Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Bieffekt av induksjon?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-09-10, 23:00   #1
annepannekanne
Juniormedlem
 
annepannekanne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 22
annepannekanne er på en erverdig vei
Red face

Bieffekt av induksjon?

Nå vet jeg at lightbrus bør unngås...men så var det helg da Jeg er nå på fjerde eller femte dagen, og har fått utslag på ketose-sticken. Da jeg drakk et lite glass (sikkert 1.5 dl) Pepsi max ble jeg kvalm. Det samme gjentok seg i dag (jeg koblet ikke helt at det kunne være det i går). Er det mulig at jeg ikke tåler det kunstige søtningsstoffet da? Det er jo neppe tilfeldig to ganger...

Sånn mer generelt føler jeg meg litt uggen av å spise så mye fett, det er jo litt uvant. Begynte nesten å fnise litt når jeg stekte sopp i masse meiereismør, før ville jeg jo ikke hatt noe fett i pannen i det hele tatt....

annepannekanne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: likte Fedon godt, men nå er det Atkins! Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 22:43   #2
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bieffekt av induksjon?

er ikke sikker på om du er allergisk, men jeg vet at søte ting smaker ekstra søtt på lavkarbo, man er ikke vant til det liksom. Jeg fniser jeg og når jeg steker bacon i meirismør! snakk om smør på flesk!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 08:38   #3
littlettere
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 46
littlettere er på en erverdig vei

Sv: Bieffekt av induksjon?

Mulig du ikke tåler søtstoffet, prøv eventuelt å kutte det ut? Selv var jeg konstant kvalm, svimmel og sliten de første 4 dagene, før dette gikk over i svært god søvnkvalitet, forsvunnet sultfølelse og ny energi. Så prøv å holde ut, og kutt det som gjør deg dårlig. Et glass pepsi max kan fint erstattes med farris, vann med sitronskiver i eller en god kopp te. Lykke til

littlettere er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 22:29   #4
annepannekanne
Juniormedlem
 
annepannekanne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 22
annepannekanne er på en erverdig vei

Sv: Bieffekt av induksjon?

Jeg har ikke noe særlig forhold til cola light egentlig i utgangspunktet, vanligvis er kaffe mitt weapon of choice... så tror neppe jeg kommer til å drikke mer lettbrus. Men greit å finne ut, betyr jo bare at det foregår mye i kroppen for tida...og det er jo fint å vite!

Men jeg drikker sjukt mye vann for tida! Så veeeldig tørst etter at jeg kom inn i ketose, blir fort et par liter. Fyller vannflaska konstant på jobb.

annepannekanne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: likte Fedon godt, men nå er det Atkins! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Induksjon-ferie-ny induksjon? annepannekanne Atkins kosthold 1 29-09-10 20:43
Ny på ketolysekuren - med uheldig bieffekt Tomjay Ketolysekuren 24 30-01-09 12:05
Egg på induksjon? quebec Atkins kosthold 14 31-08-08 13:25
Induksjon på ny? Posh Spørsmål og svar 0 23-06-08 22:17
Induksjon Nanett Induksjonen 11 16-03-05 13:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no