Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-12-09, 21:52   #1
Chin
Nytt Medlem
 
Chin sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 4
Chin er på en erverdig vei

Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg er relativt ny her, og har satt det fore å starte i Januar. Ikke som ett nyttårsforsett, men mere som en generell livsstilsendring. Jeg har nå vært overvektig i tett på 10 år, og begynner å bli lei av å være i dårlig form, ha alt for store klær for å dekke magen, og generelt være feit..

Jeg veier pr 19.12 112 kg og er 178 cm over bakken. Har til nå spist alt for mye sukker og godteri, og ser dessverre at jeg har vært alt for lite flink til å kontrollere meg selv når det kommer til brus og annet snacks.. Så, jeg trenger litt støtte og hjelp fra dere, så lover jeg at jeg skal servere dere en solskinnshistorie når 22 mars kommer, det er min 31 års dag, hvor jeg har lovet meg selv at hvis jeg når 2-sifret på vekta, så skal jeg kjøpe meg nye dongeribukser. Dette har jeg ikke gjort på en god del år, da jeg stortrives i joggebukser og generelle posete klær og arbeidsbukser som henger alt for løst.

Mitt mål med dietten/kostholdsendringen, er å komme meg ned ca 30kg. Det blir en lang vei å gå, men jeg er mentalt forberedt på at det blir en hard kamp... Jeg trener aktivt volleyball og endel styrketrening på Elixia her i Trondheim, og ellers jobber jeg i budbilbransjen, der jeg springer endel trapper og holder generelt høy fart når jeg er ute å går. Så aktivitet får jeg nok av, tror jeg.

Så, er det noen som er med meg med å starte opp i januar?

Chin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse. Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 22:42   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Hei på deg!

Vi som er "gamle" i gamet har også en januar- tråd!

Masse lykke til!

(Broren min har også bursdag 22. mars!)

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 12:15   #3
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Chin, her.

Så, jeg trenger litt støtte og hjelp fra dere, så lover jeg at jeg skal servere dere en solskinnshistorie når 22 mars kommer, det er min 31 års dag, hvor jeg har lovet meg selv at hvis jeg når 2-sifret på vekta, så skal jeg kjøpe meg nye dongeribukser. Dette har jeg ikke gjort på en god del år, da jeg stortrives i joggebukser og generelle posete klær og arbeidsbukser som henger alt for løst.

Det er ikke et spørsmål om hvis, det er et spørsmål om når! Klart du klarer dette.

Jeg har også planlagt start i januar. Jeg føler at det blir for feil for meg å nekte å spise poteter og lompe og lefse i jula og si til familien hvorfor, det blir bare en dårlig stemning av det.

Jeg skal ikke like mye ned som deg, men jeg har ønske om å ta av meg 15 kg. Etter romjula skal jeg bestille startkitet på nettsiden til ketolyse. Gleder meg masse til et lettere og bedre liv!

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 18:16   #4
Janevel
Juniormedlem
 
Janevel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 48
Janevel er ny på veien

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg starter også i januar. 4.januar faktisk
Har spist lavkarbo en stund nå, men starter på ketolyse da jeg har bestilt startpakken fra ketolyse.no

Gleder meg!

Janevel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 13:08   #5
Mayapia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 49
Innlegg: 11
Mayapia er på en erverdig vei

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Begynner i Januar jeg og,men kanskje jeg må vente til jeg får den startpakken fra Ketolyse.no først,skal iallefall bestille den Skal ned 10 kg,så klarer det seg,å mitt mål er å klare det til sommerferien setter inn.....Da skal iallefall noen kg være borte,liker ikke meg selv slik jeg er nå....Lykke til dette klarer du,bare motivasjonen er der så går det meste

Mayapia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 18:56   #6
Blid
Nytt Medlem
 
Blid sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Telemark
Innlegg: 5
Blid er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Hei!

Jeg skal også begynne i januar! Har kjøpt startpakken og er klar etter å ha lest boka og snakket med andre som holder på med denne dietten. Tror den kan passe for meg da jeg ikke tror jeg kunne levd på bare pulver og bars...

Skal ned ihvertfall 20kg og satser som deg på å komme ned i tosifret tall på vekta før jeg er fornøyd. Har vært med på vektklubben før, men har mistet motivasjonen totalt på det..
Skal bli pappa i April, og da trenger jeg all den energi jeg kan få, og færrest mulig kilo å trekke på.

Lykke til alle sammen. Håperf vi blir mange som kan støtte hverandre litt med forskjellige erfaringer underveis!

__________________


Blid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 20:05   #7
Rosekinn
Medlem
 
Rosekinn sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 76
Rosekinn er på en erverdig vei

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg har holdt på en stund, men tok meg en pause nå i desember. Har en plan om å begynne igjen nå på nyåret. Gleder meg faktisk Skal bli godt å komme tilbake til normal rytme

Godt å ha noen å dele opp og nedturer med. Jeg trenger den motivasjonen jeg kan få

Rosekinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 11:06   #8
m.f
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Rygge
Alder: 48
Innlegg: 65
m.f er på en erverdig vei

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg slenger meg og med for fullt i januar Desember ble bare utskeielser.. Nå er alle bursdager, julaftener og romjulsbesøk snart over og man trenger ikke spise spise spise.. Jeg klarte ikke holde meg unna fristelsene, derfor er jeg glad for en ny start! Lykke til alle

__________________
m.f


m.f er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Akkurat nå: Easylife Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 12:40   #9
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av m.f, her.

Jeg slenger meg og med for fullt i januar Desember ble bare utskeielser.. Nå er alle bursdager, julaftener og romjulsbesøk snart over og man trenger ikke spise spise spise.. Jeg klarte ikke holde meg unna fristelsene, derfor er jeg glad for en ny start! Lykke til alle

Her har det også blitt mye utskeielser de siste par ukene, og jeg bestemte meg for å hoppe av da det ble for vanskelig for meg å gjennomføre. Men som sitert her slenger jeg meg med også fra januar av!

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 15:10   #10
sangfugl78
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 8
sangfugl78 er på en erverdig vei
Cool

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Hei.
Dette er mitt " første" forsøk på Ketolyse, etter en høst med mental forberedelse. Er i gang med trening, og er fornøyd med deg. Jeg vil i utgangspunktet ned 30 kg, men har delmål på 15 innen April.
Dette burde gå!

Jeg er med på 4. januarstart, burde man hatt en fast veiedag?

Sangfuglen

__________________


sangfugl78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins lindberg, Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 15:24   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av sangfugl78, her.

, burde man hatt en fast veiedag?

Noen veier seg hver dag og bruker gjennomsnittet.
Andre velger en dag i uken som "avlesningsdag" selv om de veier seg hver dag!
Noen klarer å holde seg unna vekta hele uken og stiger bare opp på den en bestemt dag i uken!

Du må nesten finne ut hva som passer best for deg. Noen kan bli så opphengt i vekta at de ret og slett blir deppa om det er litt opp en dag og da kan det jo være lurt å veie seg litt sjeldnere.
Veiing hver dag kan gi en pekepinn om hva slags mat som feks får deg til å samle vann.

Vil også anbefale nystartere å finne frem målebåndet. Måling en gang i måneden feks kan være en hyggelig overraskelse om vekta ikke alltid er like snill!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 15:47   #12
Fleskesilje
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 36
Innlegg: 24
Fleskesilje er på en erverdig vei
Talking

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Hei

Jeg og begynner i Januar, og gleder meg. Har lest boka, likte den så godt at jeg leste den to ganger. Hehe
Jeg skal ned 40 kg, så en god del som skal av her og.
Men dette klarer vi folkens

Fleskesilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 19:51   #13
anneca
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 284
anneca er ny på veien

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg starter opp igjen i morgen etter et langt opphold. Jeg har ferie en uke til og tenkte at det er greit å ikke være på jobb når alt vannet skal ut av kroppen. Det var et stort problem for meg første gang jeg startet for to år siden. Jeg måtte tisse noe helt sinnsykt mye. Men jeg er veldig motivert på å starte igjen.

__________________



Min journal


Nov`07-Nov`08: minus 25 kg på ketolyse.
anneca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny runde med ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 22:23   #14
Almyrida
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 76
Almyrida er på en erverdig vei

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Her og er det oppstart 4.januar!
Jeg gleder meg! Gikk på det en periode før jeg blei gravid, med godt resultat.. Så jeg gleder meg virkelig til å starte opp igjen!
Var ikke så aktiv på dette forumet sist, men ser for meg å bruke det mye mer denne gangen..

Artig at vi er en del som skal starte opp i det nye året da..

Almyrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 22:34   #15
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Almyrida, her.

Artig at vi er en del som skal starte opp i det nye året da..


Det pleier komme en hel del nye i januar, men ofte forsvinner de like
fort som de dukket opp

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 22:36   #16
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Gleder meg faktisk til å starte 02. januar igjen, samtidig med at jeg koser meg veldig disse juledagene

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 22:37   #17
Almyrida
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 76
Almyrida er på en erverdig vei

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Det pleier komme en hel del nye i januar, men ofte forsvinner de like
fort som de dukket opp

Hahaha..! Ja, du sier noe.. Må kanskje ha en opptelling igjen etter 3 mnd tid..

Almyrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 08:53   #18
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg snikstarter i dag!

Tilbake igjen, kan man si. Gikk ned 27 kg på 7 mnd da jeg startet for litt over to år siden. Holdt vekta relativt stabil på noen kg i pluss fra det minste, men et meget crappy 2009 snudde visst den trenden.

Men, nytt år, nye muligheter

Og jeg skal ikke engang være snill jente for at det skal ordne seg, har jeg skjønt. Me like that

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 19:37   #19
diamanten
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 16
diamanten er på en erverdig vei
Red face

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

HEI, JEG BEGYNNER OGSÅ 4.JANUAR, OG JEG GLEDER MEG:-)

Jeg har prøvd loenge å slanket meg, men vekta rikker seg ikke. Jeg har i høst kommet frem til at kroppen min ikke er veldig glad i karbohydrater. etter å har googlet liee, lest forum, lest boka til Torkil og vurdert litt til og fra kom jeg frem til at jeg vil prøve ketolyse. ser det er veldig maneg gode resultat:-)

Jeg har 14 kg til BMI'en er normal, ønsker å gå ned 16 kg, men drømmer om 20. Målet er altså iallefall 14 kg. Så får vi se underveis. Det er jo 7 år siden sist jeg var rundt 70-tallet så jeg får se hvordan jeg blir og hvordan jeg trives. Leste i boka at det var lurt å ta et par kg ekstra, fordi det etter endt kur vil komme tilbake 2-3 kg, og det var helt normalt!

Gleder meg iallefall til å begynne:-)

diamanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysedietten Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 16:05   #20
ned10kg:)
Medlem
 
ned10kg:) sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sogn og Fjordane
Alder: 38
Innlegg: 57
ned10kg:) er på en erverdig vei

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Skriver her svart på kvitt at eg blir me!
Fortsatt 10 kg igjen etter fødselen i februar.
Nå skal de vekk!! Gleder meg til å komme i gamle klær igjen

ned10kg:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 19:32   #21
Fjortis
Juniormedlem
 
Fjortis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 38
Fjortis er på en erverdig vei

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg starter også når 2010 starter! Jeg har ikke helt bestemt meg hvilken diett jeg skal starte på, eller hva som passer meg best, men jeg starter i alle fall med lavkarbo.
Det virker som ketolyse passer meg godt, men jeg skal lese boka godt før jeg setter i gang.
1.januar skal jeg faste et par dager og rense systemet før jeg setter i gang med lavkarbo-livsstilen. Det blir spennende!

Fjortis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse? Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 01:06   #22
Kanel_i_kursiv
Medlem
 
Kanel_i_kursiv sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Vest-Agder
Innlegg: 131
Kanel_i_kursiv er på en erverdig vei

og meg!

Enda ett "nyfødt" medlem her, som starter i begynnelsen av Januar :-)
Er nesten litt nervøs jeg.
Jeg har hatt veldig gode resultater av lavkalori og trening tidligere, og er av skolen som regner dette som den eneste "riktige" måten å gå ned i vekt på.
Frem til nå i alle fall.

Pang og plutselig skar kroppen seg, opp mange kilo, og ned en del i muskler.
Legen vil ha meg på lavkarbo, og ketolyse virket som det beste alternativet.
Så nå er startpakke i bestilling, pastabaking lagt på hyllen (som er litt synd siden jeg fikk ny pastamaskin til jul *sukk*) og jeg prøver å ikke rynke på nesen av alt fettet jeg skal spise.

Jammen godt det er slikt et positivt og aktivt forum å være med i!

32 kg på lang sikt, men har god tid, og håper på å komme tilbake til "sunt og variert med rikelig trening" når hormoner, insulin og vekten er under kontroll.

Hvis jeg ikke blir lavkarbo-junkie da ;-)

__________________
Kanel_i_kursiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 14:54   #23
Tulip73
Medlem
 
Tulip73 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Nordland
Alder: 51
Innlegg: 86
Tulip73 er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Det blir Ketolyse på meg
Jeg må bare bli ferdig med nyttårsfeiringa først.

Jeg har brukt desemberen til å finne ut hva lavkarbo går ut på og startet med Skaldemanns bok, Spis deg slank. Har også lest en del i Dr. Annika Dahlquists LCHF bok. De siste to dagene har jeg brukt på Ketolyseboka til Torkil Andersen. Jeg anbefaler deg å lese denne hvis du er nysgjerrig på Ketolyse/Lavkarbo. Dette er en lettlest og lettforklart bok med menyforslag og oppskrifter, som forklarer hvorfor dette kostholdet er så bra og hvordan det virker.

__________________


Tulip73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 22:18   #24
Reba
Juniormedlem
 
Reba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Midt på
Alder: 44
Innlegg: 14
Reba er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hei!
Hiver meg med her!
Skal ned mellom 40 og 50 kg på sikt.. Er spent på hva vekta viser om ett år!
Gleder meg veldig til formen blir bedre og energien kommer tilbake!

Kanskje jeg bare skal bestille Torkilds bok med en gang *løpogkjøp*

Lykke til alle sammen! Detta blir braaaaaa!!

Reba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 22:24   #25
Lilly01
Juniormedlem
 
Lilly01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 33
Lilly01 er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Eg og begynne i mårå... Og glede meg te det... Eg ska ned i str. 38- 40.. Og det er en lang vei å gå... Men glede meg te å komma oppi de klæra eg måtte ønska- altfor lenge siå det... sukk....


Lykke til alle sammen...

__________________
Delmål 1: 100 kg. Delmål 2: 95 kg. Delmål 3: 90 kg.. Osv..


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLLJb1x/]
Lilly01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Januar 09 - ny start! Peach Mer enn 30 kg overvekt 38 23-01-09 00:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no