å få litt dårlig tid. Jada, har lest utålmodighetstråden :P ETTER august har jeg god tid, resten av livet som Borghild skriver.

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 11:40   #557
Edlih
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 50
Edlih er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

- 9 kg!!!!!!!!!!!!!!!

__________________



Kjørt hardt, kjør stil. Spis lavkarbo med ett smil
Edlih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 18:08   #558
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a
Cool

Sv: Tråd for junistartere

utrulig hvor jeg koser meg med middagen min..Stekt en hel kylling i ovnen. Laget saus av kokosmelk, cremefraice og fløte + en kyllingfond. hadde i brokkoli og rosenkål...nam for en luksustilværelse. Håper bare kiloene løsner litt. Har stått stille i ca 2 uker pga spist for lite fett tror jeg. Vært på reisefot i utlandet og man kan jo bare spise middager...og pålegg. Men vekta har iallefall ikke gått opp og det er jo et godt tegn. Er spent på hva den viser på mandag

  Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 18:40   #559
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Blæh...Blir forvirra av kroppen min....Vondt i magen..som om jeg skulle hatt Uka. USJ! eggløsnings muligens..ikke rart jeg føler meg oppblåst. føler meg 10 ganger større enn jeg noen gang har vært:P

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 22:31   #560
Edlih
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 50
Edlih er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av karillen52, her.

Tar du ketolysevitaminer?? Det "løsner" for mange når de begynner med dem....

__________________



Kjørt hardt, kjør stil. Spis lavkarbo med ett smil
Edlih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:05   #561
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a
Thumbs up

Sv: Tråd for junistartere

Hei. Tar nå multivitamin og magnesium så sant jeg husker på det..men er gått ned fra 78.5 til 74.8 etter 4 uker så det er vel bare en kneik jeg må komme over..Har forresten bakt lena beatrice sine søndagsbrød og doblet posjonen. Fikk et kjempegodt sesambrød både min mann og jeg holder på med dette så det er noe godt å legge pålegget på Anbefales om dere ikke har forsøk det.

  Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 20:29   #562
nilgun
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 1
nilgun er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Hei! jeg melder meg på nå i juli, har funnet mange gode tips her, men si meg følger dere alle "boka" til punkt og prikke?
Jeg tenkte at det kanskje ikke var nødvendig å kjøpe boka, men bare følge rådene og oppskriftene her inne?

nilgun er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 10:10   #563
Edlih
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 50
Edlih er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Dette er tråden for junistarterene da, men hihi Du trenger nok ikke kjøpe boka. Jeg gjorde ikke det, bare lånte den på biblioteket Lykke til med ketolyse, håper du blir like fornøyd som meg Nå er det LCHF for life

__________________



Kjørt hardt, kjør stil. Spis lavkarbo med ett smil
Edlih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 13:30   #564
rik
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 39
rik er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Jippi jippi jai jai, det har faktisk gått ned så jeg ble overrasket. Glad jeg kom så godt igang i slutten av mai/juni. Dette er noe jeg kan leve med når jeg slipper sult. Jesssss, lykke til for dere andre også. Kommer påstander fra mine nærmeste om at de merker at jeg har overskudd og er mer fornøyd med livet. Sånne tilbakemeldinger er deilig å få.
Har det helt topp! God sommer alle her inne.

rik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 13:46   #565
Nuvian
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 21
Nuvian er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Starta søndag for 3 uker siden, var 94.5 da
idag er jeg 86.7

Nuvian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 13:48   #566
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Tråd for junistartere

Så herlig Nuvian

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 06:51   #567
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Tråd for junistartere

Her var det ingen endring på vekta fra forrige veiedag (mandag), men det tar jeg som en utfordring for denne uka

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 12:18   #568
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Tråd for junistartere

<<<------ 1 kilo opp

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 15:05   #569
Vintergumman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Spydeberg
Innlegg: 154
Vintergumman er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Føler det står veldig stille her for tiden, noe opp nå, men jeg velger å skylde på syklus for det. Sitter og tenker på å sprekke litt, men samtidig tror jeg ikke det er verdt det. Bare så himla kjedelig at det ikke vises på vekta nu lenger. Og det er MASSE igjen som skal av...

Vintergumman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - trur eg Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 16:02   #570
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Oi...nå tenkte jeg å fortelle, stolt og kry, hva vekta mi viste i dag, men nå fikk jeg ikke lyst likevel...Mange her som sliter ser jeg. Vil ikke gnu det inn heller da...Jeg får skrive det under her i parantes, og de som vil, kan lese!





(-2 kg for meg denne uka, og det til tross for mens! *stolt* Tilsammen -9 kg på 6 uker!)

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 17:16   #571
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Kjør på med gode resultater!! bra NOEn får det til og det kan jo funke som motivasjon for oss andre. Selv forventer jeg ikke noe særlig imorgen, fikk en deppisknekk i helgen og tryna oppi en pose Mexican Fiesta og to digre melkesjokolader. Akk! Greier bare ikke holde meg unna sjokoladen uansett hvor flink jeg er resten av uka..Riktignok ikke så heftig som i helgen, men har stort sett hatt en sjokolade i uka hele tiden mens jeg har vært på denne kuren. Sjokoman :/

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 17:31   #572
Vintergumman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Spydeberg
Innlegg: 154
Vintergumman er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Åh, kjempegratulerer JBKK!!!

Vintergumman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - trur eg Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 18:58   #573
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Benedictee, her.

Kjør på med gode resultater!! bra NOEn får det til og det kan jo funke som motivasjon for oss andre. Selv forventer jeg ikke noe særlig imorgen, fikk en deppisknekk i helgen og tryna oppi en pose Mexican Fiesta og to digre melkesjokolader. Akk! Greier bare ikke holde meg unna sjokoladen uansett hvor flink jeg er resten av uka..Riktignok ikke så heftig som i helgen, men har stort sett hatt en sjokolade i uka hele tiden mens jeg har vært på denne kuren. Sjokoman :/

Kan du ikke se om du finner Sjokoladeprinsen da?
Det er riktignokk dyrere, og ikke så mye sjokolade, men det er sjokolade, som er GOD!!!! Og som er lavkarbovennlig!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 19:00   #574
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Oi...nå tenkte jeg å fortelle, stolt og kry, hva vekta mi viste i dag, men nå fikk jeg ikke lyst likevel...Mange her som sliter ser jeg. Vil ikke gnu det inn heller da...Jeg får skrive det under her i parantes, og de som vil, kan lese!

(-2 kg for meg denne uka, og det til tross for mens! *stolt* Tilsammen -9 kg på 6 uker!)

Jammen dette er jo kjempemotivasjon for oss som sliter, det viser jo at dette fungerer - gratulere kjempemasse

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 21:15   #575
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Kan du ikke se om du finner Sjokoladeprinsen da?
Det er riktignokk dyrere, og ikke så mye sjokolade, men det er sjokolade, som er GOD!!!! Og som er lavkarbovennlig!

Joda, tenkte å se etter den. problemet er bare at jeg ikke greier å holde meg til en rute eller to..glefser innpå 200g på et kvarter om jeg får sjansen..hehe..så om det er lavkarbo sjokkis eller vanlig i det tilfellet..vetikke om det betyr så mye, sklir rett ut uansett!

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eggehvite-tråd Adriane Annen mat 23 03-09-11 02:19
Eggeplomme-tråd Adriane Annen mat 0 03-01-09 16:40
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no