Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2013
![]() |
Tran: økt energi, dempet søtsugJeg begynte å ta tran på anbefaling fra lege. Poenget var at det ..skulle hjelpe mot depresjon, og noen fler psykiske problemer. Men det hjalp mot det og mye mer. Bivirkningene av medisinene forsvant i stor grad, apetitten og søtsuget ble regulert, energinivået steg og jeg begynte å trene flere ganger i uka, fra å ha vært for det meste sengeliggende! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tran: økt energi, dempet søtsugHar hørt noe om at tran kan kanskje kan hjelpe mot depresjon, og da er det kanskje ikke så rart at det hjelper på appetitten. Jeg spiser i alle fall mer når jeg er deppa... KAnskje det er på tide å øke på litt med omega3...Hvor fort merket du en effekt, forresten? Jeg ble bare nysgjerrig.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Tran: økt energi, dempet søtsugHei! Jeg merket det vel etter en drøy måned. begynte plutselig å gå lange fotturer i helgene, og var mer sosial. Hadde det mer gøy med å være aktiv rett og slett. Men skjønte ikke at det var tranen, så slutta igjen, og da reverserte effekten seg ettr en drøy måned igjen. Så begynte jeg å skjønne tegninga og begynte med tran igjen, og da tok det bare en uke så var jeg tilbake i form. Helt magisk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tran: økt energi, dempet søtsugJøss. Jeg har hørt flere snakke om dette, så det er jo virkelig verdt et forsøk. Burde få i meg mer omega3 og D-vitaminer, uansett.
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tran: økt energi, dempet søtsug3 gram epa og dha
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Sv: Tran: økt energi, dempet søtsugSiden jeg ble litt frelst etter å ha oppdaget helsevirkningene, så ble jeg litt sånn omega3nerd så nå har jeg to flasker i kjøleskapet: møllers tran og økologisk linfrøolje. Den siste er vegetabilsk omega 3, men inneholder også en litt annen sammensetning av omega 3,6 og 9, og legen min anbefalte meg et kosttilskudd som inneholdt cirka 50-50 av vegetabilsk og marint omega3, 6 og 9 og sa det var best sammensetning. Det hun anbefalte, eyeQ, er altfor dyrt så da lager jeg min egen sammensetning av linfrøolje og tran, siden det er cirka det som er inneholdet i eyeQ. Bare at det er nattlysolje istedetfor tran. Vurderer å kjøpe EyeQ bare jeg får litt bedre råd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 36
![]() |
Sv: Tran: økt energi, dempet søtsugStartet med omega 3 for en uke siden, og var egentlig litt skuffet over å ikke ha merket noe effekt. Utålmodig = typisk meg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tran: økt energi, dempet søtsug
Er det rent omerga 3 produkt du tar....? For de effektene trådstarter merker, kan også komme av d-vitaminene i tranen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller begge deler.
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 36
![]() |
Jeg tar D-vit i tillegg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Vest i Viken
Alder: 60
![]() |
Nå skal jeg gå rett ut i kjøleskapet, ta fram den nyinnkjøpte og hittil uåpna flaska Møllers tran og ta en gedigen svelg! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF / Ketolyse
![]() |
![]() |
Emneord |
apetitt søtsug tran |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||