Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Foseid's Ferdigretter, LavKarbo

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-09-08, 10:16   #1
CamCam
Nytt Medlem
 
CamCam sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stor-Oslo
Innlegg: 9
CamCam er på en erverdig vei
Lightbulb

Foseid's Ferdigretter, LavKarbo

Jeg har kjøpt ferdigretten fra www.spisdegslank.no i 8 uker, har gått ned 15 kg, og har igjen ca 25 kg som skal vekk.

Mitt store problem har alltid vært at jeg blir oppslukt av kostholdet når jeg først er flink og går ned, og deretter blir lei og legger på meg igjen. Med små barn og aktiviteter, full jobb og fritidssyssler, så har jeg for tiden ikke tid til å planlegge hvert lille måltid, så løsningen ble å bestille ferdigmat! Mann og barn får vanlig kost, og jeg varmer min micromat og spiser sammen med dem!

Super løsning for alle som ikke har tid til å passe dietten!

CamCam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foseid's Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 11:42   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Foseid's Ferdigretter, LavKarbo

Så bra resultater da!

Du skriver at du "for tiden ikke har tid til å planlegge hvert lille måltid" pga. barn og aktiviteter og jobb og fritidssysler. Og da lurer jeg på: Kommer dette til å endre seg i nærmeste fremtid? Og hvis ikke, hvordan skal du da gjøre overgangen til å lage maten selv? Eller har du tenkt å fortsette å kjøpe mat derfra?

Og så lurer jeg på hva slags retter du har smakt og liker. Vært inne på sidene og tittet litt, og blir jo nysgjerrig

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 15:43   #3
CamCam
Nytt Medlem
 
CamCam sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stor-Oslo
Innlegg: 9
CamCam er på en erverdig vei
Smile

Sv: Foseid's Ferdigretter, LavKarbo

Tja, det er ett godt spørsmål, men i første omgang har jeg bestemt meg for å kjøpe mat til jeg er nede i vekt, og kanskje i en overgangsperiode mens jeg stabiliserer meg. Endel måltider er greie å ta på egenhånd, som middag og lunsj (salatbar med mye sunt godt på jobb). LavKarbo brød går det jo også an å få tak i andre steder, så når jeg slipper å vokte mengdene så strengt i tillegg skal jeg prøve å slippe meg litt mere løs.

Jeg liker veldig godt de fleste middagene, kanskje spesielt mexikansk gryte, appelsinglasert svinefilet, laks og grønnsaker. o.l (Jeg har fått litt nok av laksedressingen for tiden, men den syntes jeg var veldig god.)

Noen av omelettene (pizza, osy/skinke, bacon) er gode (jeg har fått enkelte med kylling som var litt tørre), og jeg pizza toast og pizza bolle er veldig godt innimellom.

I starten kjørte jeg bare "sunn" linje og valgte supper omeletter til kvelds, men nå har jeg tillatt meg endel desserter også, og da er det lettere å holde meg til dietten, uten å få lyst på noe utenom.

Jeg kjøper Gorumet Økonomi med 4 retter per dag, og der er det masse å velge mellom. Har en følelse av at dietten er laget for folk som liker "usunn" mat, så i starten hadde jeg problemer, siden jeg er en sunn person i ett fett legeme som lider av sjokomani ;-) (Liker ikke potetgull, har alltid skåret bort alt synlig fett, spiser ikke smør, osv)

CamCam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foseid's Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 16:16   #4
CamCam
Nytt Medlem
 
CamCam sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stor-Oslo
Innlegg: 9
CamCam er på en erverdig vei

Sv: Foseid's Ferdigretter, LavKarbo

Ser du er Fedon tilhenger forresten, og Foseid bygger mye av sin filosofi på Fedon/Atkins


Sist redigert av Fedonisten : 08-09-08 kl 16:35. Årsak: Han heter ATKINS :-)
CamCam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foseid's Spis deg slank Svar med sitat
Svar

Emneord
ferdigrett, foseid, lavkarbo, spis deg slank, spisdegslank


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ferdigretter jeef-micro Generell ernæringsdebatt 2 02-06-06 19:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no