Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Diett.no

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-10-15, 13:59   #1
Miranda13
Medlem
 
Miranda13 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Vest i Viken
Alder: 60
Innlegg: 298
Miranda13 er ny på veien

Diett.no

Mange som bruker diett.no her inne?

Jeg gjenfant den akkurat. Jeg brukte den for mange år siden, kanskje da den var ny?

Den er iallfall utrolig nyttig. Nå kjører jeg hardt på presise tall og ikke disse overslag og antakelser som jeg har bala med de siste dagene Veldig glad.

__________________
Hovedmål:

Julemål:

Miranda13 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF / Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-10-15, 02:55   #2
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Diett.no

Sluttet å bruke den med en gang de startet å ta betalt. Jeg har faste oppskrifter som jeg lager slik at jeg vet sånn ca. hvor mye fett/protein/karbo som er i hver rett hele uka uten å telle så nøye.

Jeg tok meg i at eksakt tellng gjorde at jeg fikk inntrykket at jeg spiste for lite og kompenserte med å spise mere mat selv om jeg var mett. Dvs. hvis jeg skal bruke diett.no eller liknende i dag vil jeg heller legge det inn dagen etter slik at ikke jeg går for litt snacks før jeg legger meg :-)

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 04-10-15, 10:04   #3
Miranda13
Medlem
 
Miranda13 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Vest i Viken
Alder: 60
Innlegg: 298
Miranda13 er ny på veien

Sv: Diett.no

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

Sluttet å bruke den med en gang de startet å ta betalt. Jeg har faste oppskrifter som jeg lager slik at jeg vet sånn ca. hvor mye fett/protein/karbo som er i hver rett hele uka uten å telle så nøye.

Jeg tok meg i at eksakt tellng gjorde at jeg fikk inntrykket at jeg spiste for lite og kompenserte med å spise mere mat selv om jeg var mett. Dvs. hvis jeg skal bruke diett.no eller liknende i dag vil jeg heller legge det inn dagen etter slik at ikke jeg går for litt snacks før jeg legger meg :-)

Så dumt det ikke funka for deg.

Jeg vet ikke hvor lenge jeg kommer til å bruke den, men nå i startfasen er den helt vidunderlig. Jeg syns det er helt supert å se energiinntaket i kakediagram fordelt mellom karbohydrater, fett og protein, (og alkohol) slik at jeg kan se om jeg trenger å spise ekstra av noe på kvelden.

Rapportene gjør at jeg kan sammenligne dager, følge med på kaloriinntak og alt annet jeg ønsker. Jeg virkelig lærer om mengde mat jeg skal ha i meg, og faller ikke for fristelsen til bare et glass vin, bare en liten porsjon til, bare et par nøtter. Trur aldri jeg har vært så kontrollert i kostholdet mitt, jeg.

Det koster 39 kroner i måneden og det går greit for meg.

__________________
Hovedmål:

Julemål:

Miranda13 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF / Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 20:49   #4
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Diett.no

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

Sluttet å bruke den med en gang de startet å ta betalt.

De har aldri tatt betalt for basistjenestene. Du må bare scrolle litt ned på siden.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
diett.no mm91 Spørsmål og svar 12 20-10-11 14:47
Høy protein-diett kontra høy fett-diett Maja Kostholdsfilosofier 16 13-01-10 22:03
Diett.no low_barb Lavkarbo generelt 3 08-03-09 11:36
Fedon"diett" eller Atkins diett? haukhe Spørsmål og svar 2 01-11-07 22:40
Min diett Germ Lavkarbo generelt 18 07-08-05 14:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no