Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 11-01-11, 19:33   #5126
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Hva var verdien din da?

1,26. Fedon regner over 0,7 som sannsynligvis insulinresistent og over 1,0 som betydelig insulinresistent. Og den c-peptiden var etter tre måneder på lavkarbo.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 11-01-11, 19:35   #5127
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vel, at de skal dø øyeblikkelig? En skytemaske dør du umiddelbart av om det er brukt skikkelig. Du ligger ikke og blør ut mens du ennå er i live.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 11-01-11, 19:37   #5128
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Vel, at de skal dø øyeblikkelig? En skytemaske dør du umiddelbart av om det er brukt skikkelig. Du ligger ikke og blør ut mens du ennå er i live.

Men de er jo bedøvet til det punktet at de ikke kjenner noe. Ved skytemaske kjenner de jo skuddet + at de ofte er stuet sammen med en masse andre dyr som gjennomgår det samme, og dermed er de veldig stresset. Forøverig finnes det hundrevis av eksempler på at maskene ikke virker eller man skyter skjevt....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-01-11, 19:41   #5129
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Man har ikke tid til å kjenne skuddet. Men akkurat nå gidder jeg ikke mer halalprat grunnet de neste linjene i innlegget.

Jeg har som noen kanskje har skjønt blitt truet siste dagene, og nå er dette rævholet begynt igjen med å true både meg, min kjæreste og hans familie. Jeg er så sint at det er helt ubehagelig. Er rett og slett dårlig av raseri. Kan det være farlig? Jeg trenger å roe ned. Hvordan?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 11-01-11, 19:51   #5130
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg har som noen kanskje har skjønt blitt truet siste dagene, og nå er dette rævholet begynt igjen med å true både meg, min kjæreste og hans familie. Jeg er så sint at det er helt ubehagelig. Er rett og slett dårlig av raseri. Kan det være farlig? Jeg trenger å roe ned. Hvordan?

Har du kontaktet politiet? Har du spart på eventuell mail/sms-kontakt og anropslogg?
Jeg har blitt utsatt for trusler, enn i midlere form selv, og skjønner at det kan være j*vlig og utrygt. Hvordan du skal roe deg ned, det vet jeg ikke, men det må jo være noe som funker for deg, om det er å snakke med noen, ta deg en dram, meditere, skrike og hyle og slå inn i puter. Men for all del, er truslene såpass alvorlige som du skisserer, så bør du ringe snuten!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 11-01-11, 19:52   #5131
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Vel, at de skal dø øyeblikkelig? En skytemaske dør du umiddelbart av om det er brukt skikkelig. Du ligger ikke og blør ut mens du ennå er i live.

Brukt skikkelig ja... Jeg har mange ganger vært tilstedet og sett slaktemaske blitt brukt. Mange dør ikke tvert. Og en annen ting, er ikke årsaken til at vi slakter det at vi skal spise kjøttet?? Og vil ikke vi ha det best mulig?? Det ene går faktisk ikke på bekostning av det andre.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 11-01-11, 19:53   #5132
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Har du kontaktet politiet? Har du spart på eventuell mail/sms-kontakt og anropslogg?

Har alt som er blitt skrevet. Men har fått beskjed av ca samtlige at det blir mest trolig henlagt. Denne fyren har sittet inne før, og bryr seg ikke om sånt.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 11-01-11, 19:56   #5133
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

1,26. Fedon regner over 0,7 som sannsynligvis insulinresistent og over 1,0 som betydelig insulinresistent. Og den c-peptiden var etter tre måneder på lavkarbo.

Men hva anbefaler legene dersom man er insulinresistent? Endre kosthold? Eller medisinerer de. Jeg prøvde å finne i Hexeberg sin bok nå hva hun regner, men skjønte ikke helt hennes tall i forhold til dine. Er 700 pmol/L det samme som 0,7?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-01-11, 19:56   #5134
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Har alt som er blitt skrevet. Men har fått beskjed av ca samtlige at det blir mest trolig henlagt. Denne fyren har sittet inne før, og bryr seg ikke om sånt.

Drit i samtlige, om han ikke bryr seg om å bli frarøvet frihet, så er det uansett ikke ditt problem, DU trenger å ikke bli frarøvet din frihet og bli beskytta, enten ved at han får et påbud om at han ikke kan oppholde seg så eller så nært deg. Jeg vet dessverre ikke for mye om dette, men prøv nå uansett å anmelde dette, og OM det skulle bli henlagt, så er det arkivert. Dette skal du ikke behøve å forholde deg til alene!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 11-01-11, 19:58   #5135
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Drit i samtlige, om han ikke bryr seg om å bli frarøvet frihet, så er det uansett ikke ditt problem, DU trenger å ikke bli frarøvet din frihet og bli beskytta, enten ved at han får et påbud om at han ikke kan oppholde seg så eller så nært deg. Jeg vet dessverre ikke for mye om dette, men prøv nå uansett å anmelde dette, og OM det skulle bli henlagt, så er det arkivert. Dette skal du ikke behøve å forholde deg til alene!

Takk. Jeg er helt dårlig av sinne, og ja. Det er ekkelt.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 11-01-11, 20:00   #5136
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Takk. Jeg er helt dårlig av sinne, og ja. Det er ekkelt.

Klart det er ekkelt! Det å se seg over skuldra hele tiden ... Men, sorry om jeg presserer det for mye, men anmeld det, du vet jo ikke om politiet kan hjelpe deg eller ikke før du faktisk har prøvd! Du sier du har spart på alt av henvendelser, det virker som du har vitner, så med mindre det skulle gå på ting som budsjett e.l., så er det ingen grunn til at du ikke skal bli tatt på alvor!
Lykke til .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 11-01-11, 20:11   #5137
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det foregår på veggen på facebook for det meste, så det er mulig for alle å se. Så på innboks på fb, og på sms på kjæreste sin mobil. Det skal meldes ja.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 11-01-11, 20:13   #5138
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Anmeld, anmeld og atter anmeld. Du og dine skal ikke ha redusert livskvalitet grunnet en ddust. Be om møte ikonfliktrådet.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 11-01-11, 20:38   #5139
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

1,26. Fedon regner over 0,7 som sannsynligvis insulinresistent og over 1,0 som betydelig insulinresistent. Og den c-peptiden var etter tre måneder på lavkarbo.

Opererer Fedon med andre verdier på normalt blodsukker enn hva allmenn legestand gjør?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 11-01-11, 20:40   #5140
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Anmeld, anmeld og atter anmeld. Du og dine skal ikke ha redusert livskvalitet grunnet en ddust. Be om møte ikonfliktrådet.

Eg er heilt einig Anarko! Dette skal du slippe å leve med.
Har vore borti lignande, men det var ikkje trussler, men sjikane på FB og mobil. Eg fekk mobbefilter på mobilen frå Telenor, og blokkerte personen på FB. Måtte også blokkere personen frå jentungen sin FB og mannen sin FB. No er det heilt stille.

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening
Gammel 11-01-11, 20:43   #5141
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takker for støtte. Han truer tross alt med å klippe av meg fingrene så... håper virkelig at politiet kan gjøre noe.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 11-01-11, 20:57   #5142
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Takker for støtte. Han truer tross alt med å klippe av meg fingrene så... håper virkelig at politiet kan gjøre noe.

Om det meste foregår på nettet så kan du anmelde han og da er politiet nødt til å ta dette opp med nettleverandøren hans, som SKAL da sperre nettilgangen hans. Det står i den lille skriften i avtalen vi alle har inngått med nettleverandøren vår. Det er misbruk av den tjenesten de leverer.

Aberet er at han kan bare bestille seg nytt nett da, med mindre purken beslaglegger router, modem og ellers alt han kan komme seg på nett med.
Og det er jo lett å skaffe seg nytt.

Ellers, å anmelde han. Nei...det kommer ikke til å skje en dritt før noe faktisk skjer. Mulig han får en bot, men det er alt. Å anmelde han kan jo også trigge han mer enn godt er da, sånn at det blir verre, det må du være klar over. Men det finnes jo få andre alternativer enn anmeldelse da...

Personlig råd: Det verste man kan gjøre med slike mennesker er å vise dem at man er redd, at de tingene de sier går inn på deg eller gjør inntrykk på deg eller at du bryr deg. Så lenge de senser en frykt eller reaksjon på handlingsmåten sin så blir de "foret" og får blod på tann.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 11-01-11, 21:03   #5143
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er faktisk så sint at frykten ikke får mulighet til å komme frem. Det er det jeg aner en mulighet for med en anmeldelse, at han kontakter torpedo, eller ja, finner på noe forferdelig. Han har internett via mobil, ikke hjemme. Jeg vet ikke hvordan regelverket er der? Jeg tror egentlig han har det mest i kjeften, men man vet jo aldri, og uansett så vil han vel ikke gi fred før vi gjør noe drastisk. En narkoman er sjeldent villig til å bruke penger på å sende torpedo på folk som de kun har hatt verbal krangel med, siden de føler de har bedre å bruke det på...

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 11-01-11, 21:10   #5144
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg er faktisk så sint at frykten ikke får mulighet til å komme frem. Det er det jeg aner en mulighet for med en anmeldelse, at han kontakter torpedo, eller ja, finner på noe forferdelig. Han har internett via mobil, ikke hjemme. Jeg vet ikke hvordan regelverket er der? Jeg tror egentlig han har det mest i kjeften, men man vet jo aldri, og uansett så vil han vel ikke gi fred før vi gjør noe drastisk. En narkoman er sjeldent villig til å bruke penger på å sende torpedo på folk som de kun har hatt verbal krangel med, siden de føler de har bedre å bruke det på...

Du må berre få satt ein stopper for det! Å true deg med å klippe av fingrene er jo absolutt noko politiet bør ta tak i!
Høyres veldig alvorlig ut.

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening
Gammel 11-01-11, 21:12   #5145
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Anarko, du har loven på din side, som i linkene jeg postet i går:

Sitat:

Etter straffeloven 1902 § 227 første punktum kan den som «i Ord eller Handling truer med et strafbart Foretagende» under sådanne omstendigheter at trusselen er egnet til å fremkalle alvorlig frykt, straffes med bot eller fengsel inntil tre år. Atferden det trues med, må kunne medføre høyere straff enn ett års hefte eller seks måneders fengsel. Medvirkning er også straffbar. Dersom det foreligger særdeles skjerpende omstendigheter kan fengsel inntil seks år idømmes, jf. § 227 annet punktum.

Jeg skulle mene at fingeravklipping er et straffbart foretagende ... Tipper ellers at "hefte" i denne sammenheng betyr samfunnstjeneste (straffearbeid). I tillegg er besøksforbud nok aktuelt, som jeg tidligere nevnte.

Her kan du lese om utfall på tidligere straffesaker mot trusler.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 11-01-11, 21:17   #5146
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg håper at det du har klippet der blir utfall i en anmeldelse. Skal snakke med politiet på fredag siden jeg ikke er hjemme før da. Så får vi se hva som skjer da. Inntil videre så får vi bare se hvordan det utarter seg.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 11-01-11, 21:18   #5147
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg håper at det du har klippet der blir utfall i en anmeldelse. Skal snakke med politiet på fredag siden jeg ikke er hjemme før da. Så får vi se hva som skjer da. Inntil videre så får vi bare se hvordan det utarter seg.

Det er i alle fall fra lovverket, og er klippet ut fra nettsidene til regjeringen.no, justisdepartementet sine sider.
Masse lykke til! Krysser fingrene for deg!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 11-01-11, 22:29   #5148
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Noen som kan si meg om dette er det samme som fiberhusk?

En liten wiki:

Sitat:

Husk (or hull) in botany is the outer shell or coating of a seed. Literally, a husk or hull includes the protective outer covering of a seed, fruit or vegetable.

Tror at det er det samme som fiberhusk. Det ser iallefall sånn ut på innholdsfortegnelsen.

Anarko, så fryktelig! Skjønner godt at du er sint. Bare ikke la det ta overhånd. Sist jeg leste om sinnemestring så sa de at noe av det beste for å roe seg ned var å tenke på noe helt annet, særlig noe hyggelig: morsomme ting unga gjør, kjæresten etc.
Kanskje du skal forføre kjæresten om du har han tilgjengelig.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
Gammel 11-01-11, 22:57   #5149
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Huff Anarko! Aner lite om slikt, ville bare sende deg en klem!

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Men hva anbefaler legene dersom man er insulinresistent? Endre kosthold? Eller medisinerer de. Jeg prøvde å finne i Hexeberg sin bok nå hva hun regner, men skjønte ikke helt hennes tall i forhold til dine. Er 700 pmol/L det samme som 0,7?

700 pmol/l og 0,7 nmol/l er det samme, ja. Hva de anbefaler spørs vel på hvilken lege du går til. De fleste leger har jo ingen tro på lavkarbo. Jeg ville ha metformin for å senke insulinresistensen. Men det ville de ikke gå med på, for c-peptiden var jo så fin. Snille Kitt har kopiert ett brev til meg fra en spesialist hvor spesialisten sier at c-peptid over 0,7 er høyt. Legen lovet egentlig sist gang at hun skulle diskutere det med en endokrinolog, men har ikke hørt noe om det. Hun måtte forholde seg til normalverdiene om så hun trodde de var feil, sa hun. Så det skal jeg ta med brevet neste gang jeg går til legen, så håper jeg at det er nok. Om ikke annet, til at hun tar kontakt med en endokrinolog som forhåpentligvis kan fortelle henne at c-peptiden er for høy. Brevet og Hexeberg sin bok skal tas med til legen neste gang. Jeg har også kjørt en glukosebelastning, og den viste at jeg hadde nedsatt glukosetoleranse.

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Opererer Fedon med andre verdier på normalt blodsukker enn hva allmenn legestand gjør?

Jeg mener å ha hørt at Fedon sier at normalt blodsukker er lavere enn hva mange leger mener. Men jeg kan ikke så mye om hva Fedon mener. Jeg har bare fått med meg den c-peptiden da jeg søkte etter info om det.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 11-01-11, 23:39   #5150
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk skal dere ha. Fyren er tydelig rusa... han har sagt han skal gi fred nå da. Så får vi se hvor lenge det varer.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no