Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg fryser!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-03-10, 23:00   #1
SuperMamma
Medlem
 
SuperMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 59
SuperMamma er på en erverdig vei

Jeg fryser!

Jeg fryser skikkelig om dagen! Mer nå enn da kulda satt som værst i desember.

Så slo det meg plutselig i kveld at jeg har tatt av nesten 10 kg kroppsfett siden 1.jan på ketose, og kan det være en grunn til at jeg fryser sånn?

Noen andre med tanker erfaring rundt dette?

__________________


SuperMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med Ketolyse, nå generelt vedlikehold og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 23:02   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg fryser!!!!!

Ja, det er vanlig.
Fettet har holdt oss varme...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 23:19   #3
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg fryser!!!!!

Jeg har kjøpt meg masse ullundertøy i det siste.

Holder på å fryseijæl jeg...Hehe

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 23:26   #4
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Jeg fryser!!!!!

tja fettet holder oss varme ? jeg har nå frysi hele mitt liv , enten vekta har vært 100kilo eller 60 kilo

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 23:49   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg fryser!!!!!

Da jeg gikk på GR for maaaange år siden, lærte jeg at 3kg kroppsfett isolerer like mye som en ullgenser!

Og at noen overvektige fryser fordi de har dårlig blodsirkulasjon.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 08:55   #6
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Jeg fryser!

Min datter har ALDRI vært frossen, tvertimot kledd av seg der andre har kledd på seg. Men, nå har hun gått ned godt over 20 kg på 5-6 uker og FRYYYSER Så at det skyldes vekttap er jeg rimelig sikker på ja, mister mye isolasjon

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 13:29   #7
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg fryser!

Så lenge man er i Ketose, tror jeg dette kan slå begge veier. Selvom jeg har mistet 10 kilo har jeg aldri vært varmere enn jeg er nå som jeg er i Ketose. Har alltid vært frøssen, men i vinter med 30 kuldegrader har jeg ikke frysi. Før fyrte jeg masse i peisen hjemme og satt med ullgenser, nå går jeg i t-shorte og orker IKKE å fyre. Så for meg gjøre det at jeg er i Ketose meg varmere.

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 14:01   #8
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jeg fryser!

Jeg fryser alltid og har alltid frosset. Ikke sånn at jeg er redd for å fryse, men jeg har lidd en del for å kunne være med på overnattingsturer på fjellet midt på vinteren og flere dagers kjøreturer med hest på kaldeste vinteren. Og enda sitter jeg her inne nå og fryser, det er drøyt 20 grader i stua, jeg har sjal over skulderene og teppe over beina og har beina på en krakk for å få de opp fra gulvet. Jeg kan gå skitur/gåtur og bli god og varm og sette meg ned og riste av kulde etter en liten hvil. Og jeg har ikke blitt varmere av jo flere kilo som kom,ikke varmere av god kondis( har ikek det nå, men daj eg var aktiv) eller fått den ketosevarmen. Og ikke blitt kaldere enn ellers selv om jeg har gått ned 20kg, jeg fryser som jeg alltid har gjort... Samtidig som jeg tåler sol og varme like dårlig som da jeg var 15år og veide 60kg..( vi snakker om desorientering og slapphet bare sola titter frem).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 21:51   #9
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Jeg fryser!

Jeg vil også bli så tynn at jeg fryser...

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fryser man når man går på lavkarbo? Mt2t Generell diskusjon 22 21-07-09 22:14
Jeg fryser Hillelille Spørsmål og svar 9 15-05-09 22:47
Dag 3 og fryser veldig, normalt? Kreta Ketolysekuren 9 30-01-09 09:26
Fryser på fotane! vossajinto Generell diskusjon 4 01-12-08 09:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no