Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Bio Drain

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-03-05, 09:53   #1
mabe
Medlem
 
mabe sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Vestfold
Innlegg: 77
mabe er ny på veien
Post

Bio Drain

er det noen som har hørt eller gått på bio drain piller ??......har ikke prøvd de selv men kanskje jeg skal kjøpe en boks av de i morra......vet at de skyller ut avfall og at man går ned i vekt av de....sikkert pga avfallet i kroppen våres...

håper noen kan svare meg.....ha en fin 2. påskedag

__________________
Mål: ned 12,8 kg
veiedag: mandager
BMI ved start 26,6
BMI nå 22,5
vektnedgang til nå: 11,5










mabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-03-05, 10:16   #2
Snøhvit
Medlem
 
Snøhvit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 115
Snøhvit er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av mabe

er det noen som har hørt eller gått på bio drain piller ??......har ikke prøvd de selv men kanskje jeg skal kjøpe en boks av de i morra......vet at de skyller ut avfall og at man går ned i vekt av de....sikkert pga avfallet i kroppen våres...

håper noen kan svare meg.....ha en fin 2. påskedag

Hei Mabe!!!
Jeg har prøvd mange ganger Bio-drain men tok flyttende for å få drikke mye vann samtidig.
Tablettene er det samme men da må du drikke 2l vann om dagen,det er en urtepreparat som gjør at vi skilles ut avfallsstoffer og sånn .veldig efektiv!!!helt utmerket å ta nå om våren!!!!det gjør jeg i hvert fall.
Fin 2.påskedag!!!

Snøhvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 28-03-05, 10:58   #3
mabe
Medlem
 
mabe sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Vestfold
Innlegg: 77
mabe er ny på veien
Post

Opprinnelig lagt inn av Snøhvit

Hei Mabe!!!
Jeg har prøvd mange ganger Bio-drain men tok flyttende for å få drikke mye vann samtidig.
Tablettene er det samme men da må du drikke 2l vann om dagen,det er en urtepreparat som gjør at vi skilles ut avfallsstoffer og sånn .veldig efektiv!!!helt utmerket å ta nå om våren!!!!det gjør jeg i hvert fall.
Fin 2.påskedag!!!

takk for raskt svar tilbake.......da gjenstår det å se om jeg tar flyttende eller tabletter da.......ser at du også går på lavkarbodiett...samme som meg

__________________
Mål: ned 12,8 kg
veiedag: mandager
BMI ved start 26,6
BMI nå 22,5
vektnedgang til nå: 11,5










mabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-03-05, 15:32   #4
siri74
Medlem
 
siri74 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 168
siri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snill

Jeg har prøvd Bio Drain (piller) og jeg syntes faktisk jeg fikk mer vannansamlinger av det. Så jeg sluttet å ta det etter 10 dages tid. En annen gang prøvde jeg noe flytende som heter... *prøver å huske*.. Tonalin! Det het det. Det funket bedre, men det var litt styr å drikke det, må blande ut i en egen beholder og drikke det jevnt utover dagen. Men det funket slik at jeg så det, jeg fikk klarere øyne så det må jo ha funket på noe grums inni meg et sted. Men jeg gikk ikke ned noe av den så jeg prøvde den bare den ene gangen.

siri74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no