Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Makrell i tomat

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-05, 19:20   #1
Forlani
Juniormedlem
 
Forlani sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 24
Forlani er på en erverdig vei

Makrell i tomat

Det står at man kan bruke makrell i tomat i ketolyseboka, makrell i tomat inneholder sukker --> dermed trodde jeg ikke det var bra overhodet?!?!?!?!

Forlani er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 20:36   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Opprinnelig lagt inn av Forlani

Det står at man kan bruke makrell i tomat i ketolyseboka, makrell i tomat inneholder sukker --> dermed trodde jeg ikke det var bra overhodet?!?!?!?!

Hei
Vel du har rett, det er tenkt slikt ; ta ut fisken og skrap det meste av tomatsausen bort, da blir karbohydratmengden ganske beskjeden, men smaken er ( nesten) den samme .
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-05-05, 22:20   #3
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

http://www.mozon.no/alternativt/andr...tter_mot_kreft

Men tomatsaus er meget sunt og kan forebygge kreft. Tror det er mindre sukker i tomatsaus enn ketchup...

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
COTTAGE CHEESE & TOMAT Marianne Mellommåltider 0 11-05-05 19:47
makrell i tomat?? Tiril77 Lavkarbo generelt 7 10-01-05 09:56
makrell i tomatsaus kainafb Lavkarbo generelt 13 02-11-04 21:44
Fase 1 - orker ikke mat cococococat Fase I 26 27-10-04 18:34
makrell i tomat! ayliah Atkins kosthold 5 09-02-04 18:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no