Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvor mange kalorier spiser dere som går på ketolysekuren nå?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-08-13, 02:23   #26
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mange kalorier spiser dere som går på ketolysekuren nå?

Om man må telle eller ikke spørs også på hvor mye man vil ned. Jeg tror at om man vil veie det kroppen vil veie kan man blåse i kaloriene, men passe på karbohydratinntaket og spise etter sult og metthetssignalene bare. Vil man veie mindre enn kroppen vil må man passe nøye på å ikke spise noe mer enn kroppen er nødt til å ha. Det blir å være på slanker'n permanent. Ikke mange vil det.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 11:22   #27
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange kalorier spiser dere som går på ketolysekuren nå?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Om man må telle eller ikke spørs også på hvor mye man vil ned. Jeg tror at om man vil veie det kroppen vil veie kan man blåse i kaloriene, men passe på karbohydratinntaket og spise etter sult og metthetssignalene bare. Vil man veie mindre enn kroppen vil må man passe nøye på å ikke spise noe mer enn kroppen er nødt til å ha. Det blir å være på slanker'n permanent. Ikke mange vil det.

Jo du sier noe der....men det kan jo også være farlig...for enkelte som absolutt ikke må gå ned kan faktisk gå ned av akkurat denne regelen også,..hehe

Jeg har ganske lenge tenkt at kroppen her vil ikke ned mer i vekt...den vil være slik virker det som...har gått ned 25 kg...hadde gått ned 35 men jeg gikk opp igjen helt uten noe spesiell grunn...kroppen ville rett og slett ikke jobbe med meg mer selv om jeg spiste 1500 kcal daglig..fordi jeg har jo brukt over to år på å slanke meg på helt standard måte..altså lavkalori og trening..og det er greit det men når det ikke funker om jeg spiser aldri så lite eller passe eller hva så blir man frustruert...

Så jeg håper virkelig dette fortsetter å funke for meg for denne kroppen har enda minst 20 kg å ta av så...at den ikke vil mer ned er egentlig helt teit...selv m jeg er helt frisk,ingen medisinsk grunn til at jeg må forte meg ned i vekt men fordi jeg vil være normal-ha en normalvekt..!

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 21:19   #28
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange kalorier spiser dere som går på ketolysekuren nå?

Eg bruker nettsiden somebody.no for å holde kontrollen. Der ser eg kor mye karbohydrater, proteiner og fett det er i alle måltidene eg spiser. Pluss at eg får oversikt over kaloriinntaket mitt!
Den har hjulpet meg mye!

Ligger på rundt 1300- 1500 kcal om dagen
Og mellom 15g - 25g karber!

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 11:31   #29
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mange kalorier spiser dere som går på ketolysekuren nå?

Opprinnelig lagt inn av Metal_Barbie, her.

Jo du sier noe der....men det kan jo også være farlig...for enkelte som absolutt ikke må gå ned kan faktisk gå ned av akkurat denne regelen også,..hehe

Jeg har ganske lenge tenkt at kroppen her vil ikke ned mer i vekt...den vil være slik virker det som...har gått ned 25 kg...hadde gått ned 35 men jeg gikk opp igjen helt uten noe spesiell grunn...kroppen ville rett og slett ikke jobbe med meg mer selv om jeg spiste 1500 kcal daglig..fordi jeg har jo brukt over to år på å slanke meg på helt standard måte..altså lavkalori og trening..og det er greit det men når det ikke funker om jeg spiser aldri så lite eller passe eller hva så blir man frustruert...

Så jeg håper virkelig dette fortsetter å funke for meg for denne kroppen har enda minst 20 kg å ta av så...at den ikke vil mer ned er egentlig helt teit...selv m jeg er helt frisk,ingen medisinsk grunn til at jeg må forte meg ned i vekt men fordi jeg vil være normal-ha en normalvekt..!

Den må ha gått opp av en grunn selv om denne er ukjent for deg nå. Var det på brødmat du levde da du gikk opp?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 14:22   #30
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange kalorier spiser dere som går på ketolysekuren nå?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Den må ha gått opp av en grunn selv om denne er ukjent for deg nå. Var det på brødmat du levde da du gikk opp?

Nei,graviditeter var grunnen,jeg har aldri spist mye mat,heller for lite og jeg tåler ikke brød,korn så det var som,legen sa bare uheldig gener som de grunnen,men av igjen ville de heller ikke i eftertid så...for å si det sånn..ketolyse var ikke og er ikke noen stor omlegging for meg hva angår mat

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 19:45   #31
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mange kalorier spiser dere som går på ketolysekuren nå?

okey

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
kalorier


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mange avocado spiser dere pr. dag? Angeliqa Spørsmål og svar 31 28-02-12 10:27
Hvor mange kh spiser dere hver dag? Bokhylle Lavkarbo generelt 6 13-09-11 13:30
Hvor mange kalorier spiser dere? kjerstiva Lavkarbo generelt 71 22-06-11 20:50
Hvor mange måltider spiser dere? Schmoopy Ketolysekuren 22 24-01-09 20:16
hvor mange karbo spiser dere? cozymum Nyheter / media 3 16-03-07 16:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no