Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 04-07-09, 11:34   #151
hanne42
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
Innlegg: 211
hanne42 er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

På grunn av diverse hjerteproblemer i nær slekt har jeg fått beskjed om å gå til legen og be om en sjekk av hjertet. Det skal være en ordentlig sjekk, ikke bare blodtrykk og kolesterol og sånne rutinegreier. Er det noen av dere som vet hva dette innebærer?

Takk for svar.

Hanne

hanne42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 04-07-09, 13:08   #152
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hanne42, her.

På grunn av diverse hjerteproblemer i nær slekt har jeg fått beskjed om å gå til legen og be om en sjekk av hjertet. Det skal være en ordentlig sjekk, ikke bare blodtrykk og kolesterol og sånne rutinegreier. Er det noen av dere som vet hva dette innebærer?

Takk for svar.

Hanne

Det kan f.eks innebære ultralydundersøkelse, EKG, belastningsprøver (sykle)... og kanskje døgn-EKG (gå med en opptaker ett/flere døgn).

Edit: Beklager... jeg tenkte spesialistundersøkelse. På et vanlig legekontor har de vanligvis utstyr til EKG iallefall. Og de henviser videre hvis det trengs.

__________________





Sist redigert av Vaffel : 04-07-09 kl 13:13.
Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo.
Gammel 04-07-09, 15:46   #153
hanne42
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
Innlegg: 211
hanne42 er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei Vaffel

tusen takk for svar! Ja, jeg er blitt bedt om å søke henvisning til spesialist. Er jo frisk som en fisk og det virker litt teit å be om dette og oppta verdifulle ressurser i helsesektoren, men det kan jo være greit å være føre var hvis det er noe arvelig rusk som dukker opp

Takk igjen.

Hanne

hanne42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-07-09, 21:58   #154
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor mye karbo er det i sommerkål? Finner det ikke på matvareguiden.......

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 06-07-09, 22:05   #155
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hvor mye karbo er det i sommerkål? Finner det ikke på matvareguiden.......

I følge Frukt.no : Ernæringsmessig kan sommerkål sammenlignes med hvitkål.

Forøvrig har jeg sett ny-spisskål på innvandrersjappa.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 07-07-09, 16:37   #156
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som vet hvor man kan få tak i Epsom salt i Norge? Og hva koster det?

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 12-07-09, 18:52   #157
mill@
Juniormedlem
 
mill@ sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vakre Noreg
Innlegg: 17
mill@ er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har et spørsmål jeg virkelig trenger svar på..
Hva er nærmest Oslo av Svinesund og Strømstad og hva er best? og Nordby's og dette? hvor ligger det?.. Det er jo ikke meningen å være såpass blond.. Men joda..

__________________



mill@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 12-07-09, 19:14   #158
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av mill@, her.

Jeg har et spørsmål jeg virkelig trenger svar på..
Hva er nærmest Oslo av Svinesund og Strømstad og hva er best? og Nordby's og dette? hvor ligger det?.. Det er jo ikke meningen å være såpass blond.. Men joda..

Hei,
Svinesund er område i Sverige helt inntil Norskegrensa. Her er en oversikt over hva du finner av butikker der. http://www.svinesund.com/
Litt lenger inn i Sverige, tror det er ca 6 km finner du Norby senteret som har blitt et gedigent shoppingsenter, der finner du matvarebutikkene Norby Supermarked og MaxiMat. Mer om butikkene på Nordby finner du her, http://www.nordby.se/
Strømstad ligger lengt unna grensa, tror det er en 15-20 minutters kjøring fra grensa. Vi har helt slutta og stoppe i både Strømstad og Svinesund.
Vi pleier alltid å handle på Nordby senteret, når vi tar Harryturen m/ferja til Strømstad. Mest på Norby Supermarked og jeg er innom Maximat for sukkerfri amerikansk Jell-o (gele) og vaniljeekstrakt har vært utsolgt i det siste).
Noen foretrekker å handle på Eurocash på Svinesund.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 13-07-09, 00:18   #159
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Noen foretrekker å handle på Eurocash på Svinesund.

Jeg har i det siste kun handlet på Rema på svinesund. Det meste har vært billigere der enn i de andre matbutikkene, og det er MYE mindre folk enn på Nordbysenteret. Har gitt opp å forsøke å handle der, totalkaos!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-07-09, 02:41   #160
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ikke akkurat et lavkarbospørsmål det her, men...

Sønnen min etterlyser musikk fra en film som gikk på TV for ikke så veldig lenge siden (4-5 uker?), men jeg klarer ikke huske navnet på filmen, hvilken kanal den gikk på eller noe... Mulig den gikk på viasat 4.
Jeg så ikke hele filmen, men den handlet om to merkelige brødre som strevde med å komme inn på et populært diskotek i byen de bodde. Den ene var godt likt av faren, og han var sikker på at det var den andre sønnen som dro han andre med seg. Faren hadde en butikk med kunstige blomster, og ville at den ene sønnen skulle gifte seg med dattera i nabobutikken. Det er en spesiell sang/musikk som de spilte når de skulle ut på byen, eller var på byen, og de nikket med hodet sidelengs (i takt). Så helt tåpelig ut.. En dag kolliderer de med en "kjendis" og får endelig tilgang til diskoteket. osv, osv.
Noen som vet hvilken film/musikk??

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 14-07-09, 03:31   #161
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Du tenker garantert på filmen A Night at the Roxbury
Låta du snakker om er alt som var feil med nittitallet: What is Love med Haddaway.
(Sorry dissinga, jeg kunne ikke dy meg, jeg var tross alt fjortis da både filmen og låta kom ...! )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 14-07-09, 09:40   #162
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Låta du snakker om er alt som var feil med nittitallet: What is Love med Haddaway.

Jeg kunne ikke vært mer enig! Tilbragte noen regnfulle dager på 4H leir på Jorekstad med den på repeat på kasettspilleren i naboteltet DØGNET RUNDT!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-07-09, 10:18   #163
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tusen takk for svar Det var den filmen og låta ja Sønnen min syntes det var helt latterlig komisk med den nikkinga i takt, hehe

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 14-07-09, 10:37   #164
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva er fondant sjokolade?

Jeg har tenkt å prøve meg på blødende sjokoladekake og der skal det være fondant sjokolade...
Regner med at det er mørk sjokolade, men er jo ikke sikker.

Denne har jeg da tenkt å lage om til lavkarbo:
Blødende sjokoladekake:
6egg
450g fondant sjokolade
200g sukker (Erstatters med splenda, sukrin eller Natreen, tenker jeg)
100g mel
150g smør
Fremgangsmåte:
Smelt smør og sjokolade på svak varme.
Pisk egg og sukker,
tilsett det andre vekselsvis.
Røra has i smurte store muffisformer.
stekes på 180g i 7min.

Hva skal jeg bruke i stedet for mel? JBKM? Og er det da noen som vet hvor mye JBKM jeg skal bruke?
Vel, det kommer uansett til å bli testet ut om ikke så lenge !

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 14-07-09, 11:15   #165
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sjekka flere oppskrifter, og det er masse hvetemel i alle . Her er i alle fall et eksempel på sjokolade fondant!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 14-07-09, 11:17   #166
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har ikke testet disse selv enda, men inbiller meg at de er som fondant? http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23844

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-07-09, 21:15   #167
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takker og bukker!
Og spes takk til Carisma som kom med sjoko-delice-oppskriften - den har jeg lett litt etter.
Kan ikke bake nå, men skal prøve å få kokkelert litt i neste uke

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 25-07-09, 23:56   #168
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor lang tid tar det å dette ut av ketose etter et karborikt måltid? Hvor kjapt vil stixen vise dette? Vil man kunne tro en er "safe" hvis stixen fremdeles er rosa 12-24 timer etter dette måltidet?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 26-07-09, 13:07   #169
pingu-72
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 42
pingu-72 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om jeg kan spise scampiene som jeg tinte i forigårs og stekte i går. Haster litt

pingu-72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eliminasjonsdiett fra Balderklinikken
Gammel 26-07-09, 13:09   #170
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av pingu-72, her.

Jeg lurer på om jeg kan spise scampiene som jeg tinte i forigårs og stekte i går. Haster litt

Absolutt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 26-07-09, 13:42   #171
pingu-72
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 42
pingu-72 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Absolutt!

Takk de smaker forresten mye bedre enn i går!

pingu-72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eliminasjonsdiett fra Balderklinikken
Gammel 27-07-09, 14:24   #172
Risten
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Øst-Finnmark
Alder: 63
Innlegg: 76
Risten har en fantastisk aura rundt segRisten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan jeg bruke bremykt i stedet for meierismør. Det her 70 % smør og 30 % rapsolje. Hvis ikke, hvorfor ikke?

__________________
[url="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wZQkZRv/"]
[color=#000000][/COLOR
Oppstart 6/3-11, 93,5 kg
Risten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE. Trur æ
Gammel 29-07-09, 10:04   #173
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har fått det for meg at man kan miste lappen om man sykler i alkoholpåvirket tilstand. Stemmer det, eller er det bare inni mitt hode?
Hvis det stemmer, hva er grensa? Samme som for bil?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-07-09, 10:07   #174
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som har opplevd suketter i te-en som en partystopper?
Nå snakker jeg ikke om enorme mengder - men ca 8-10 suketter til dagen....fordelt på 4-5 krus m te...

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 29-07-09, 10:33   #175
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Er det noen som har opplevd suketter i te-en som en partystopper?
Nå snakker jeg ikke om enorme mengder - men ca 8-10 suketter til dagen....fordelt på 4-5 krus m te...

Suketter er kjent partystopper ja, siden de er søtstoff.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no