Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Fedons Metode - ikke i salg lengre?

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-05-11, 22:44   #1
helsefreak
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 85
helsefreak er på en erverdig vei

Fedons Metode - ikke i salg lengre?

Hei :-)

Jeg har lyst til å kjøpe den mest oppdaterte boka til Fedon Lindberg. Jeg har fra før bøkene "Mat for bedre helse" og "Kokeboken naturlig slank og frisk", men ønsker meg den boka som forklarer hvordan man skal spise for å gå ned noen kilo.

Jeg har lest meg fram til at boka "Naturlig slank med kost i balanse" er den gamleste boka, og at det fins en revidert utgave som heter "Fedons Metode", men han har ikke denne boka for salg på nettsiden sin. Jeg fant den her: http://sittapir.sit.no/produkt/97882.../fedons-metode , men de andre nettbutikkene jeg sjekket ser ut til å ha tatt den ut av sortementet sitt. Betyr det at den ikke var noe bra?

Hvilken bok anbefaler dere at jeg kjøper?

helsefreak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Fedon :-) Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 18:27   #2
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Fedons Metode - ikke i salg lengre?

Opprinnelig lagt inn av helsefreak, her.

Hei :-)

Jeg har lest meg fram til at boka "Naturlig slank med kost i balanse" er den gamleste boka, og at det fins en revidert utgave som heter "Fedons Metode", men han har ikke denne boka for salg på nettsiden sin. Jeg fant den her: http://sittapir.sit.no/produkt/97882.../fedons-metode , men de andre nettbutikkene jeg sjekket ser ut til å ha tatt den ut av sortementet sitt. Betyr det at den ikke var noe bra?

Hvilken bok anbefaler dere at jeg kjøper?

Jeg vet at du ønsker å kjøpe boka. Om du nøyer deg med å låne den, har de den på biblioteket. Jeg sjekket i oslo, men den finns vel flere plasser.

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 00:25   #3
helsefreak
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 85
helsefreak er på en erverdig vei

Sv: Fedons Metode - ikke i salg lengre?

Hei.

Takk for forslaget. Jeg bor imidlertid på et lite sted i Trøndelag og biblioteket her har ikke boken.. Så den må nok kjøpes! :-)

helsefreak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Fedon :-) Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 00:31   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Fedons Metode - ikke i salg lengre?

Opprinnelig lagt inn av helsefreak, her.

Hei.

Takk for forslaget. Jeg bor imidlertid på et lite sted i Trøndelag og biblioteket her har ikke boken.. Så den må nok kjøpes! :-)

Fjernlån gjør at biblioteket kan bestille boken fra hvilket som helst annet bibliotek til deg Så finnes den i biblioteksystemet kan du sette deg på liste

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 08:25   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fedons Metode - ikke i salg lengre?

Har det ikke kommet ei bok etter den, tro?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:06   #6
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Fedons Metode - ikke i salg lengre?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Fjernlån gjør at biblioteket kan bestille boken fra hvilket som helst annet bibliotek til deg Så finnes den i biblioteksystemet kan du sette deg på liste

Den finns på biblioteket, jeg har et eksemplar hjemme.

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:08   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fedons Metode - ikke i salg lengre?

Tror, uten å si noe sikkert, at de er de to bøkene du har, som er nyest.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:38   #8
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Fedons Metode - ikke i salg lengre?

Den nyeste Fedonboken er denne. Denne er strippet for alle de tungleste sidene med inngående forklaringer på insulinresistens osv. som var i den første utgaven og er rett på sak: Slik skal du spise.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor kjøpe Fedons Metode? Iselilja Dr Lindbergs 2 14-04-10 12:41
Noen som har en "Fedons metode" de vil selge? nellie Lavkarbobøker 0 03-03-10 21:51
Fedons metode vilya Dr Lindbergs 1 07-09-08 19:45
Spørsmål om boka "Fedons metode" Dilly Dr Lindbergs 8 11-11-07 22:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no