Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt > Artikler

Artikkel fra forskning.no om blant annet lavkarbodiett

Artikler Artikler om lavkarbokosthold og om helse.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-09-11, 14:38   #1
Bokhylle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Artikkel fra forskning.no om blant annet lavkarbodiett

http://www.forskning.no/artikler/2011/september/298348

Hva tenker dere om den her?

  Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 15:27   #2
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Artikkel fra forskning.no om blant annet lavkarbodiett

Vel, de sier at verken lavkarbo eller høykarbo er bra, men at lavkarbo er bedre enn høykarbo. Greit det. Mettet fett er fy som vanlig, tro om man noen gang kommer til et entydig svar. Lei av å høre at det er fy fy noen plasser og bra andre plasser.

Samtidig så studerte de lett overvektige personer, og jeg ville nok ha likt en større variasjon. Men studien ville nok kanskje blitt veldig mye mer omfattende da...?

De sier at karbohydratene har skyld i mange livsstilsykdommer, bla hjerte-kar sykdommer. Sånnsett er det vel på rett vei?

Jeg har likevel stor tro på lavkarbo, for de det passer for. Alle er unike, og kroppene våre foretrekker litt forskjellige ting. Jeg vet i alle fall at for at kroppen min skal gå ned i vekt så er det best å holde seg på rundt 15g kh om dagen.

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tar dere en pausedag en gang i blant? LittLettereLiv Lavkarbo generelt 30 21-04-11 18:42
Helsedirektøren maner til kamp mot blant annet usunn mat Kanutten Nyheter / media 3 20-10-10 18:14
Lavkarbodiett Larsen77 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 15-12-09 10:49
Hva skjer om jeg spiser karbohydrater en gang i blant? Heidi1 Lavkarbo generelt 3 09-12-09 19:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no