Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Økonomistørrelse ekstra virgin kokos olje?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-02-08, 21:48   #1
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Økonomistørrelse ekstra virgin kokos olje?

Er den noen som har prøvd AMAN PRANA EXTRA VIRGIN KOKOS OLJE?
http://www.dgr.no/
Blir det samme som EV cocosa
Ser de selger den i 1,6 liters glass til 438 kr, det er billigere enn den cocosa'en jeg har fått tak i.
Bor i Oslo og så den i en helsekost her i dag, men har akkurat kjøpt nytt glass så får vente til jeg har brukt opp den ...
Farlig å gå i butikker, finner ofte noe jeg synes jeg trenger

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 22:19   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Økonomistørrelse ekstra virgin kokos olje?

Virgin er virgin, så det burde være bra!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 23:35   #3
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Økonomistørrelse ekstra virgin kokos olje?

Takk for svar.
Regnet med virgin er virgin, men blir litt usikker noen ganger...
Men da tester jeg den neste gang, kanskje den lille først bare for å ha sjekket blir en del cocosa om dagen smaker godt synes jeg

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 22:57   #4
Solan
Medlem
 
Solan sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Grimstad
Alder: 57
Innlegg: 288
Solan er ny på veien

Sv: Økonomistørrelse ekstra virgin kokos olje?

"Extra virgin" er kun en betegnelse på olivenoljer, ikke på kokosoljer. Om noen bruker den betegnelsen på kokosoljer så er det ren svindel – jeg sier ikke at produktet er dårlig, men betegnelsen finnes rett og slett ikke for kokosoljer.

Det beste er å bestille i store kvanta fra utlandet, for eksempel fra http://www.coconutoil-online.com eller http://www.tropicaltraditions.comstore kvanta, så blir ikke prisen for frakt og fortolling så ille per kilo. Det blir faktisk rent billig i sammenligning med f.x. Cocosa.

__________________
--Solan

Solan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen mix; utforsker Weston A Price / Mary Enig / Sally Fallon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er beste olje? Kanutten Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 20-09-07 18:06
Kokos olje vs Oliven olje (extra virgin begge to) JEDI Spørsmål og svar 1 25-10-06 19:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no