Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Tacoburger med ost og guacamole

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-01-10, 00:48   #1
moyfafa
Juniormedlem
 
moyfafa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Alder: 43
Innlegg: 27
moyfafa er på en erverdig vei

Tacoburger med ost og guacamole

1 pk kjøttdeig moses sammen med:
Tacopulver (hjemmemekka fra oppskrifter her på forumet eller bare bruk chilipowder meksikansk på glass fra Hindu)
og formes til 4 burgere (vask hendene og kna i vei) som stekes ferdig først på en side, så snu og legg på osteskiver og stek til osten ser sånn passe smeltet ut eller det virker ferdig.. (jeg svir dem alltid bittelitt, men det smaker så godt atte)

Server med guacamole: mos avocado med sitron og salt, gjerne med stavmikser, men gaffel funker også. (ev bruk en annen oppskrift på guacamole som du liker)
Salsa og rømme er også godt tilbehør til dette (finnes jo oppskrift på hjemmelaga salsa her på forumet også)
Ev litt salat eller hva som helst som du liker

Jeg pleier å ta 2 selv (og alt tilbehøret) og gi 2 med hamburgerbrød til kjæresten som ikke er på lavkarbo og ikke liker noe av tilbehøret (hvem har vel påstått at man ikke kan kose seg med middag sammen selv om den ene er på diett, eyh?). Cola til han og pepsi max til meg. Alt i alt er dette NAMME altså, syns nå vi

moyfafa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 17:25   #2
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Tacoburger med ost og guacamole

Høres godt ut men - lager du guacamole uten hvitløk? Oioioi.. Må jo ha masse hvitløk i en guacamole.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tacopai med guacamole Liv Middag 26 28-07-15 22:15
Guacamole-dip Iset Annen mat 10 01-09-10 11:36
Hjemmelaget guacamole Ista Annen mat 2 28-08-08 19:44
Guacamole Chubby`s wife Oppskrifter 0 07-08-07 18:39
Fjonkens Guacamole Fjonken Middag 2 15-06-06 22:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no