Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kjøpe Atkins bar på nettet fra utlandet?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-05, 12:29   #1
Newperson
Juniormedlem
 
Newperson sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 47
Innlegg: 16
Newperson er på en erverdig vei

Kjøpe Atkins bar på nettet fra utlandet?

Jeg hadde tenkt til å bestille Atkins fra utlandet, fant et nett sted som solgte det det drit biliig.

Tenkte jeg skulle handle for under 200 kr, slik at jeg ikke måtte betale mer i toll og avgifter. Men så leste jeg et sted at det er særavgifter på sjokolade...

Er det noen som har litt kunnskap rundt dette, hvor mye mer i avgifter er det eventuelt for sjokolade? Hvis noen veit om noen smutthull her slik at jeg kan slippe unna, så hadde det vært supert.

www.vitaglow.com

http://forbrukerportalen.no/Artikler.../1095838890.87

Newperson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren --> Atkins Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 13:56   #2
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Hvilken side var dette da? For på den vitaglow-linken fant jeg bare bare en slags startportal. Ingen butikk.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 14:15   #3
Newperson
Juniormedlem
 
Newperson sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 47
Innlegg: 16
Newperson er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Hanne

Hvilken side var dette da? For på den vitaglow-linken fant jeg bare bare en slags startportal. Ingen butikk.

Nærmere bestemt
http://www.vitaglo.com/atkins.html

Newperson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren --> Atkins Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 19:35   #4
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Hva er portoen på? Sikker på at de sender til Norge?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no