Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Mange av dere er på ville veier

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-01-06, 00:29   #51
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Fullstendig enig 205 GTI 16V.

D6c? - navnet på motoren i bilen eller?

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 27-01-06, 00:42   #52
205gti16v
Medlem
 
205gti16v sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Innlegg: 324
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av Begod

Fullstendig enig 205 GTI 16V.

D6c? - navnet på motoren i bilen eller?

Motorkoden ja, danioh og eg er lavkarbodansepeugeotbestevenner, og me liker å le saman
Nok om det.

Hovudpoenget mitt var bevissthet, prøver etter beste evne å vere bevisst på måten eg legger fram mitt syn på, då blir folk meir åpne for det eg prediker.

Eg har trampa i klaveret her inne før, det er ikkje morro. Det er morro å ha det morro, og det vil me jo

__________________
Medlem av rein matklubben
Medlem av Barnehageliga'n


Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm




Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 27-01-06, 11:29   #53
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av 205gti16v

Grunnen til at Skaldemann seier at mosjon ikkje er nødvendig er at mange får servert ernæringrådets mantra spis mindre, beveg deg meir.

Men det er ikkje alle som kan bevege seg meir(skaldemann kunne ikkje,Goggen kan ikkje) og dei er det knapt nåken som har tenkt på før. Skaldemann anbefaler tur i skog og mark eventuellt med hund eller progresiv intens styrketrening(skjekk ut www.eat-web.com) når kroppen takler det.

Og les boka, den er faktisk underhaldane
Skaldemann betaler ikkje mi lønn,så er det sagt.

Nej, jag betalar inte lön, men jag kan väl få säga tack för ett klokt inlägg!

Min bok handlar mycket riktigt om den feta människans situation och hur man gör något åt den situationen. Jag har beskrivit i detalj vad jag själv har gjort och jag har generaliserat detta till ett antal principer. Allt är självuppfunnet och allt bygger på mina privata erfarenheter. Läst på har jag gjort efteråt.

Nu säger många att det liknar det ena eller det andra. Bra, säger jag. Det visar att de författarna också har rätt! Mina privata erfarenheter är alltså beviset på att de andra har rätt! Eftersom jag skriver generallt kan man tillämpa mina principer, oavsett vilken författare eller lära man än följer.

Tills helt nyligen var min bok den enda i världen som var skriven av en nu levande fettis som funnit lösningen. (Ja, det finns visst någon träningsbok också.) Nu har det troligen kommit en till. Författaren heter Richard Morris och boken är "A Life unburdened". Jag har beställt den och jag vet redan vad jag kommer att finna när jag får den. Det blir ungefär samma budskap som mitt eget. Det är nämligen så en fet människa fungerar.

Alla övriga författare som skriver om generösa fruktintag, en massa motion, kortvariga kurer eller det ena eller andra magiska tillskottet vet inte vad det handlar om. (Eller också vill de sälja något!) Sanningen är den att vi måste äta som vi är avsedda att äta för att få den kropp och den hälsa som vi är avsedda att ha. Kan vi dessutom motionera så är det självklart en fördel. Inte så mycket för viktens som för hälsans skull.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 27-01-06, 12:01   #54
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Nu har det troligen kommit en till. Författaren heter Richard Morris och boken är "A Life unburdened". Jag har beställt den och jag vet redan vad jag kommer att finna när jag får den. Det blir ungefär samma budskap som mitt eget. Det är nämligen så en fet människa fungerar.

Den har jeg lest om ja, ser veldig bra ut!

http://www.theomnivore.com/A%20Life%20Unburdened.html

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-01-06, 12:13   #55
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Nu säger många att det liknar det ena eller det andra. Bra, säger jag. Det visar att de författarna också har rätt! Mina privata erfarenheter är alltså beviset på att de andra har rätt! Eftersom jag skriver generallt kan man tillämpa mina principer, oavsett vilken författare eller lära man än följer.

Sten Sture

Litt flisespikkeri fra min side,men SSS sine sine erfaringer beviser at denne typen kosthold passer ham særdeles bra, ikke at det nødvendigvis passer like bra for alle andre. Tror absolutt at mange vil ha glede og nytte av et SSS kosthold , men slett ikke alle.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 27-01-06, 12:31   #56
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av Begod

Litt flisespikkeri fra min side,men SSS sine sine erfaringer beviser at denne typen kosthold passer ham særdeles bra, ikke at det nødvendigvis passer like bra for alle andre. Tror absolutt at mange vil ha glede og nytte av et SSS kosthold , men slett ikke alle.

Helt enig med deg, Begod.

  Svar med sitat
Gammel 27-01-06, 12:41   #57
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av Begod

Litt flisespikkeri fra min side,men SSS sine sine erfaringer beviser at denne typen kosthold passer ham særdeles bra, ikke at det nødvendigvis passer like bra for alle andre. Tror absolutt at mange vil ha glede og nytte av et SSS kosthold , men slett ikke alle.

Det fungerer för alle, men det passer inte för alle! Hvis det icke passer nåen må de icke använde det. Du må kunne använde ett kosthold i lengden om det ska vara nåen mening med det.

Sten Sture

PS
Vad gillar du min "norsk"?

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 27-01-06, 12:57   #58
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Det fungerer för alle, men det passer inte för alle!

Denne setningen sa det veldig bra!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-01-06, 21:04   #59
Danioh
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 38
Innlegg: 36
Danioh er på en erverdig vei

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av Iset

Denne setningen sa det veldig bra!!

Helt enig!

Jeg tror virkelig den fungerer for alle mennesker. Sånn rent teoretisk burde den det.
Bare se på dyrelivet. Det finnes ikke løver med forskjellig kosthold for eksempel.

Danioh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedme Svar med sitat
Gammel 27-01-06, 22:56   #60
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av Danioh

Bare se på dyrelivet. Det finnes ikke løver med forskjellig kosthold for eksempel.

Tja, jeg regner med at elefanter som bor på forskjellige kontinent har en viss forskjell i kosten? På samme måte som mennesker som bor på ulike steder og har tilpasset seg andre matvarer?

  Svar med sitat
Gammel 27-01-06, 23:03   #61
Danioh
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 38
Innlegg: 36
Danioh er på en erverdig vei

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Tja, jeg regner med at elefanter som bor på forskjellige kontinent har en viss forskjell i kosten? På samme måte som mennesker som bor på ulike steder og har tilpasset seg andre matvarer?

En viss likhet er det jo, vil jeg tørre å påstå.
Og genetisk sett, er vi vel beregnet å innta nogenlunde samme kost.
Om du slakter elg eller antilope, så får du i deg like næringsstoffer.

Selvfølgelig har nok mennesket etterhvert inntatt forskjellige former for mat, men jeg tror det ligger instinktivt å spise animalsk, og jeg tror ikke kroppen har klart å tilpasse seg optimalt etter andre former for mat enda.
Vi må nok ha et par millioner år til på nakken.

Danioh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedme Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 00:02   #62
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Hmm det finnes faktisk utrolig mange som fungerer helt greit med et karbo basert kosthold og som slett ikke liker fet mat. Ser ingen grunn til å plage sånne mennesker med vårt kosthold.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 00:09   #63
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Mange av dere er på ville veier

Sitat:

Hmm det finnes faktisk utrolig mange som fungerer helt greit med et karbo basert kosthold og som slett ikke liker fet mat. Ser ingen grunn til å plage sånne mennesker med vårt kosthold.

Støttes.

__________________
KROPP&HELSE
hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 03:28   #64
Danioh
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 38
Innlegg: 36
Danioh er på en erverdig vei

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av Begod

Hmm det finnes faktisk utrolig mange som fungerer helt greit med et karbo basert kosthold og som slett ikke liker fet mat. Ser ingen grunn til å plage sånne mennesker med vårt kosthold.

Klart det, men jeg mener det er flere fordeler med å spise slik vi gjør.

Danioh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedme Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 11:15   #65
leenam
Medlem
 
leenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Innlegg: 69
leenam er ny på veien

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Tills helt nyligen var min bok den enda i världen som var skriven av en nu levande fettis som funnit lösningen. (Ja, det finns visst någon träningsbok också.) Nu har det troligen kommit en till. Författaren heter Richard Morris och boken är "A Life unburdened". Jag har beställt den och jag vet redan vad jag kommer att finna när jag får den. Det blir ungefär samma budskap som mitt eget. Det är nämligen så en fet människa fungerar.
Sten Sture

Her er en til: Vet ikke hvordan han slanket seg, men det var nok mest vekt på det mentale.

www.chunktohunk.com/

leenam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rob Faigin, Enig - Fallon, Skaldeman Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 13:17   #66
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Mange av dere er på ville veier

Synes det er litt rart at flapen ikke er innom for å si sin mening om det som har kommet opp i det siste...

  Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 13:57   #67
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Han har vært her inne han (i dag iallefall), men uten å kommentere ja...
Kanskje han har hatt det travelt og nå sitter han på Word eller noe og lager klar svar til alle sammen

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 13:57   #68
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av leenam

Her er en til: Vet ikke hvordan han slanket seg, men det var nok mest vekt på det mentale.

www.chunktohunk.com/


Nä, men det vet jagl. Jag har nämligen brevväxlat med honom. (Och med en stor del av alla riktigt framgångsrika viktminskare världen över.) Det var Fred jag tänkte på när jag nämnde träningsboken. Jag hade bara glömt hans namn. Han tillhör nämligen de ytterst få som lyckats träna sig ner i vikt.

Freds recept:
1. Gå upp ett par timmar tidigare och ge dig ut för att cykla, eller jogga eller något annat. I början kunde han bara promenera.
2. Kör progressiv skivstångsträning när du kommer hem.
3. Släng den värsta skräpmaten, men gör i övrigt inga extrema kostförändringar. Ät fritt en dag i veckan.

Detta taget ur minnet, men ungefär så såg det ut för ett par år sedan. Vad han gör idag vet jag inte.

Jag tror att Freds recept är bra, men det passar inte mig. Jag har helt enkelt iinte den vilja som krävs.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 14:25   #69
flap
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 65
flap har en fantastisk aura rundt segflap har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Synes det er litt rart at flapen ikke er innom for å si sin mening om det som har kommet opp i det siste...



Joda, har jo vært innom og lest etterhvert. Siden jeg er på jobb synes jeg ikke det er så greit å sette seg ned og skrive så mye....men leser jo litt innimellom selvsagt. Når jeg får tid i løpet av helga så kan jeg jo sette meg ned å skrive noen utfyllende kommentarer.

flap

flap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 15:56   #70
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman


Detta taget ur minnet, men ungefär så såg det ut för ett par år sedan. Vad han gör idag vet jag inte.

Jag tror att Freds recept är bra, men det passar inte mig. Jag har helt enkelt iinte den vilja som krävs.

Sten Sture

Heisann!
Jeg sendte ham like godt en e-post og spurte om hvordan det hadde gått. Her er svaret:
Hi ,
Thanks for your kind words; most of my weight has stayed off. I got a shoulder injury in a whitewater rafting accident last year and needed surgery to fix it (funny how I was sick all the time when I was big, and now I'm injured all the time instead). Being sidelined from my normal workout routine led to me gaining about 20 pounds back, but most of that is gone again now that life's back to normal.

I have a site that documents everything here:

http://www.onephatman.com/history

Excellent job on your initial week of living well. Don't forget to enjoy the ride as you change yourself, because it's a blast!

Fred

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 19:36   #71
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Hm du Goggen? Fikk du tillatelse til å legge ut mailen hans her?

Ikke at det er gedigen greie - men det er jo et fint prinsipp å ha på et forum..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 19:39   #72
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av mofe

Hm du Goggen? Fikk du tillatelse til å legge ut mailen hans her?

Ikke at det er gedigen greie - men det er jo et fint prinsipp å ha på et forum..

Det ser ikke ut til at det er så nøye her inne, det legges jo ut andres dikt, bilder og alt mulig... Det er mange fora det ikke er lov på (det kan jo være straffbart, spesielt å kopiere noe fra VG - de anmelder nesten med en gang) men noen fora er ikke så nøye på det.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 21:34   #73
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Du kan kopiere inn mailer du sjøl har fått da.......Det er ikke copyright på dem

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 00:23   #74
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av mofe

Hm du Goggen? Fikk du tillatelse til å legge ut mailen hans her?

Ikke at det er gedigen greie - men det er jo et fint prinsipp å ha på et forum..

Hei Mofe! Nei, ikke egentlig. Men har sendt en mail i ettertid. Har ikke fått svar enda. Grunnen til at jeg la den ut var at den ikke var privat.
Jeg ser poenget, og har man basja på leggen, så har man basja på leggen

Men inntil videre ligger den her, og den blir slettet tvert hvis han ber om det.

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 00:26   #75
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av Nille

Du kan kopiere inn mailer du sjøl har fått da.......Det er ikke copyright på dem

Nei det er ikke copyright på dem, og juridisk er nok dette ikke noe problem.
Men at senderen godt kan være forespurt/informert skjønner jeg.
Mail er sendt til ham, så vi får se

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 19:30
Hvor mange har vært/er på NM her inne? litajenta Generell diskusjon 4 23-01-06 14:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no