Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Bacon

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-08-11, 14:15   #26
blucher
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 813
blucher er på en erverdig vei

Sv: Bacon ...

Bacon er kjempegodt! Varm, kald, sammen med speilegg eller alene, i omelett som små eller større biter, med ost og fløte sammen med kjøttbiter av alle slag (svin, storfe, kylling spiller ingen rolle), sammen med blomkål og ostesaus - maaaange muligheter! Et must for en lavkarber!

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 14:30   #27
Bokhylle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bacon ...

Er det virkelig bra for kroppen med så mye bacon? Tenker på alt det mettede fettet og saltet

  Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 14:49   #28
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bacon ...

Opprinnelig lagt inn av Tonje!, her.

Er det virkelig bra for kroppen med så mye bacon? Tenker på alt det mettede fettet og saltet

Sjekk ut "kolesterolmyten". "Kolesterolmytens far" valgte land som ga en pen kurve som "beviste" sammenhneng mellom kolesterol i blodet og hjerte-/karsykdommer. Hadde han valgt andre land kunne han "bevist" det motsatte.
Dessuten er det ingen bevist sammenheng mellom kolesterol i maten du spiser og nivået av dårlig kolesterol i blodet...

Salt er også frikjent mhp blodtrykk. Så lenge man får i seg væske.

Men - det er selvsagt ikke bra å spise for mye av noe.

Jeg hadde heller bekymret meg for omega3/omega6-ratioen og sørget for å få i meg kvalitetsfett (velge kaldpressede oljer med mye enumettet fett der hvor sånt trengs) og steke i stabilt fett (mettet fett).

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 14:56   #29
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bacon ...

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.


Salt er også frikjent mhp blodtrykk. Så lenge man får i seg væske.

Kilde?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 15:20   #30
Rioja
Medlem
 
Rioja sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 94
Rioja har en fantastisk aura rundt segRioja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bacon ...

Bacon er bra, bacon er topp
Med bacon får du fantastisk kropp
Ja, bacon er alt jeg vil ha
for da føler jeg meg kjempebra
Trenger ikke sjokolade eller snop
Bacon er mitt favoritt-dop!

Bacon T-shirt;
http://www.lises.net/blogg/?page_id=600

Lipsyl;
http://www.thinkgeek.com/caffeine/wacky-edibles/ce5c/

Tyggis;
http://www.thinkgeek.com/caffeine/wacky-edibles/b96c/

Også jøss; majones med baconsmak;
http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?...tle=Baconnaise&

__________________


Rioja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 15:24   #31
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bacon ...

Bacon is good for me

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 16:12   #32
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Bacon ...

http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?...mpaign=&title=




Fantastiske dikt! _applaus_

Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 17:39   #33
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bacon ...

Opprinnelig lagt inn av Linuz, her.

Best med hjemmelaget tofu. Mmmmm... det skal jeg lage til uka!)

Jeg er tofuholiker men kjøper det alltid ferdig, noe som kan være en dyr affære, dessuten sliter jeg med å få tak i virkelig FAST tofu. Kunne jeg fått oppskrift av deg?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 18:16   #34
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Bacon ...

Det finnes bacon-brus også

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 18:29   #35
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Bacon ...

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Det finnes bacon-brus også

Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 18:36   #36
Bokhylle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bacon ...

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Sjekk ut "kolesterolmyten". "Kolesterolmytens far" valgte land som ga en pen kurve som "beviste" sammenhneng mellom kolesterol i blodet og hjerte-/karsykdommer. Hadde han valgt andre land kunne han "bevist" det motsatte.
Dessuten er det ingen bevist sammenheng mellom kolesterol i maten du spiser og nivået av dårlig kolesterol i blodet...

Salt er også frikjent mhp blodtrykk. Så lenge man får i seg væske.

Men - det er selvsagt ikke bra å spise for mye av noe.

Jeg hadde heller bekymret meg for omega3/omega6-ratioen og sørget for å få i meg kvalitetsfett (velge kaldpressede oljer med mye enumettet fett der hvor sånt trengs) og steke i stabilt fett (mettet fett).

Takk for svar, skal få lest mer om dette


Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Det finnes bacon-brus også

Æ-S-J!!! :S

  Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 21:14   #37
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bacon ...

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Kilde?

Leter, finner ikke igjen det jeg leste foreløpig.

Men jeg har funnet disse
http://www.medpagetoday.com/Cardiolo...rtension/26258
http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMra064486

Såvidt jeg kan forstå så kan senket saltinntak ha sine fordeler dersom man har for høyt blodtrykk, men at det er større spørsmål om det har noen hensikt å preventivt senke saltinntaket.

Det pekes også på mineralubalanser heller enn salt alene, og at høyt saltinntak ofte følger fast-food.. slik at det kan være vanskelig å henge hatten på riktig "knagg" (=årsak).

Apropos - kolesterolmyten:
http://healthydietsandscience.blogsp...ould-have.html

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 21:46   #38
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bacon ...

Okei, thanks

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 23:55   #39
Linuz
Medlem
 
Linuz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 101
Linuz er på en erverdig vei

Sv: Bacon ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er tofuholiker men kjøper det alltid ferdig, noe som kan være en dyr affære, dessuten sliter jeg med å få tak i virkelig FAST tofu. Kunne jeg fått oppskrift av deg?

Du kan få framgangsmåten her:

http://lifeoflinuz.blogspot.com/2010...u-step-by.html

fortsettes her:

http://lifeoflinuz.blogspot.com/2010...p-by-step.html

Oppskriften er på engelsk. Det du trenger er: 500 g soyabønner og et par ss eplesidereddik. That´s it!
Det er lurt å ha et sileklede av god kvalitet og en stor nok kjele (ala saftkokekjele).
Ellers kan man kjøpe tofu-lage-maskiner fra f.eks. Canada.... men da skal du lage mye før det lønner seg å tolle inn en!
Jeg jobber nå med å få tak i en tofu-presse i japansk sypress...

Når du lager selv vil du kun få "cotton" tofu, ikke "silken". Men du kan la den bli så hard du vil, bare å vente!

__________________

Linuz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / LCHF Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 00:54   #40
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bacon ...

Tuusen takk! Jeg bruker nesten bare engelske oppskrifter, så det er ikke noe problem. Skal prøve dette her, spennende.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 01:03   #41
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bacon ...

By the way, kan jeg bruke ferdig soyamelk for å gjøre det enklere?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 19:45   #42
Linuz
Medlem
 
Linuz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 101
Linuz er på en erverdig vei

Sv: Bacon ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

By the way, kan jeg bruke ferdig soyamelk for å gjøre det enklere?

Det tror jeg du kan, men den må være naturell og så fersk som mulig. Jeg har aldri prøvd det, så hvis du prøver er jeg interessert i å få vite hvordan det går! Jeg sitter og venter på at vennina mi kommer tilbake fra Japan, for jeg håper hun får tak i nigari (tofu koagulant) til meg! Det er tørket sjøvann....

__________________

Linuz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / LCHF Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 12:36   #43
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bacon ...

Opprinnelig lagt inn av Linuz, her.

Du kan få framgangsmåten her:

http://lifeoflinuz.blogspot.com/2010...u-step-by.html

fortsettes her:

http://lifeoflinuz.blogspot.com/2010...p-by-step.html

Oppskriften er på engelsk. Det du trenger er: 500 g soyabønner og et par ss eplesidereddik. That´s it!
Det er lurt å ha et sileklede av god kvalitet og en stor nok kjele (ala saftkokekjele).
Ellers kan man kjøpe tofu-lage-maskiner fra f.eks. Canada.... men da skal du lage mye før det lønner seg å tolle inn en!
Jeg jobber nå med å få tak i en tofu-presse i japansk sypress...

Når du lager selv vil du kun få "cotton" tofu, ikke "silken". Men du kan la den bli så hard du vil, bare å vente!

Spennende ...
Det må da gå an å bruke en syltepresse?
http://www.tfjelland.no/ProductPage.aspx?ProductId=7292
http://bufast.blogspot.com/2009/11/syltepresse.html

Eller aller helst en ostepresse, men de er vel vanskelige å finne...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 14:53   #44
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bacon ...

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Kilde?

Den som ... tilbringer tid på nettet ... finner.

Her er posten som jeg så - med referanser til mer.
http://www.fathead-movie.com/index.p...lt-on-science/

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 22:01   #45
Linuz
Medlem
 
Linuz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 101
Linuz er på en erverdig vei

Sv: Bacon ...

Syltepressene er ikke helt ideelle, den ene har ikke sider (alt flyter) og den andre ingen hull.
Slik ser en tofupresse ut: http://www.toirokitchen.com/toiro/Ho..._tofu_kit.html
Jeg skal få laget noe liknende, men sypress er ikke enkelt å få tak i....
I mellomtiden går det fint med en plastboks med hull!

__________________

Linuz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 23:19   #46
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bacon ...

Opprinnelig lagt inn av Linuz, her.

Syltepressene er ikke helt ideelle, den ene har ikke sider (alt flyter) og den andre ingen hull.
Slik ser en tofupresse ut: http://www.toirokitchen.com/toiro/Ho..._tofu_kit.html
Jeg skal få laget noe liknende, men sypress er ikke enkelt å få tak i....
I mellomtiden går det fint med en plastboks med hull!

Spennende. Men hvorfor akkurat sypress?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 00:19   #47
Linuz
Medlem
 
Linuz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 101
Linuz er på en erverdig vei

Sv: Bacon ...

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Spennende. Men hvorfor akkurat sypress?

Sypress er en tresort som er naturlig antibakteriell og som ikke får så lett mugg på grunn av eteriske oljer i treet... praktisk når du skal helle oppi halvveis koagulert soyamelk... Også lukter det så godt av det!
I Japan bruker de sypress til badekar, tofupresser og sushi-ris-lufte-bolle (som jeg er lykkelig eier av).... og mye mer!

__________________

Linuz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 10:31   #48
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Bacon ...

linuz: kanskje det går an å få kjøpt på f.eks ebay? en ferdiglagd presse, altså.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:35   #49
Linuz
Medlem
 
Linuz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 101
Linuz er på en erverdig vei

Sv: Bacon ...

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

linuz: kanskje det går an å få kjøpt på f.eks ebay? en ferdiglagd presse, altså.

Jeg har funnet flere i USA. De koster desverre mer enn tollgrensa + at de jeg har hatt kontakt med skal ha rundt 40$ i shipping. 50$ for tofupresse + 40$ frakt + tollgebyr på 110 kr + 25% moms på pris+frakt = dyyyyyr tofupresse, minst 750 kr... Men nå skal ei vennine til USA i oktober, så da bestiller jeg en, får den sendt til henne der og hun tar den med hjem.....

__________________

Linuz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / LCHF Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 23:49   #50
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Bacon ...

hvorfor får man ikke ferdigpressa tofu da?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bacon Crisps/ Bacon Gull Mankell Spørsmål og svar 4 18-05-11 11:56
Bacon Shamu Spørsmål og svar 4 30-04-11 00:50
For mye bacon? janine75 Ketolysekuren 12 12-11-07 10:33
Bacon gilbertine Generell ernæringsdebatt 7 15-04-07 21:46
Bacon? Sprudle Spørsmål og svar 4 21-02-07 18:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no