Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

nytt spørsmål hehe

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-12-09, 22:15   #1
pila
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: drangedal
Innlegg: 38
pila er på en erverdig vei
Thumbs up

nytt spørsmål hehe

når jeg har stått stille i 2.5 mnd lurer jeg på om jeg burde prøve å få i meg minimalt med karbo , har prøvd alt nå men ingen ting fungerer hvor lite karbo er forsvarlig å gå ned til jeg får i meg ca 15 pr dag nå

pila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 22:17   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: nytt spørsmål hehe

Det er lettere og hjelpe deg om du skriver litt om hva det er du spiser, hvor mye du veier og hvor lenge du har holdt på

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 23:07   #3
pila
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: drangedal
Innlegg: 38
pila er på en erverdig vei

Sv: nytt spørsmål hehe

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Det er lettere og hjelpe deg om du skriver litt om hva det er du spiser, hvor mye du veier og hvor lenge du har holdt på

jeg er 155 høy og veier 77kg er snart 32 år. begynte for ca 3 mnd siden da veide jeg 79 så jeg har ikke gått ned mye gikk på grete rode før det i ca 8 uker å gikk ned 7 kg men var så sulten å mye luft i magen. frokost: 2 egg 7 skiver bacon eller omelett av 2 egg skinke ig ost. lunsj: isbergsalat, 50 g rømme, 4o g feta 2 jacobpølser. eller 2 kyllinglår og salat. middag: kjøtt, fisk, eller kylling, 200g brokoli, 100 g rømme, kveldsmat ikke hver dag jeg orker det en tomat med ost eller jacobspolse med ost og litt rømme. drikker ca 2 liter med vann, farris og 3 kopper varmt vann med 1 ss cocosa oppi. trener ca en halv time om dagen , elsker cola light men prøvde å kutte dette ut i 2 uker det og funn light men det hjalp ikke noe på vekta, har utslag på ketostixen hmm blir ikke klok på detta . har du noen råd så tas det imot med takk. likker ca på 15 karbo om dagen kanskje jeg burde gå ned til det minimalet men hvor langt ned kan jeg gå

pila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 07:15   #4
heltny
Medlem
 
heltny sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 171
heltny er på en erverdig vei

Sv: nytt spørsmål hehe

Hvilken filosofi følger du? Og det som hjalp meg, var og spise mere, og mere fett.

Blir du virkelig mett med bare 2 egg i en omelett?

Light brus påvirker noooeen, ikke meg heldig vis, så jeg drikker også for mye.. men.

ført prøv og øke fettet. Det er bra du eter cocosa. Etter det kansje du skulle prøve og kutte slikt som light i en periode?

rømme, melkeprodukter er fint og prøve en periode uten også. Bare for og være sikker.

__________________
Kjempevennlig hilsen Heltny!
bloggen min - gjerne komenter
+++=
heltny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf. Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 07:46   #5
pila
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: drangedal
Innlegg: 38
pila er på en erverdig vei

Sv: nytt spørsmål hehe

Opprinnelig lagt inn av heltny, her.

Hvilken filosofi følger du? Og det som hjalp meg, var og spise mere, og mere fett.

Blir du virkelig mett med bare 2 egg i en omelett?

Light brus påvirker noooeen, ikke meg heldig vis, så jeg drikker også for mye.. men.

ført prøv og øke fettet. Det er bra du eter cocosa. Etter det kansje du skulle prøve og kutte slikt som light i en periode?

rømme, melkeprodukter er fint og prøve en periode uten også. Bare for og være sikker.

hei prøver ketolysekyren har kuttet ut lifht brus og saft i 2 uker uten resultater, hvis jeg skal kutte ut melkeprodukter hva skal jeg spise da som får i meg fett er jo så masse fett i dette har du noe tips om hva jeg kan spise da for å få i meg nok fett takk for at du svarer

pila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 10:35   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: nytt spørsmål hehe

Opprinnelig lagt inn av pila, her.

hei prøver ketolysekyren har kuttet ut lifht brus og saft i 2 uker uten resultater, hvis jeg skal kutte ut melkeprodukter hva skal jeg spise da som får i meg fett er jo så masse fett i dette har du noe tips om hva jeg kan spise da for å få i meg nok fett takk for at du svarer

Tar du ketolysevitaminer?
Du spiser deg mett til hvert måltid og spiser når du er sulten?
Drikker du 2-3 litar vann daglig?
Det står tips i boka når det gjelder manglende vektnedgang

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 13:50   #7
pila
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: drangedal
Innlegg: 38
pila er på en erverdig vei

Sv: nytt spørsmål hehe

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Tar du ketolysevitaminer?
Du spiser deg mett til hvert måltid og spiser når du er sulten?
Drikker du 2-3 litar vann daglig?
Det står tips i boka når det gjelder manglende vektnedgang

hei ja jeg tar ketolyse vitaminer, spiser til jeg blir mett men blir faktisk veldig fort sulten igjen da drikker jeg masse vann for det kan bare være etter en time etter jeg har spist skal jeg spise hver gang jeg blir sulten så blir jo karboinntaket veldig høyt jeg drikker masse vann og farris, har du noen tips til fetere kost så blir jeg kanskje ikke så fort sulten, noen synes jeg burde kutte ut meieriprodukter men hva skal jeg spise da for å få i meg nok fett
får prøve å legge meg under 10 karbo i 2 uker kanskje det løsner,

pila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 14:14   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: nytt spørsmål hehe

Ja, det kan indikere på for lite fett i maten når du blir så fort sulten igjen.
Oljer og smør er fint å bruke ekstra av på maten, til steking osv
Min fingerregel; når du mener det er nok smør, hiv på en liten kladd til
Et par ss ekstra olje på salaten....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 14:17   #9
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: nytt spørsmål hehe

Meierismør kan du bruke, samt Cocosa som kjøpes på helsekost. Om du spiser feks nakkekoteletter, flesk, ribbe, laks etc vil du også få i deg en del fett. Egg er det bra fett i så det er (nesten) bare å dytte innpå Majones er greit, enda bedre om du lager den selv.

Cocosa er knallgodt i kaffe eller frukt-te Et annet tips er å lage ostekjeks i microen, (litt tyke osteskiver legges på bakepapir og kjøres på full varme i ca 2 min), skjære gode smørskiver og spise med godt pålegg. Om du søker litt i oppskriftdelen her vil du finne mange gode tips som gjør at du kan kutte ned på fløten og rømme

Lykke til !

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nytt spørsmål 50-pluss klompenmio Spis deg ned i vekt med Skaldeman 3 01-12-09 12:52
Nytt hjelp-jeg-er-mett spørsmål dani Ketolysekuren 6 15-08-09 22:28
Spørsmål om nytt underforum? Bee Generell diskusjon 1 05-06-09 13:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no