Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Kostholdet for veldig aktive mennesker med utgangspunkt i optimal ernæring kostholdet

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-07-08, 23:18   #26
Adaware
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 91
Adaware er på en erverdig vei

Sv: Kostholdet for veldig aktive mennesker med utgangspunkt i optimal ernæring kostho

Ble det noe svar i denne saken?

Adaware er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 03:02   #27
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Kostholdet for veldig aktive mennesker med utgangspunkt i optimal ernæring kostho

Beklager at jeg er så sen å svare. Men ja svaret var i Mat Og helse utgaven, husker ikke hvilken. Vet ikke om den ble på nettet men var ialefall i bladet
Skal ta å lete frem emailen jeg fikk også å poste det her

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 14:31   #28
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Kostholdet for veldig aktive mennesker med utgangspunkt i optimal ernæring kostho

interessant, men det kan ikke være så enkelt at det er en løsning for alle. Man må garantert justere for aktivitet og genetikk

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Steinalderkost/Lavkarbokost/Høyfettkost/optimal ernæring cozymum Kostholdsfilosofier 1 17-11-07 16:14
Tarmbesvær, ernæring og de nye kostfibre JEDI Lavkarbo generelt 0 02-06-06 11:50
Sten Sture Skaldemann - Spis deg ned i vekt donjuanwannabe Lavkarbobøker 14 27-10-05 20:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no