Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 16-06-04, 14:02   #176
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg får bidra med litt til denne tråden sånn på tampen før jeg drar på ferie. Pakking for fire stykker tar neimen ikke lite tid, og jeg har ikke gjort annet enn å vaske og stryke og skrive på liste og krysse av den siste uka. Nå skal alt inn i bilen, og da er vi snart klare til avreise. Drar ikke før på fredag da, men alt må jo være klart!

Kommer innom en liten tur og sier ha det til dere før jeg drar!

 
Gammel 16-06-04, 15:22   #177
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Hvis jeg hadde visst forskjell på høyre og venstre, øst, vest, nord og sør - ja da kunne jeg ha svart på om hvor jeg bor i forhold til byparken... TROR jeg bor nord for parken jeg, Guro. Og jeg har ikke gått på kurs sammen med deg - og det er dumt. For det hadde sikkert vært koselig.

Men men.

Vi sees da på grillfesten når vi skal synge kroppe-sanger!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 16-06-04, 16:44   #178
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Byparken? Hvis det er i den byen som har jubileum, så trodde jeg du bodde vest for byparken jeg, Guro? Og Fedonisten, du bor nord for byparken, så nå vet du det. Det samme gjør jeg. Ja, hvis byparken er den byparken jeg mener da. Begge bor ganske nærme grillfesten. Noen flere som vet hvor de bor i forhold til byparken? (Utrolig hva man kan skrive for å få femti ord...)

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 16-06-04, 19:14   #179
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Ok - da vet jeg hvor jeg bor; nord for byparken. Greit å vite liksom Sitter og surfer på nettet for å finne informasjon om vitiligo, og det er mye informasjon, men ikke så mye dokumentasjon. Snakker du med skolemedisinere, så får du beskjed om at det ikke er noe å gjøre med det - men flere naturmedisinere mener å ha funnet noen nøkler da - så da får vi se. HVIS noen her har erfaring med preparater/medikamenter/behandlinger for dette - så gi gjerne beskjed.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 16-06-04, 20:04   #180
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Kjønnsrollemønster i genene?

Var ute å gikk tur med poden i dag, så bøyde han seg ned og plukket en blomst... Og dette synes jo mamma var kjempesøtt, så vi plukket en fin liten bukett som vi beundret!
Så plutselig kaster han hånden frem og slenger fra seg buketten mens han peker opp på himmelen og roper: FLYYYY! Fly mamma!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 16-06-04, 21:24   #181
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

I morgen skal jeg ha en "digge-meg-sjæl-dag"! Starter med et nødvendig besøk hos legen, og etter det skal jeg bare gjøre mer koselige ting. Skal ta sol - hvis det ikke er naturlig fint vær jeg kan grilles i, smøre og stæsje kroppen min, stelle neglene mine, høre på lydbok og spise sunn og god mat og avslutte med en tur til frisøren i morgen kveld. Mens mannen min tar kveldsstell og legger prinsessen vår. SÅ skal jeg pakke - for på fredag skal jeg på kurs! Deilig?!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 16-06-04, 23:29   #182
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

I dag fikk jeg faktisk høre av to mennesker at jeg var tynn. Jøss. Den ene var damen i undertøysbutikken som sa at bortsett fra puppene (!) mine så var jeg jo veldig slank på resten av meg..... Og så var det naboen som kom over mens jeg feiet oppkjørselen og sa at jeg var blitt så tynn!
Jøss! Den trengte jeg egentlig, fordi jeg føler meg så TYKK i dag.
Har funnet ut at beste måten å føle seg tynn på er å gå å prøve klær for så å finne ut av man FREMDELES bruker fem nummer mindre enn når man startet.
Og egentlig var det jo kjempesøte begge to, for jeg er langtifra tynn!! Jeg er fremdeles faktisk overvektig og STOR. Men jeg er tynnERE.
Sånne mennesker skulle det gå an å ramme inn. Eller ta med i lomma for å dra dem frem på en grå dag, så de kunne muntre meg opp litt.

Tenk så lite som skal til noen ganger for å redde et menneskes dag? Et smil, et kompliment. Noen gode ord.
Jeg forsøker å leve opp til det. Smiler til en fremmed hver dag. Kommer med et kompliment til noen når jeg mener det.
For jeg har klokketro på at alt man sender ut av vibrasjoner, energi, omtanke, kjærlighet, kommer før eller senere tilbake til en selv.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 16-06-04, 23:47   #183
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Fikk en liten a-ha opplevelse i dag ...... Hvor langt jeg egentlig har kommet på et år. Hvor stor forskjellen er. Det var da jeg fant frem modellen min fra myvirtualmodel - er med i en challenge/utfordring på www.atkinsbythebook.com hvor vi skal poste før, nå og mål-modellen. Jeg satt der og lekte med kiloene og spurte mannen min - "Du, jeg var ikke SÅ diger i fjor, var jeg det ?" - Han kom bort og kikket og sa "Joda, det var du, muligens litt større !" - Wow, det er mulig bildet ble litt stort, men jeg poster det her allikevel.




Målene er litt ca. og jeg føler meg større enn bildet nå - men forskjell er det okke som !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 17-06-04, 11:06   #184
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg er ganske sikker på at jeg bor øst for denne 'flotte' byparken, MHM. Jeg er ikke veldig god på høyre og venstre, men øst og vest er jeg litt bedre på. Jeg bor nærmere de med den gode elgpølsa enn indianerne på vestsiden av jubileumsbyen. Når alt skal være så hemmelig og kryptisk her så ..

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 17-06-04, 11:37   #185
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Ok da, Guro, så vet du selv best hvor du bor...
Og Nille: DET var inspirerende bilder må jeg si. Jeg blir imponert av antall kilo ned og antall centimeter mindre også jeg, men disse bildene var veldig illustrerende. Visste ikke at du hadde blitt så mye mindre. Synes du skriver om at du står så stille i vekt hele tida (samme kiloen opp og ned), men tydeligvis har det skjedd mye FØR denne kiloen opp og ned....
Hurra for deg!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 17-06-04, 12:30   #186
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

I dag skulle jeg ha en "digge-meg-sjæl-dag", men det kan se ut til at det heller blir mer en "ut-av-meg-sjæl-opplevelse" - men det fungerer fint det også. Har fått testet ut at lydboka "Alkymisten" er fantastisk fin...... så sove til på terrassen... Det fine er at jeg da kan høre den mange mange ganger før jeg faktisk får med meg hva den handler om - og da får jeg jo mer igjen for pengene?!

Forresten ikke dumt å sovne med stemmen til Kim Haugen i øret heller......

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 17-06-04, 14:05   #187
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Høres ut som en 'ute-på terassen' opplevelse. Ikke så veldig ubehagelig det?

Jeg er også glad i lydbøker. Bruke dem mye da jeg hadde betennelser på øye og ikke kunne gjøre annet enn å ligge på ryggen i mørket. Nå går det mest i barnebøker. Jeg tror lyd-bøker er mye bedere for barn en video. Jeg er ikke glad i video og TV, men lydbøker begrenser jeg ikke bruken av.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 17-06-04, 14:23   #188
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Nå teller jeg langsomt til ti mens jeg hører på lillesøster som hyler uavbrutt i senga si mens storebror sover i senga ved siden av. Det er av største viktighet at hun sover nå, sånn at jeg får pakket noe før storebror våkner igjen. Ungen er stuptrøtt, men nekter å sove. 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10. Gulvet må vaskes mens de sover, for er de oppe har jeg som regel to våte unger og et enda skitnere gulv. 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10.


*sukk*

 
Gammel 17-06-04, 14:53   #189
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Den som fant ut at hus må vaskes UTVENDIG også, er en dust. For fy farao for en drittjobb!! Først skal man sprøyte på kraftvask, giftig, etsende saker. Så skal man stå der å skrubbe den driten rundt på veggene for deretter å skylle det av og passe på at det ikke kommer på vinduer for da matter det vinduene. Får du det på klærne ødelegger det klærne og får du det i øynene får du et besøk på legevakten. OG når hele sullamitten har tørket, en uke eller to.... skal man sprøyte på antiparasitt, og sååååååå kan man male.

hilsen-jeg-hater-huset-mitt-Carbokiller

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 17-06-04, 15:32   #190
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Nå har jeg syklet en tur på 14 km. Å sykle for meg er en sånn litt "trenings-plikt-greie", som jeg synes er mest slitsomt, og LITT morsomt. Men i dag var det så vakkert vær, at jeg hadde ingen unnskyldning. Ble glad av å se sommeren i farger: Blåklokker, prestekrager, smørblomst, rødkløver, hvitkløver, hanekam, hundekjeks, forglemmegei m.m. Og grønne åkere. Kuer, sauer og hester som beiter. Og barn som leker og voksne som jobber i hagen. Stoppet på turen hos en venninne og fikk et glass tab og en prat også, så da kunne det jo ikke blir bedre. Min datter på 6 år hadde i mellomtida kommet hjem fra skolen og gått inn terassedøren, og ringte meg på mobilen mens jeg syklet. Jeg rakk ikke å ta telefonen, så hun la igjen beskjed: "Hei, det er Minda - dattera di. Hvor er du - jeg vil snakke med deg. Jeg er redd. Hilsen Minda". Jeg ble litt fnisete av at hun trodde jeg måtte opplyses om at hun var datteren min.... (helt Tårnfrid). Så ringte jeg henne opp, hun møtte meg, og så slo vi følge siste biten hjem mens vi skravlet. Nå har jeg drukket protein-shake med avokadoolje i, og har det egentlig ganske så bra!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 17-06-04, 15:40   #191
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller

Den som fant ut at hus må vaskes UTVENDIG også, er en dust.

He-he! Jeg jobbet faktisk i en sånn butikk som plager folk med anbefalinger om denne vasken tidligere, og det heter da altså SYSTEMBEHANDLING av hus. Høres jo fint ut - så det kan du jo si neste gang noen lurer på hva du har gjort i sommer. "Jeg har systembehandlet huset mitt" kan du si - og alle vil bli veldig imponert. Tror du ikke det?

Kanskje det er DET du skal gjøre på TV? Male hus? Nei - det er sikkert sånn bli-ny-hage-program-med-Hilde-Hummelvold!!! Vil bare gjøre oppmerksom på at male-overaller ikke finnes med hold-inn-effekt, for jeg har sjekket

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 17-06-04, 17:42   #192
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Griser og sånn

Vi kjøper en halv gris av mamma og pappa hver høst, som de har fôret opp med mye grønt og poteter, og lite kraftfôr. De to grisene (ikke mamma og pappa...) går ute og ruller seg i søla når det har regnet, og spiser meitemark og røtter og tygger på steiner. De blir klødd på ryggen og er sosiale. Jeg kaller det "lykkelig kjøtt", da jeg vet at det ikke tilfredsstiller helt definisjonen på økologisk kjøtt. Nå er fryseren vår tom for denne halve grisen, og i dag har vi hatt grillribbe fra butikken. De andre er på sommerfest på skolen og griller (jeg orket ikke), så jeg stekte kjøttet i panna og spiste med salat + en tomat + olje. Det var veldig, veldig godt! GÆR GÆTT som vi sier på min dialekt. Og det fine var at dette kjøttet ikke var marinert med glukose, mel, MSG-krydder, nitritt, vegetabilske oljer, E-stoffer og annet herk. Det var heller ikke så salte som annet kjøtt - akkurat passe. Krydder var pepper, løk, hvitløk og paprika. NAM. Så får det være at det ikke var en lykkelig gris...

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 17-06-04, 20:49   #193
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg er så full av selv-nytelse om dagen.... Det er helt utrolig. Etter å ha laget de der modell bildene i går, kom jeg til å tenkte på en billed serie jeg så i en eller annen avis. Badedrakt modeller, blant dem frøken Norge, Cathrine Sørland. Hun er i mine øyne altfor tynn. Jeg kjenner Cathrine og vet hun sliter med å holde vekta oppe - hun spiser masse (sjokolade og is monsteret) og prøver IKKE slanke seg. I denne bildeserien var hun den TJUKKESTE av dem !! Flere av dem så rett og slett syke ut.... slik jeg så ut da jeg trodde jeg var fin og veide 52 kg ! Så ser jeg på de bildene jeg lagde i går.... så ser jeg meg selv i speilet, - og så sier jeg høyt og tydelig til speilbildet mitt: FY SØREN DU SER INNMARI GODT UT TIL Å VÆRE SNART 50 !! (okey da, bare snart 48, men allikevel !!) Har tatt litt sol og fått frisk farge (det er et faktum at brun kropp (om enn fregnete) ser tynnere ut enn blåkvit) . I tillegg har jeg gått noen runder på golfbanen og fått roser i kinnene. Jada, jeg smører meg med faktor 20 i ansiktet. OG HUDEN MIN ER MYK OG GLATT !!!

Jeg får nyte det så lenge jeg kan.........

I dette anfall av selv nytelse driter jeg egentlig i om vekta beveger seg nedover med museskritt.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 17-06-04, 21:00   #194
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Viktig innlegg du skriver der Nille! Jeg har faktisk tenkt litt i de samme baner de siste dagene. Lurer på om jeg kanskje rett og slett skal være veldig fornøyd med meg selv denne sommeren. Riktignok buler og skvulper jeg veldig på midten, men det ER jo ikke verdens undergang. Har tatt litt sol i dag og smurt mitt legeme med en deilig olje, vært hos frisøren og ser ganske fresh ut syns jeg. Skal prøve å holde disse tankene fast en stund tror jeg.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 17-06-04, 21:27   #195
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Itte no Hummelvold-hage her nei! Her ornær vi det meste selv!

I dag har jeg kjøpt tåringer!! Duverden så gal man kan bli. Nå er jeg livredd for at jeg i min slankeprosess og hjernesvinnprosess blandet med den nye kremen som skulle gjøre meg 80% yngre har nådd til det punktet hvor alt bare blir litt flaut og dumt og infantilt. For det er noe med at når man er 41 så skal man liksom være 41. Litt tantete, kjerringaktig, begynnende skjeggvekst, krimpelinkjoler, tøffler med pomponger på osv. Eller? Jeg lurer på om jeg har for ung stil nå da.... Enten er det gæærnt den ene veien, eller så er det gæærnt den andre veien.

Ble obs på det i dag når jeg møtte en jevnaldrende som kom i en kjedelig sort dress som bestemoren min pleide å bruke. Og der sprader jeg rundt i kort jeansskjørt, tight topp, og tåringer. Og attpåtil har jeg piercing i navla også. For det er noe med gamle tanter som tror de er 18. Ikke særlig lekkert.
Og jeg vil ikke ende i den kategorien som er latterlig heller da. Men jeg vil heller ikke bli gammel og tantete. Og så har jeg gått i klassiske klær fra jeg var 16 år så den stilen er jeg forbi også. Det er nesten litt nifst å tenke på klesstilen min. Kanskje alle ler bak ryggen på meg? Kanskje alle tror jeg er i en slags panikk-alder-ta-ungdommen-tilbake-fase??

Jeg tror jeg er en smule forvirret for tiden jeg.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 17-06-04, 21:27   #196
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

'Det sitter sivogtive stigge miggedir på riggen din Siver!' Det er solungen som skulle kalles inidianere og ikke nord-odølene, dom kan jo ikke si 'y'. Byfrøkna var ikke helt fornøyd med forslaget til solungen da han pent spurte om de skulle 'sikle sammen'. Kan dere vestlenninger si 'høinklaka plæksle' - jeg kan ikke skrive det en gang.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 17-06-04, 21:37   #197
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

I dag var det prøvelsens tid. Skoinnkjøp til minstemann.. Og ikke hvilken som helst minstemann, en en halvgæærn hyper unge som viste seg fra sin desidert verste side. Hun krøp på gulvet foran meg mens jeg krøp etter i kort-kort skjørt alt mens jeg forsøkte å tre skoen på en unge som hylte vekslesvis av latter og frustrasjon. Det hjalp ikke med trussler, og ikke med belønning. Da jeg hadde fått på en joggesko løp hun av gårde og tok et sveipetak med hendene i en hylle som resulterte i fjorten damesko føyk veggimellom. Da jeg fikk ungen igjen ga jeg henne en skikkelig verbal reprimande men var hun stiv som en pinne og ville ikke prøve sko nr. 2. For da fant hun ut at hun hadde bæsj i bleien.

”Bææææææsj!! Bææææææææsj!!!” ropte hun høyt så alle i butikken snudde seg.

Jeg svettet som en gris, og skar tenner så plombene knirket av påkjenningen og fant ut at i dag blir det ikke sko. Ungen får gå barbeint. Sunt er det også.



Og samtidig lurer jeg på hvorfor jeg av alle mennesker har fått et sånt monsterbarn. Hva i all verden har jeg gjort feil??

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 17-06-04, 21:41   #198
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Opprinnelig lagt inn av guro

'Det sitter sivogtive stigge miggedir på riggen din Siver!' Det er solungen som skulle kalles inidianere og ikke nord-odølene, dom kan jo ikke si 'y'. Byfrøkna var ikke helt fornøyd med forslaget til solungen da han pent spurte om de skulle 'sikle sammen'. Kan dere vestlenninger si 'høinklaka plæksle' - jeg kan ikke skrive det en gang.

Aha !! Du er fra Solør ????? !!!!


Nei, nå holdt jeg på poste bare det og da hadde det blitt for få ord jo.... men det var jo bare det jeg skulle si og da vet jeg ikke hva mer jeg skal skrive for at HP ikke skal sensurere meg bort igjen. Det er jo litt surt da, og ikke kunne komme med en kommentar uten å måtte skrive 50 ord.Har jeg skrevet 50 ord nå ?? Ja, det tror jeg, - da var det ikke mer jeg skulle si da...

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 17-06-04, 21:42   #199
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Solanos!! I dag fikk jeg også smaken på dem. Fant dem der de lå ved kassen på Coop og måtte, måtte bare ha!!!

Og du verden så gode de var. Barndommens fløtekarameller kom meg i hu. Og jeg stappet innpå en halv eske.



Resultatet la seg ikke vente på. Vel hjemme var det et drønn som utgjorde 6.7 på Richters skala i det tarmene eksploderte. Jaja… så tåler jeg ikke en halv eske da…



Men hvorfor, HVORFOR er det ingen som gir solanos til de eldre på sykehjem??? De er jo konstant obstiperte som det så fint heter. Fullstendig tett, som det heter på godt norsk. De blir jo proppet full av all verdens kjemisk dritt for å få tarmene til å fungere. Hvorfor kan man ikke heller gi dem Solanos?? Godt er det også!!!

Herved er forslaget overbrakt helseNorge.

Og jeg fikk herved æren av å være nr. 200!
800 igjen folkens!! Bare å stå på!!

__________________





Sist redigert av Carbokiller : 17-06-04 kl 21:52.
Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 17-06-04, 21:52   #200
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

På Dropsen, - min favorittbutikk (og den eneste hvor jeg får fatt i Lindt Excellence 85% bitter) har de hatt tilbud på Solanos. Å Carbokiller, er de ikke fantastisk gode ??? 3 pakker for 20 kr eller 1 kg til 75 kr...... Jeg kjøpte 3 pakker. En dag spiste jeg en hel - den lå der åpen på bordet ved siden av PC'en. Jeg bare stappet innpå. Og plutselig hadde jeg spist hele pakken. Og gjett om jeg fikk lide ??!!!! Jeg hadde de forferdligste magekramper i over 4 timer. (fra 20.00 til jeg la meg 24.00 - lå med pute på magen og grein nesten) og produserte nok gass til å holde et kjernekraftverk i gang et døgn ----- helt sikkert. GRUSOMT var det. Nesten verre enn gallestensannfallene mine (for jeg fikk fjernet dritten)....eller ikke helt så ille, men nesten. Så det blir aldri mer Solanos på meg.....selv om de er aldri så gode !!!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no