Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Merkelig med Jillian Michaels

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-13, 10:05   #1
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Merkelig med Jillian Michaels

Jeg begynte på Jillian Michaels 6 week six-pack i forrige uke.
Jeg merker at jeg har bedre kondisjon og er sterkere nå enn forrige gang jeg gjorde denne pakken.
Men denne gangen synes jeg ikke at øvelsene "tar" i magen i det hele tatt
Er det noen andre som har samme erfaring??
Jeg håper jo at grunnen er at jeg har fått sterkere magemuskler og dermed trenger et hardere program, kan det ha noe for seg??

Men svett og (ellers) sliten blir jeg, så jeg tar det som kondisjonstrening

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 10:51   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Merkelig med Jillian Michaels

Hvorfor føle du at det ikke tar da? Får du ikke kontakt med muskelen, eller blir du ikke støl?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 11:16   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Merkelig med Jillian Michaels

Ikke støl og ikke sliten i magemusklene...
Jeg driver på med en del annen trening, og DA kjenner jeg det virkelig og blir støl.

Synes at JM var virkelig noe som "tok" første gangen, så jeg ble litt skuffet nå.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 11:20   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Merkelig med Jillian Michaels

Er jo litt vanskelig med magemuskler, for med mindre du har en viss fettprosent, så kommer de jo uansett ikke til å synes. Litt vanskelig å se fremgang på dem, liksom. At ikke du blir støl har jo ikke noe å si, så det er ingen indikator på om det funker eller ei.

Men trener ikke du styrke da? Den beste treningen du kan gjøre for magemusklene er jo frontbøy, knebøy, markløft osv.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:51   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Merkelig med Jillian Michaels

Joda, jeg trener styrke (selv om det ikke har blitt så mye markløft og knebøy i det siste) og har vel sterke magemuskler... Men denne gangen med JM, så kjenner jeg ikke at det tar - og det synes jeg var rart.
forrige mnd gikk jeg gjennom "Ripped in 30" og den kjente jeg godt.

Vel, begynte med JM for å variere treningen litt, så det er ikke noe "panikk" fra min side

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med? Mosepjusk Trening 390 31-05-11 16:09
Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack Idarull Trening 15 23-01-11 14:32
Jillian Michaels 30 day shred oppstart 25. okt Fofa Trening 11 19-11-10 22:28
Jillian Michaels Fitness Ultimatum 2010 bolla123 Trening 0 08-11-10 00:28
Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone? Fofa Trening 115 07-09-10 20:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no