Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolyseforhandlere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-06-07, 22:12   #1
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Ketolyseforhandlere

Ketolyseforhandlere

Jeg skal snart legge ut informasjon om hvilke butikker som faktisk har ketolyseproduktene. Inntil da ¨må man benytte seg av nettbutikken på www.ketolyse.no

Nedenstående KAN ha produktene ( de har i hvert tilfelle bestilt produkter fra Ketolyse det seneste året) ring og spør slik at du unngår bomtur.

Ketolyseproduktene ligger i det frivillige utvalg for MENY butikkene slik at butikkene kan ta inn produktene etter forsspørsel fra kundene.

Harald Slakter:
Produkter: Forskjellige Ketolysepølser med max 0,2 gram karbohydrat pr 100 gram
Adresse: Myreneveien 6, 4847 Arendal 37 02 34 60

LIFE Kirkenes: Kaisvingen 4 9900 Kirkenes Telefon: 78992610
LIFE Hammerfest: Sjøgata 6 9600 Hammerfest. Telefon: 78 42 65 00
LIFE Vadsø: Kirkegata 16 9800 Vadsø. Telefon: 78940020

NICO mat Kvinesdal: Nessgata 22, 4480 Kvinesdal . Telefon 38350120

Helsekroken , Kvassnesvegen 5, 5914 Isdalstø. Telefon: 56 35 82 00
Sunkost Oasen Bergen: Folke Bernadottesvei 50, 5147 Fyllingsdalen Telefon: 40001700
Sunkost Saltdal: Kirkegata 10 83250 Rognan. Telefon 75691917 www.abc-helsekost.no
Sunkost Amfi Alta telefon:78 44 26 00.
Sunkost Seljestad: Bårnakveien 1, 9406 Harstad. Telefon: 77066050
Sunkost Sortland: Sortland senter. 8400 Sortland. Telefon: 76121777
Sunkost Kanebogen: Skilleveien 5, 9411 Harstad 77 00 53 00
Price Lagerbutikk: Nybruveien 7, 3055 Krokstadelva. Telefon: 32 23 10 80
Meny Lade: Haakon VII`s gate 25,Trondheim Telefon: 73 90 75 00
Meny Kalbakken: Kalbakkveien 6, OSLO. Telefon: 22 80 20 80
Meny Stopp Tune: Lilletuneveien 2, Sarpsborg. Telefon: 69 10 18 00
Meny Arena :Vesterveien 4 Arendal.
Meny Stoa : Åsbiveien 2, Stoa Arendal. Telefon: 37 00 05 00
Meny Krøgenes : Tromøyveien 1 Arendal, Telefon:37 06 20 00
Meny Grimstad : Bark Silasvei, Telefon: 37 25 27 70
Meny Tvedestrand Industriveien 8, Tvedestrand. Telefon: 37 19 92 00
Meny Sørlandssenteret : Barstølveien 33. Telefon: 38 12 93 50

Vennlig Hilsen
Torkil


Sist redigert av Torkil : 11-06-14 kl 09:52. Årsak: Sjekk av hvem som fører ketolyseproduktene
Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 22:17   #2
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Ketolyseforhaqndlere i Oslo/Bergen

Har du oversikt over om det er noen i Vestfold??

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 22:40   #3
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyseforhaqndlere i Oslo/Bergen

hvor er kalbakken i oslo ?

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 23:29   #4
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyseforhaqndlere i Oslo/Bergen

Opprinnelig lagt inn av nøtta, her.

hvor er kalbakken i oslo ?

Gule side viser vei!

Hvis ikke du heller ser kartet her nå( jeg ser det nemlig ikke lenger), så får du heller klikke deg inn på Gulesider og Telefonkatalogen. Skriv inn adressen, og klikk på Søk, så har du kartet.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben

Sist redigert av Gamla : 11-06-07 kl 00:41.
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 23:32   #5
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Ketolyseforhaqndlere i Oslo/Bergen

For noen uker siden sendte jeg mail til Meny Kolbotn om de ikke kunne ta inn varer, men har ikke fått svar.
Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 01:16   #6
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ketolyseforhaqndlere i Oslo/Bergen

Opprinnelig lagt inn av nøtta, her.

hvor er kalbakken i oslo ?

Groruddalen, ca midt i mellom Veitvet og Ammerud

  Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 09:20   #7
Justina
Medlem
 
Justina sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 171
Justina er ny på veien

Sv: Ketolyseforhaqndlere i Oslo/Bergen

Jippi! Da skal jeg rusle en tur bort på Kaldbakken i dag!

Justina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 09:23   #8
Tuttan
Medlem
 
Tuttan sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Alder: 54
Innlegg: 61
Tuttan er på en erverdig vei

Sv: Ketolyseforhaqndlere i Oslo/Bergen

Strålende Torkil

Vet du om de har/kommer til å få ketolyse pølser også?

__________________
Tuttan
Minus 11 kilo før Ketolysekuren - minus 8 på Ketolyse - og så 8 opp igjen. Den evige jo-jo slankeren!
Tuttan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - hold vekten Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 11:05   #9
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyseforhaqndlere i Oslo/Bergen

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

MENY Jessheim. Telefon: 63 98 69 20. Adresse: Furusethgt 5 2050 JESSHEIM

Jippi!!!! Kun 10 min. unna med bil! Gjett hvor jeg skal i morgen kveld!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 11:15   #10
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Ketolyseforhaqndlere i Oslo/Bergen

Jeg er tilfeldigvis i Jessheim i dag, dette var kult! Da skal jeg handle bakemix i hvertfall!

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 11:48   #11
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyseforhandlere i Oslo/Bergen

Flott, jeg klistrer tråden jeg.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 19:48   #12
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Ketolyseforhandlere i Oslo/Bergen

Æsj... Kalbakken som er helt på andre siden av byen, da.... *mumle*

Håper det kommer flere steder snart!

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 08:43   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyseforhandlere i Oslo/Bergen

Men jeg leste følgende på ketolyse sine nettsider:

Sitat:

MENY-kjeden har lagt inn alle ketolyseproduktene i det "frivillige utvalg". Det betyr at hvis kundene i en MENY-butikk ber innkjøpssjefen om å ta inn ketolyseproduktene, kan butikkene bestille produktene på telefon 92034875 eller ved å sende en E-post til Post@ketolyse.no

Til orientering.
Torkil

Ps ta med en utskrift av denne nyhet til DIN MENY-butikk, hvis du vil ha mulighetene for å kjøpe ketolyseproduktene der.

Betyr det at jeg kan gå på Meny på Grønland (som er det nærmeste for meg) og be dem ta det inn for meg?
Vil det i tilfelle bare være utsalgsprisen, eller må jeg betale noe ekstra?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 10:52   #14
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Ketolyseforhandlere i Oslo/Bergen

Så flott! Jeg kjører forbi Kaldbakken hver dag fra jobb. Jeg har fått en veninne fra Arendal til å kjøpe for meg. Hun kommer til Oslo i helgen. Men om jeg trenger mer, så vet jeg hvor jeg kan dra!

Jeg prøvde å få Meny på Skjetten til å ta inn disse produktene, men de var litt reserverte. De sjekket for meg, men de fikk litt lite informasjon, og syntes det var litt dyrt, så da turde de ikke ta det inn. Jeg lovet å komme bort å vise tingene mine når jeg fikk de, så kanskje de tar inn etterhvert der også!

LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 17:27   #15
AKB
LIvsnyter
 
AKB sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 77
Innlegg: 454
AKB er en juvelAKB er en juvelAKB er en juvel

Sv: Ketolyseforhandlere i Oslo/Bergen

Vet noen om forhandlere i Stavanger???? Fant ikke noe på Meny i Hillevåg. Spurte ikke,men skal gjøre det neste gang dersom det ikke finnes andre

AKB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Atkins Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 17:59   #16
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyseforhandlere i Oslo/Bergen

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

........Betyr det at jeg kan gå på Meny på Grønland (som er det nærmeste for meg) og be dem ta det inn for meg?
Vil det i tilfelle bare være utsalgsprisen, eller må jeg betale noe ekstra?

Ja, det betyr at du kan gå til din Meny butikk og be dem ta det inn, men den enkelte Meny butikk kan selv bestemme om de vil føre varene. Du skal ikke betale noe ekstra, men jeg er litt usikker på om Meny har samme prisnivå som nettbutikken på www.ketolyse.no.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben

Sist redigert av Gamla : 26-06-07 kl 18:08.
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 18:05   #17
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyseforhandlere i Oslo/Bergen

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg prøvde å få Meny på Skjetten til å ta inn disse produktene, men de var litt reserverte. De sjekket for meg, men de fikk litt lite informasjon, og syntes det var litt dyrt, så da turde de ikke ta det inn. Jeg lovet å komme bort å vise tingene mine når jeg fikk de, så kanskje de tar inn etterhvert der også!

Produktene er ikke dyre! Du kan hilse dem og si at om en skal kjøpe noe tilnærmet likt i heleskostforretninger, må en punge ut med adskillig mer! I tillegg er jo vitamin- og mineraltablettene "skreddersydd" for dem som er i ketose.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 19:06   #18
månestråle
Nytt Medlem
 
månestråle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1
månestråle er på en erverdig vei

Sv: Ketolyseforhandlere i Oslo/Bergen

Ultra på Stovner Senter (utenfor Oslo) selger de Argentinske lammepølsene fra Gilde hvertfall kjøpte et par pakker der i går!

månestråle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 18:53   #19
Maxxx
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 50
Innlegg: 119
Maxxx er ny på veien

Sv: Ketolyseforhandlere i Oslo/Bergen

Opprinnelig lagt inn av månestråle, her.

Ultra på Stovner Senter (utenfor Oslo) selger de Argentinske lammepølsene fra Gilde hvertfall kjøpte et par pakker der i går!

1.Jeg finner ikke ut hvor mange karber det er i de lammepølsene. Står ikke på oversikten til Gilde. Noen som vet det?
2.Noen som vet om de har ketolysepølser på Meny på Kalbakken (eller andre i Oslo-området), eller om de bare har tatt inn kosttilskudd? Jeg har så lyst å prøve de pølsene, men Arendal blir en litt drøy kjøretur for noen pølser...

__________________


Maxxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 19:58   #20
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Ketolyseforhandlere i Oslo/Bergen

Opprinnelig lagt inn av Maxxx, her.

2.Noen som vet om de har ketolysepølser på Meny på Kalbakken (eller andre i Oslo-området), eller om de bare har tatt inn kosttilskudd? Jeg har så lyst å prøve de pølsene, men Arendal blir en litt drøy kjøretur for noen pølser...

Jeg spurte de på Kaldbakken, og da sa de at de ikke fikk pølsene, siden slakteren i Arendal ikke sendte til Oslo. I hvertfall ikke foreløpig, håper han kanskje gjør det etterhvert.
Jeg har en veninne fra Arendal, og hun kommer til Oslo om ett par uker, og da skulle hun ta med seg pølser til meg.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 20:22   #21
Maxxx
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 50
Innlegg: 119
Maxxx er ny på veien

Sv: Ketolyseforhandlere i Oslo/Bergen

Det var synd, men tusen takk for tilbakemelding.
Fint at du spør på butikken, det gjør vel mulighetene større for at de tar inn produktene på sikt. Butikken hadde tjent på å få de pølsene dit iom at vi hadde vært mange som hadde reist kilometervis får å handle dem (og dermed sikkert lagt igjen hundrevis av kroner hver på vanlige produkter i samme slengen).

__________________


Maxxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 21:09   #22
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyseforhandlere i Oslo/Bergen

Opprinnelig lagt inn av Maxxx, her.

1.Jeg finner ikke ut hvor mange karber det er i de lammepølsene. Står ikke på oversikten til Gilde. Noen som vet det?

Lammepølsene til Gilde har 2 kh pr 100 gram. Smakte helt ok, jeg kjøpte de på REMA.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 22:08   #23
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Ketolyseforhandlere i Oslo/Bergen

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Lammepølsene til Gilde har 2 kh pr 100 gram. Smakte helt ok, jeg kjøpte de på REMA.

Det hørtes veldig bra ut. Skal sjekkes. Jeg har funnet noen krydderpølser fra Gilde som er veldig gode. De har 3 kh pr 100 gram. De selges i hvertfall på Meny.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 22:32   #24
Maxxx
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 50
Innlegg: 119
Maxxx er ny på veien

Sv: Ketolyseforhandlere i Oslo/Bergen

Suverent! Da skal både lammepølser og krydderpølser fra Gilde prøves. De får bli min ketolysepølseerstatning.
Jeg er jo så glad i pølser, så dette var gode nyheter. De fleste pølser har jo 6gr karbo og da er det ikke mye en kan spise.
Takk for svar

__________________


Maxxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 02:44   #25
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Ketolyseforhaqndlere i Oslo/Bergen

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

For noen uker siden sendte jeg mail til Meny Kolbotn om de ikke kunne ta inn varer, men har ikke fått svar.
Trixie

Jeg har sendt to henvendelser til Meny i Rygge, men har ikke hørt noe jeg heller.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no