Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Si meg, hvor går dere ned?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-10-10, 19:46   #26
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Jeg gikk først ned rundt magen/midjen, så fulgte låra og puppa med. Har riktignok forsvunnet litt fra leggene også. Hurra!

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:47   #27
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

gått mest ned på mage, lår og i ansiktet
som noen annen sa, brillene har nesten blitt for store, nesten sånn at de faller av til tider.
Har på -9,8kg gått ned fra str 46/48 i bukse til str 42 nå.
Har aldri i "voksen" alder gått med så små (for meg) størrelser, så er kjempefornøyd, og motivert til å fortsette

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:20   #28
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

BHen har begynt å løsne, så det er nok puppestellet jeg har mista mest på. Ellers synes jeg magen fortsatt er like stor... mens buksene snart detter av Er jo langt fra ferdig. Hva gjør dere - kjøper nye klær etter hvert som vekta tikker nedover, eller venter dere??

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:28   #29
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

BHen har begynt å løsne, så det er nok puppestellet jeg har mista mest på. Ellers synes jeg magen fortsatt er like stor... mens buksene snart detter av Er jo langt fra ferdig. Hva gjør dere - kjøper nye klær etter hvert som vekta tikker nedover, eller venter dere??

Kjøper litt nytt, noe undertøy må jo selvsagt byttes ut, men jeg syr inn mange av klærne mine. Har dårlig økonomi, men er nem med symaskina .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:49   #30
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Sy -ja. Kanskje jeg skal børste støvet av symaskinen! Har god lønn, men to jenter i tenårene og de stikker av med ALLE pengene.. vil jo ikke at de skal være på sidelinjen ( jeg var fjortis i hjemmesydd boblejakke og snowjogg - som hadde vært på moten 3 år tidligere. Gikk greit, men krever at man er kreativ når jevngamle spør. Vil at mine skal slippe det!)

Men sy kan jeg jo. Takker

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:51   #31
PrøveKanin
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 195
PrøveKanin er ny på veien

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Vekta -20 kg idag siden jeg startet oppatt i høst (10.juli 3 måneder og litt til)

Merker det mest på sete, mage og "man boobs" :P

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 22:01   #32
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Sy -ja. Kanskje jeg skal børste støvet av symaskinen! Har god lønn, men to jenter i tenårene og de stikker av med ALLE pengene.. vil jo ikke at de skal være på sidelinjen ( jeg var fjortis i hjemmesydd boblejakke og snowjogg - som hadde vært på moten 3 år tidligere. Gikk greit, men krever at man er kreativ når jevngamle spør. Vil at mine skal slippe det!)

Men sy kan jeg jo. Takker

Det betyr ikke at de trenger siste skrik, og nye klær hele tiden. De kan få basisplagg som ikke går av moten, og klær når de trenger, det spesielt når mor selv skal stase seg opp nå

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 23:46   #33
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Hendene her også. Gifteringen har ikke passet på lenge, så den går jeg med rundt halsen. Ellers merker jeg det jevnt på hele kroppen.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 13:28   #34
Titania
Medlem
 
Titania sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 119
Titania er ny på veien

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Har gått ned ganske jevt overalt og de aller fleste ser ikke at jeg har gått ned i vekt i hele tatt.
Ingen begriper at jeg har enda 20 kg til normalvekt. Vet ikke helt om jeg skal se på det som et kompliment ?
Jeg ser selv at mye har forsvunnet i ansiktet og midjen har blitt 10 cm smalere.

__________________


Titania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 13:46   #35
lisamo
Juniormedlem
 
lisamo sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Molde
Innlegg: 31
lisamo er på en erverdig vei

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

alt minker utenom armene mine :< .. ellers bra!

__________________


lisamo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 14:22   #36
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Jeg går generelt ned rundt hoftepartiet, lår, rumpe og "kamelkulene" på sidene ("lovehandels" ) Magen går stort sett til slutt desverre. Hendene mine er ganske slanke hele tiden de, samler kun vann når jeg spiser karbo merker jeg, men ringen passe nesten like godt nå så når jeg er 20 kg lettere. Får den av nå, selv om den glir lettere når jeg er lettere. Jeg blir alltid forundret over hvor smal jeg er over hoftene når jeg slanker meg

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 18:13   #37
littlettere
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 46
littlettere er på en erverdig vei

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Går definitivt ned mest rundt magen. Snart -20 cm kun rundt midja, har også fått redusert kjærlighetshåndtakene betraktelig!

littlettere er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 20:53   #38
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Det betyr ikke at de trenger siste skrik, og nye klær hele tiden. De kan få basisplagg som ikke går av moten, og klær når de trenger, det spesielt når mor selv skal stase seg opp nå

Ja- jeg har skikkelig lyst til å hive budsjettbekymringer av veie og handle masse nye klær . Er så gøy når klærne passer!! Venter imidlertid tålmodig på at vomma skal si farvel ...mon tro den er limt fast med mel og vann?

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 20:59   #39
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Ja- jeg har skikkelig lyst til å hive budsjettbekymringer av veie og handle masse nye klær . Er så gøy når klærne passer!! Venter imidlertid tålmodig på at vomma skal si farvel ...mon tro den er limt fast med mel og vann?

Nope! Superlim!

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 21:09   #40
bettylue
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 96
bettylue er på en erverdig vei

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Artig å lese Her merkes det i ansiktet, på hendene og tyranakken er på retrett heldigvis!! Men ellers over det jevne lag, absolutt fått en midje (-16kg totalt på 2 år, men ikke med lavkarbo før nå). Er veldig glad for å ha gått ned 2-3 str og har fått større utvalg i klesbutikkene igjenEn ny jente rett og slett

bettylue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 23:04   #41
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Jeg går ned i trappa midt i huset for da kommer jeg rett inn på soverommet vårt...

Kroppslig sett går jeg fortest ned..... Vet ikke! Det krymper mest på lårene sier sambo! Magen variere med 30-40 cm i løpet av dagen.. Den er som en blåsebelg..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 10:10   #42
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg går ned i trappa midt i huset for da kommer jeg rett inn på soverommet vårt...

LOL

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kroppslig sett går jeg fortest ned..... Vet ikke! Det krymper mest på lårene sier sambo! Magen variere med 30-40 cm i løpet av dagen.. Den er som en blåsebelg..

30-40 CM!!!! Men i alle dager da, er det mulig???? Det er jo sykt mye, du mener ikke 3-4 cm kanskje? Bør jo kanskje sjekke maten du spiser dersom magen utvider seg med 30-40CM daglig

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 10:42   #43
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

LOL



30-40 CM!!!! Men i alle dager da, er det mulig???? Det er jo sykt mye, du mener ikke 3-4 cm kanskje? Bør jo kanskje sjekke maten du spiser dersom magen utvider seg med 30-40CM daglig

30-40 cm var drøyt ja, skulle være 10-20 cm . Målte forskjellen engang til 17 cm. Normalt er det puppa som stikker lengst ut, men når magen blåser seg opp slik er nok magen den som er lengst fremme ja..Utspilt og hard.


Jeg VET at det er maten (hjemmelaga knekkebrød) som gjør det slik.. Og brus.. Jeg dro på legevakta første gangen det skjedde for jeg ble jo litt skeptisk. Så nå knasker jeg Nexium når det skjer. Det beste er jo kanskje å kutte ut knekkebrøda og brusen??

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 24-10-10 kl 11:00.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 08:26   #44
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.


Det beste er jo kanskje å kutte ut knekkebrøda og brusen??

Kanskje det ja, er vel kanskje best å stoppe dette på en naturlig måte enn å knaske piller. Men det er vel kanskje enklere å knaske piller enn å kutte noe man liker??

Selv skal jeg være knallstreng denne uka og prøver meg på Skaldemans fakirmetode i håp om å få noe nedgang i vekta - for her har det ikke skjedd noe siden i juni/juli og da var det bare snakk om et par kilo. Denne uka skal jeg ikke røre kunstig søtning og knekkebrød/brøderstatning er bannlyst

Tror neppe jeg holder ut et slikt regime lenge dersom ikke vekta går nedover. Jeg trengr å bli kvitt en dl rundt magen og der har det ikke skjedd noe siden påsketider

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 10:15   #45
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Mistet mye av "mænboobsa" mine, dobbelthaken er mindre og jeg har fått ett mye smalere ansikt. Magen er også blitt mye mindre.

Har gått ned MANGE cm over brystet, rundt magen og hoftene

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? beate Lavkarbo generelt 13 28-02-10 19:06
Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (Helt ny her og lurer jo litt) Bubbla Ketolysekuren 24 09-02-10 00:01
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? beate Generell diskusjon 2 11-11-09 10:18
Til dere som slanker dere: Hvor ofte skeier dere ut? Iselilja Lavkarbo generelt 12 09-07-09 19:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no