Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

"slankepiller" test

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-07, 23:33   #1
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

"slankepiller" test

Test i Aftonbladet om "slankepiller"

http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/...979263,00.html

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 00:05   #2
kjøttklumpen
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 39
Innlegg: 111
kjøttklumpen er ny på veien

Sv: "slankepiller" test

Har liten tro på "slankepiller" som noe vidundermiddel, men det kan virke som en svensk Drevon som bombastisk erklærer alt ubrukelig. Kanel som er i mange av pillene vet vi jo er bra feks.

__________________


kjøttklumpen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 00:43   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: "slankepiller" test

Det har vært veldig mange tester på at slankemiddel ikke virker. Vannvittig mange !

Det finnes medisiner som virker SAMMEN MED DIETT. Disse er blir foreskrevet av lege. Det er noe helt annet enn dette sølet som selges over nett og i helsekost. De som selges på helsekost og annoneses på nett og i ukeblader kan også virke om er heldig, - MEN IKKE ALENE. "Spis som før" "uten trening - uten endring av kosthold", står det i annonsene. Yeah right !

Nettopp nå har det vært en kjempeannonse på nettet på en ny pille. Garantert virkning. Med små skrift står det at garantien på at den kun virker om hele opplegget følges. Vel, "opplegget" består av en diett. En lavfett/lavkalori diett. En kollega av meg har bestilt piller og opplegg. Hun har enda ikke fått noen piller, men hver dag får hun en e-mail med meny for dagen. det er ikke mye mat skal jeg si dere. Det er dietten man tar av med - ikke pillene ! Om de inneholder kanel eller chili eller cayenne pepper.... Det hjelper svært lite. Det er det samme som disse ultra shape greiene. For at det skal virke må man følge en diett 14 dager for og en tid etter behandlingen. Det er faktisk en lavkarbo diett. De garanterer i snitt 2 cm mindre på området som behandles. Vel, SURPRISE ! Det hadde du tatt av med bare dietten også.

Jeg blir skikkelig provosert at slikt. De tjener grovt på andre menneskers fortvilelse. Jeg blir så steike forbanna på disse fortvilte menneskene sine vegne. De sliter med dårlig selvbilde og hater seg selv fordi de ikke klarer å ta av. Så kommer det en vidunderpille, - den ene etter den andre. Og INGEN AV DEM VIRKER. Og de sitter igjen med et enda dårligere selvbilde, hater seg selv enda mer - og en masse kroner fattigere !

Ikke ta fra oss håpet sier noen - tenk om denne virker !! Til hvilken pris ? Psykisk, fysisk OG økonomisk ? Også er det snodig da, at de fleste av disse midlene har før/etter bilder som er manipulert og "sannhetsvitner" som ikke finnes i virkeligheten..... Og de såkalte "vitenskaplige undersøkelsene" kommer fra obskure universitet ingen har hørt om. Leger som ingen har sett og som ikke engang er registrert som leger ! BBC, NBC, CNN - ja hele røkla har laget utallige dokumentarer om fenomenet. Men lærer vi noe av det ?

Jeg er en gammel dame (i alder) og har en lang slankehistorie bak meg. OG jeg har lang forumhistorie/erfaring. Før det fra såkalte mailinglister som var forumets forløpere. Jeg kjenner vannvittig mange sm har prøvd og prøver det ene slankemidlet etter det andre. De fleste av dem er tyngre nå enn da de startet. Jeg har aldri - ALDRI truffet noen, eller hørt om noen som kan si at DEN pillen hjalp. Og ALLE, uten unntak, ALLE som er slankere, er det fordi de har lagt om kostholdet og funnet et kosthold som passer dem og som de kan leve med. Noen spiser ala Grete R, andre lavkarbo. Men gjengs for alle er at det kun er kostholds endring som har gitt varige resultater !

GET REAL - Hallo !! JORDEN KALLER !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 01:02   #4
kjøttklumpen
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 39
Innlegg: 111
kjøttklumpen er ny på veien

Sv: "slankepiller" test

Word Nille!
Enig i det du skriver men jeg tror noen kosttilskudd man tar kan hjelpe til på veien som en supplement til en endring. Kanel, MCT, omega3, krom er bevist å ha gunstig virkning på kroppen. Merket selv minsket søtsug for noen år siden når jeg spiste krom. En kompis ba noen diabetikere ta kanel til hvert måltid og det hjalp dem vistnok endel.
Som sagt, et supplement.

__________________


kjøttklumpen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 10:19   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: "slankepiller" test

Ja, som supplement er det mye som hjelper kroppen/hodet etc. Kosttilskudd/oljer/vitaminer/mineraler etc. har de fleste godt av. Det tar jeg sjøl også det. For meg funker både MCT og Cocosa som kosttilskudd/fettkilde i kostholdet, kanel bruker jeg i protein pannekaka mi. Jeg tar omega 3-6-9 tilskudd, men jeg blir ikke slankere av dem... Og det er jo det det var snakk om .... slankepiller....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 10:29   #6
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: "slankepiller" test

Hei,Nille..skulle ønske du fikk førstesiden i vg med dette innlegget...folk trenger å høre sannheten en gang for alle!

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 13:09   #7
firth
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "slankepiller" test

Nille fortjener en førsteside, ingen tvil om det

Når det gjelder at folk trenger å vite sannheten, så er ikke problemet at de ikke vet, men at så ekstremt mange ikke vil legge om livsstilen sin, de vil ha en "quick fix" som fikser "problemet".

Jeg har venner og kolleger som er utrolig imponert over hva jeg får til på lavkarbo, og som spør annenhver dag om hvordan DE kan gjøre de samme. Men så fort svaret ikke er "gjør det samme du gjør til daglig", mister de totalt interessen. For de er overhodet ikke interessert i å endre livsstil.

  Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 13:25   #8
jamaica
Medlem
 
jamaica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nordland/gran canaria!
Alder: 57
Innlegg: 75
jamaica er ny på veien

Sv: "slankepiller" test

Er så enig!!!! Slankepiller er bare tull, det eneste som hjelper er å innse at man må legge om livsstilen for alltid!!! En kur er jo bare det...en kur!

__________________


jamaica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sss Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 14:47   #9
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: "slankepiller" test

Opprinnelig lagt inn av firth, her.

Nille fortjener en førsteside, ingen tvil om det

Når det gjelder at folk trenger å vite sannheten, så er ikke problemet at de ikke vet, men at så ekstremt mange ikke vil legge om livsstilen sin, de vil ha en "quick fix" som fikser "problemet".

Jeg har venner og kolleger som er utrolig imponert over hva jeg får til på lavkarbo, og som spør annenhver dag om hvordan DE kan gjøre de samme. Men så fort svaret ikke er "gjør det samme du gjør til daglig", mister de totalt interessen. For de er overhodet ikke interessert i å endre livsstil.

jepp,tenker egentlig sånn jeg og men det er jo utrolig at dem får lov å selge alt dette pisset,syns det burde vært litt fokus på det (som for eks røyk) det er jo bare tull og noen tjener seg jo søkk rik på andres svakhet...

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
test av vekter som måler fettprosent jeef-micro Generell diskusjon 5 02-05-06 09:22
Test frokosten din Dorothy Generell ernæringsdebatt 9 27-04-06 15:24
Test dine matvaner! Albertine Generell diskusjon 4 03-03-06 14:02
Oljekvalitet - test! MHM Generell ernæringsdebatt 29 21-04-05 18:05
9 uker og noen dager til årets test lillemy Generell diskusjon 10 11-03-05 19:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no