Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolyseforhandlere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-06-08, 11:11   #126
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyseforhandlere

da har jeg vært i kontakt med Eide handel i Tromsø, og de var veldig positive angående å prøve ut produktene for salg, har sendt ny mail til de i dag

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 11:08   #127
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyseforhandlere

Er det muligheter til å få inn ketolyseproduktene i andre butikker enn meny? Bor i Florø, som ligger i sogn og fjordane. Avstandene her i fylket er store og nærmeste menybutikk er da sikkert i bergen. Noe som blir altfor langt å kjøre.
Kan Mega være en mulig samarbeidspartner?

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 03:26   #128
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyseforhandlere

hei, fungirl!! det er bare å sende mail til din lokale butikk det.. med en link til ketolyse.no, så er det bare å vente i spenning

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 19:17   #129
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyseforhandlere

Da skal jeg prøve det, har dere noen produkt som dere kan anbefale utenom bakemiks og den slags....?

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 03:43   #130
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyseforhandlere

ja, alle egentlig.. bøkene, ketolyse tabbisene og kansej sticks..

menne det var kanskej ikke det du spurte om??

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 11:48   #131
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyseforhandlere

tenkte også litt på matvarer som kan være godt egnet til oss på lavkarbodietter. Hvis dere har noen forslag så bare fyr løs
Skal spørre om de kan ta inn bøkene, tabbene og sticks iallefall

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 13:25   #132
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Ketolyseforhandlere

Da ER varene på plass på Meny-Oslo city.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 21:12   #133
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyseforhandlere

Nye forhandlere

Eide Handel på Kvaløysletta i Troms, er sammen med Meny Kongsvinger blitt nye forhandlere. Listen begynner å bli lang, den oppdateres fortløpende.
Det er DERE som har skaffet produktene i butikken, ved å spørre etter dem !!!

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 20:43   #134
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyseforhandlere

Hei
Og Price Lagerbutikk i Krokstadelva har alle produktene inne, for de som bor i nærheten av Drammen.

Angående andre butikker: alle butikker i Norgesgruppen kan ta inn produktene, men LIFE og Sunkost har mange steder også tatt inn produktene. Det er ingen som vil få avslag på ønske om å bli forhandler av ketolyseproduktene, så det er bare å mase.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 13:50   #135
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Nå pølser på Oslo City

Fikk denne mailen fra Oslo City. Så de som er fra Oslo kan gjøre alle Oslobrukere en tjeneste ved å gå å kjøpe en pakke pølser eller to.
...........................................

Hei!

Kan informere om at vi nå også selger ketolysepølser. Vi har i øyeblikket tre varianter tilgjengelig: Grill, wiener og kjøttpølse. Dersom det er et marked for dette, vil vi begynne å selge disse produktene fast.

Med vennlig hilsen

Tom M. Hansen
Ass. Butikksjef
Meny Oslo City

Stenersgt. 1
0050 Oslo
Tlf: 23159300/02(dir.)
Fax: 22176091
Mob: 905 96 123

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 20:40   #136
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Nå pølser på Oslo City

Opprinnelig lagt inn av Eva, her.

Fikk denne mailen fra Oslo City. Så de som er fra Oslo kan gjøre alle Oslobrukere en tjeneste ved å gå å kjøpe en pakke pølser eller to.
...........................................

Hei!

Kan informere om at vi nå også selger ketolysepølser. Vi har i øyeblikket tre varianter tilgjengelig: Grill, wiener og kjøttpølse. Dersom det er et marked for dette, vil vi begynne å selge disse produktene fast.

Med vennlig hilsen

Tom M. Hansen
Ass. Butikksjef
Meny Oslo City

Stenersgt. 1
0050 Oslo
Tlf: 23159300/02(dir.)
Fax: 22176091
Mob: 905 96 123

ÅÅÅ! nå ble jeg glad!! Disse må prøves ut, ja
Er de dyre, mon tro?

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 14:07   #137
Skrible
Medlem
 
Skrible sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 99
Skrible har en fantastisk aura rundt segSkrible har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolyseforhandlere

Hmm. Har de ketolysetablettene på Meny Oslo City, også? Jeg så dem ikke sist jeg vandret innom, men pølsene fant jeg.

__________________
Virrer og vet ikke helt
Skrible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skjerpings Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 14:42   #138
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Ketolyseforhandlere

Opprinnelig lagt inn av Skrible, her.

Hmm. Har de ketolysetablettene på Meny Oslo City, også? Jeg så dem ikke sist jeg vandret innom, men pølsene fant jeg.

Jeg så både tabletter, soyaprotein, bakemiks og dvd sist jeg var der. De står på en hylle sammen med glutenfrie produkter og økologisk sjokolade etc., like før du kommer inn i pålegg/ost/melk-avdelingen deres.

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 12:04   #139
fig
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 56
Innlegg: 15
fig er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Ketolyseforhandlere

Nå har Ultra Lade i Trondheim også tatt inn ketolyse pølser.
Så nå har vi en fullverdig forhandler her også.

fig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 12:11   #140
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Ketolyseforhandlere

Var på Oslo City sist uke og spurte etter pølsene. Slakteren svarte at de nesten ikke hadde solgt noe, og at de måtte kaste alt sammen. De kom ikke til å ta mer inn siden det var så dårlig salg på det. Det er jo full forstålig, men fryktelig synd!!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 14:00   #141
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Ketolyseforhandlere

Opprinnelig lagt inn av Eva, her.

Var på Oslo City sist uke og spurte etter pølsene. Slakteren svarte at de nesten ikke hadde solgt noe, og at de måtte kaste alt sammen. De kom ikke til å ta mer inn siden det var så dårlig salg på det. Det er jo full forstålig, men fryktelig synd!!

Det var utrolig synd!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 17:59   #142
KetoKay
Juniormedlem
 
KetoKay sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Moss
Alder: 48
Innlegg: 25
KetoKay er på en erverdig vei

Sv: Ketolyseforhandlere

Jeg var innom Meny Mosseporten i går og der hadde de ikke hørt om ketolysepølser en gang, til tross for at jeg snakka med en innkjøper. Han sa jeg skulle skaffe info, så kunne han gjerne ta inn noe for å se om det solgte.

__________________

KetoKay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nøktern ketolyse-optimist! Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 19:01   #143
lena68
Juniormedlem
 
lena68 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 18
lena68 er på en erverdig vei

Sv: Ketolyseforhandlere

Fins det noen forhandlere i Møre og Romsdal?

lena68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 19:37   #144
vilya
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Alder: 37
Innlegg: 38
vilya er på en erverdig vei

Sv: Ketolyseforhandlere

Jeg vet ikke om noen i Ålesund ihvertfall. Men vi kan jo mase på Meny her også.

vilya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 21:20   #145
Annebe
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 47
Annebe er ny på veien

Sv: Ketolyseforhandlere

Opprinnelig lagt inn av lena68, her.

Fins det noen forhandlere i Møre og Romsdal?

Det lurer jeg også på.

Annebe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 03:14   #146
lena68
Juniormedlem
 
lena68 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 18
lena68 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Ketolyseforhandlere

Selv holder jeg til i Molde, og det blir nok litt langt å dra til Ålesund og kjøpe mat

Men hvis man visste om flere i området, så syns jeg det hadde vært lettere å argumentere overfor butikken. Kan ikke forvente at de skal ta inn et lass med pølser og greier, som jo er ferskvare, bare pga meg liksom.

Forøvrig så syns jeg denne kuren burde markedsføres bedre, over hele landet. Føler at jeg var skikkelig heldig som kom over annonsen liksom

lena68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 16:01   #147
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Ketolyseforhandlere

Jeg er fra sandnes/stavanger. Er det noen som har funnet Red light beer?? Jeg har pokker meg vært i alle tenkelige dagligvarebutikker, og finner det ikke NOEN plass... Kan jo prøve butikker som spesialiserer seg i øl, men det er jo sinnsykt stress i lengden.. (må reise langt)

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 16:37   #148
intel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 57
Innlegg: 25
intel er på en erverdig vei

Sv: Ketolyseforhandlere

Opprinnelig lagt inn av KetoKay, her.

Jeg var innom Meny Mosseporten i går og der hadde de ikke hørt om ketolysepølser en gang, til tross for at jeg snakka med en innkjøper. Han sa jeg skulle skaffe info, så kunne han gjerne ta inn noe for å se om det solgte.

Meny Høyden har disse pølsene, er jo ikke langt fra Mosseporten (Ryggeveien 96).

intel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 15:45   #149
Skytten
Juniormedlem
 
Skytten sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 62
Innlegg: 36
Skytten er på en erverdig vei

Sv: Ketolyseforhandlere

Dersom noen savner ketolyseprodukter i Ringeriksregionen, har jeg sendt en forespørsel til Meny i Osloveien i Hønefoss. Derfra fikk jeg følgende svar idag

Hei .....

Jeg sender en mail til Ketolyse.no i dag og hører med dem om forholdene
rundt levering av varer til oss, og sender deg en mail så snart jeg vet hvor
raskt vi kan få inn produkter, og evt hvilke produkter.

Med vennlig hilsen

Morten Aannestad
Ass. Butikksjef
Meny Osloveien

Tlf: 32 17 14 92
Mob: 41 57 03 98

Håper jeg/vi i denne regionen snart kan få kjøpt ketolyseprodukter)

Skytten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketosekuren:) Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 11:48   #150
Mentira
Medlem
 
Mentira sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 52
Mentira er på en erverdig vei

Sv: Ketolyseforhandlere

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Så fikk Larvik sin ketolyseforhandler. De vurderer å ta inn ketolysepølsene, i tillegg til ketolyseproduktene, hvis etterspørselen er tilstede.
MENY Nanset Larvik (Nanset Stormarked AS) Besøksadresse: Yttersøveien 2, 3274 Larvik Telefon: 33 16 59 20 Til orientering for de som ikke går til første innlegg i tråden.

Vennlig Hilsen
Torkil

Haha. Jeg syns nesten det er litt komisk at lille Larvik har fått ketolyseforhandler

Men det forundrer meg ikke. Betjeningen der er veldig hyggelige og bestiller ting for deg med en gang hvis de skulle mangle noe

Mentira er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikker... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no