Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ønsk meg lykke til!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-12-11, 17:18   #1
Sincity
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 53
Sincity er på en erverdig vei

Ønsk meg lykke til!

Etter å ha gått på streng lavkarbo i et par år og gått ned 15 kg er jeg storfornøyd, men nå sier jeg takk for meg og grunnen til det er at jeg ikke orker å være så streng i karboveien mer, joda, jeg skal være forsiktig med karbohydratene men ikke så streng som jeg var (holdt meg til rundt 15 g )

Jeg har begynt å trene regelmessig og er mildt sagt møkkalei sånn i matveien selv om jeg har spist ganske variert. så nå legger jeg meg til rundt 50-60 g og kan fortelle at jeg har vært sååå glad de siste to ukene. Jeg har spist klementin og youghurt og fiberrik og føler at alt bare er velstand.

treningen går superfint og kroppen er stadig i forandring selv om vekta er den samme som da jeg gikk på ketolyse. (det skal legges til at jeg er bittelitt forsiktig med kalorier nå og)

men alt jeg vil si er, ønsk meg lykke til med dette "nye" kostholdet.

Sincity er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 17:27   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ønsk meg lykke til!

Lavkarbo er jo opptil 150 g kh pr dag da, så fra 15 og opp har du jo ganske mye og gå på - selv med inntak av klementiner, yoghurt og fiberrik

Ønsker deg uansett lykke til med utforsking av et kosthold du føler du kan være komfortabel med over lengre tid - og som du vil opprettholde vekta med!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 17:30   #3
Sincity
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 53
Sincity er på en erverdig vei

Sv: Ønsk meg lykke til!

ja jeg holder meg fortsatt til lavkarbo, for jeg vet at hud,hår,humør,kropp og sinn har det mye finere på lavkarbo. men jeg har hele tiden vært så var på karbohydratene. har freaka helt ut om jeg overskred og hvis jeg skeia ut med sjokolade en gang så gikk jeg helt i kjellern, men nå har jeg bestemt meg for å være litt mer avslappa og det er deilig=)

Sincity er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 18:08   #4
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Ønsk meg lykke til!

Opprinnelig lagt inn av Sincity, her.

ja jeg holder meg fortsatt til lavkarbo, for jeg vet at hud,hår,humør,kropp og sinn har det mye finere på lavkarbo. men jeg har hele tiden vært så var på karbohydratene. har freaka helt ut om jeg overskred og hvis jeg skeia ut med sjokolade en gang så gikk jeg helt i kjellern, men nå har jeg bestemt meg for å være litt mer avslappa og det er deilig=)

Huffda, må ikke kjøre deg selv så hardt vet du...det er mon i mindre....Spiser både klementiner og sjokolade jeg óg, men i passe mengder....Ikke som før i tiden da jeg kunne spise en hel sjokolade og en kilo klementiner....Jeeees, ikke rart jeg ble uvel....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Øke karber, ønsk meg lykke til! Nupsida Ketolysekuren 4 06-12-10 19:52
Ønsk meg velkommen tilbake igjen! scartz Ketolysekuren 40 10-02-09 15:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no